Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?
Kommentit (404)
Pitää olla karvainen mutta sliipattu. Koulutettu mutta karkea. Lihaksikas mutta solakka. Kova mutta herkkä. Harrastaa jotain miehekästä mutta ei junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo että naisen pitää olla nainen eli naisen kokoinen ja muotoinen sekä muutenkin nainen eli kokata ja hoitaa koti niin siihen ei monella 100 kilon feministikeijukaisella ole saumoja.
Niin? Liittyy ketjun aiheeseen miten? Miksi kukaan, laiha tai lihava, haluaisi piiaksi kenellekään?
Mikä siinä on tavallaan niin kamalaa? Sekö että se koetaan halventavaksi vai mikä
Tämä on ikuisuuskysymys, mihin kukaan ei ole vastannut. Parissakin ketjussa kyselty, ilman vastauksien yritystä edes. Eli: miksi jonkun henkilön (yleensä naisen) pitäisi hoitaa kaikki kotihommat, ja toinen pääsee siinä siivellä, tekemättä mitään? Sellaisessa suhteessa se siivelläeläjä suhtautuu alentuvasti siihen tekijään. Mikä siis oikeuttaa tämän epäsuhdan toiminnan/toimimattomuuden?
Vierailija kirjoitti:
"Tässä oli kyse siitä, että yksi kirjoittaja kertoi, minkälaisista miehistä pitää. Ja sinä aloitit väittää toisin. Johon hän reagoi. Ei mistään sen syvällisemmästä.
Se on sitten eri keskustelu, missä pohditaan mitä on feminiinisyys ja maskuliinisuus. Ja kuten tuossa aiemmin joku wikipediaa lainas, mm. maskuliisuus ei ole yksselitteinen, eli tulkintaa sekin. Ja siitä päästä tämän ketjun aiheeseen, että miten kukin ymmärtää, minkälainen on, kun mies on mies."
Väitän yhä edelleen, että hän pitää jossain määrin femiinisistä miehistä. On vaan liian tyhmä femiinisyys tässä yhteydessä tarkoittaa, siks reagoi vahvasti tunteella
Mene nyt oikeasti jo pois. Sä et edelleenkään päätä mun puolesta mitä mä haluan. Mä en edelleenkään halua feminiinistä miestä. Sä voit haluta sellaisen itsellesi, aivan vapaasti. Älä tyrkytä omia himojasi muka kaikkien omiksi haluiksi.
En ole tyhmä. Mä en vain voi sietää ihmisiä jotka kuvittelevat voivansa määrätä mitä mä aikuinen nainen haluan ja saan haluta. Sä tässä itsestäsi annat todella tyhmän kuvan kun jankutat jankuttamasta päästyäsi, että sä muka tiedät mitä mä haluan. Mene nyt oikeasti jo hoitoon noiden harhaluulojesi kanssa.
Eikä se lainausten tekeminen oikeasti ole niin vaikeaa, että pitäisi tehdä noin kuinka sä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo että naisen pitää olla nainen eli naisen kokoinen ja muotoinen sekä muutenkin nainen eli kokata ja hoitaa koti niin siihen ei monella 100 kilon feministikeijukaisella ole saumoja.
Niin? Liittyy ketjun aiheeseen miten? Miksi kukaan, laiha tai lihava, haluaisi piiaksi kenellekään?
Mikä siinä on tavallaan niin kamalaa? Sekö että se koetaan halventavaksi vai mikä
Tämä on ikuisuuskysymys, mihin kukaan ei ole vastannut. Parissakin ketjussa kyselty, ilman vastauksien yritystä edes. Eli: miksi jonkun henkilön (yleensä naisen) pitäisi hoitaa kaikki kotihommat, ja toinen pääsee siinä siivellä, tekemättä mitään? Sellaisessa suhteessa se siivelläeläjä suhtautuu alentuvasti siihen tekijään. Mikä siis oikeuttaa tämän epäs
Oma teoria on, että se liittyy yleisesti femiinisyyden halveksintaan. Näkeehän sen tässäkin, kuinka porukka suorastaan raivostuu jos heidän vihjaa pitävän jostain femiinisistä piirteistä. Naisessa femiinisyyttä sentäs jotenkin ymmärretään, vaikkakin halveksutaan. Miehessä sitä ei näytetä sietävän laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomion arvoista, että se pelkkä miehenä oleminen ei pelkästään riitä. Pitää osata myös kuunnella ja näyttää tunteensa, mutta vain tiettyyn rajaan asti. Liiallinen lässyttäminen karkoittaa naiset. Ei ole helppoa.
Kaikkein parhainta on, kun nainen rakastuu sinussa niihin miehisiin piirteisiin, mutta ne samaiset piirteet ovat parisuhteen suurin ongelma 10 vuoden yhteiselon jälkeen.:D
Juu. Monelle naiselle tässä tuntuu olevan kauhistus jo ajatus siitä, että mies olisi edes hieman femiininen. Mutta silti toivotaan että mies tarvittaessa hoivaa, tukee emotionaalisesti, hoitaa kodin ja lapset, ottaa huomioon jne. Kunhan ei ilmeisesti tee näitä asioita "femiinisesti"
Tähän tarttis taas määrittelyä, jotta oltaisi samaa mieltä siitä, mikä koetaan feminiiniseksi tai maskuliiniseksi. Muuten menee vaan väännöksi, koska nuo käsitteet merkitsevät eri asioita eri ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ikuisuuskysymys, mihin kukaan ei ole vastannut. Parissakin ketjussa kyselty, ilman vastauksien yritystä edes. Eli: miksi jonkun henkilön (yleensä naisen) pitäisi hoitaa kaikki kotihommat, ja toinen pääsee siinä siivellä, tekemättä mitään? Sellaisessa suhteessa se siivelläeläjä suhtautuu alentuvasti s
Ei vaan edelleen mua raivostuttaa se, että sä yrität sanella mun puolesta mistä mä pidän ja mitä mä haluan. Eikö mene jakeluun??
Mies tuo ja luo naiselleen ja perheelleen turvaa (myös taloudellista), osaa korjata rikkimenneitä asioita - ja myös lohduttaa naistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomion arvoista, että se pelkkä miehenä oleminen ei pelkästään riitä. Pitää osata myös kuunnella ja näyttää tunteensa, mutta vain tiettyyn rajaan asti. Liiallinen lässyttäminen karkoittaa naiset. Ei ole helppoa.
Kaikkein parhainta on, kun nainen rakastuu sinussa niihin miehisiin piirteisiin, mutta ne samaiset piirteet ovat parisuhteen suurin ongelma 10 vuoden yhteiselon jälkeen.:D
Juu. Monelle naiselle tässä tuntuu olevan kauhistus jo ajatus siitä, että mies olisi edes hieman femiininen. Mutta silti toivotaan että mies tarvittaessa hoivaa, tukee emotionaalisesti, hoitaa kodin ja lapset, ottaa huomioon jne. Kunhan ei ilmeisesti tee näitä asioita "femiinisesti"
Tähän tarttis taas määrittelyä, jotta oltaisi samaa mieltä siitä, mikä koetaan feminiiniseksi tai maskuliiniseksi. Muuten menee vaan
Ei, vaan nimenomaan osa porukkaa ei tässä keskustelussa edes tunnu kaipaavan määritelmiä. Pelkkä ajatus siitä, että mies olisi edes hieman femiininen näyttää kauhistuttavan, sillä ei ole merkitystä mitä se femiinisyys tarkoittaa.
Muistaakseni alunperin tuossa keskustelussa femiiniseksi nähtiin tarve miellyttää muita.
Tämä yksi reppana haukkuu mua nyt tyhmäksi kun en suostu pitämään hänen haluamistaan miehistä. Ottaa noin koville kun haluan itse päättää mistä pidän. :D
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla karvainen mutta sliipattu. Koulutettu mutta karkea. Lihaksikas mutta solakka. Kova mutta herkkä. Harrastaa jotain miehekästä mutta ei junttia.
Taas tuo harrastaminen. Mikä pakkomielle naisilla on siitä harrastaako mies jotain?
Itselleni on aivan se ja sama mitä nainen harrastaa tai ei harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei "tarvittaessa hoivaa, tukee emotionaalisesti, hoitaa kodin ja lapset, ottaa huomioon jne.", miksi sellaisen kanssa edes eläisi? Satunnaisia kohtaamisia voisi olla, mutta ei tuollaisesta elämänkumppaniksi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei "tarvittaessa hoivaa, tukee emotionaalisesti, hoitaa kodin ja lapset, ottaa huomioon jne.", miksi sellaisen kanssa edes eläisi?
Eli haluat suhteeseen jossain määrin femiinisen miehen. Mikä siinä on niin kamalaa myöntää? Moni mies kaipaa naiselta maskuliinisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi reppana haukkuu mua nyt tyhmäksi kun en suostu pitämään hänen haluamistaan miehistä. Ottaa noin koville kun haluan itse päättää mistä pidän. :D
Voitko nyt jo mennä v*ttuun? En tiedä kuka oot eikä mua kiinnosta paskaakaan mitä ajattelet. Tää asia kiinnostaa paljon yleisemmällä tasolla etkä sä liity siihen mitenkään
Mene kuule itse sinne. Sä itse hyökkäsit mun kimppuun ja yritit määrätä mistä mä saan pitää. Se ei silloin ole mitään yleisellä tasolla keskustelua vaan mun kimppuun hyökkäämistä kerta toisensa jälkeen. Mulla on oikeus puolustaa itseäni ja edelleen oikeus määrätä itse mitä haluan miehestä. Sä et edelleenkään sitä määrää. Itse olet aivan stanan tyhmä kuten on huomattu jo monta viestiä sitten. Harhainenkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuo harrastaminen. Mikä pakkomielle naisilla on siitä harrastaako mies jotain?
Itselleni on aivan se ja sama mitä nainen harrastaa tai ei harrasta.
Tietenkin sillä on väliä. En ikinä hyväksyis mitään hokijätkää tai pallonpotkijaa vaikka olis millanen. Ainoastaan minun hyväksymäni harrastukset sallitaan mun miehellä. Saa harrastaa vaikka jotain keräilyä tai taidetta, myös elokuvat ja pelit sallisin jos ne ovat niitä mistä minä pidän.
Ihan turhaan naiset kerrotte minkälaisen miehen haluatte koska ette te sitä itse voi päättää. Palstan incel-miehet tietää paremmin asian kuin te itse!
Vierailija kirjoitti:
"Näin! Ei mennyt jakeluun, että mitä mä haluan miehestä ja että mä itse sen määrittelen. Ei siihen ole kenelläkään nokan koputtamista. Sitten kun en suostu hyväksymään sitä mitä toisen mielestä mun pitäisi haluta niin alkaa yksinkertaiseksi haukkuminen. Todella raskas ja inhottava tyyppi. Mahtaa olla hienoa seuraa livenä."
Miten sua noin pahasti sattuu sieluun että joku esittää eriäviä näkökantoja?
Olen eri.
Ei ole sinun, tai kenenkään muun asia määritellä toisen mielipiteitä. Jos määrittelet ne toiseksi, kuin henkilö itse, on se alentavaa ja ylimielistä. Kautta historian on näin naisiin suhtauduttu. Tytöt ovat joutuneen sietämään sitä lapsuudesta lähtien. Sillä, mitä itse ovat sanoneet, ei ole ollut merkitystä. Nykyään näin ei vaan voi enää toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, onko feminiinisyys hyvä vai huono asia miehessä. Kyse on puhtaasti siitä, että tämä henkilö ei pidä feminiinisyydestä miehessä. Ja sinä väität vastaan. Ikäänkuin tämä kommentoija ei itse tietäisi, mistä pitää tai ei. Kuvittelet voivasi määritellä hänen mieltymykset.
Toivottavasti et toimi näin myös livenä.
Argumentti oli, että hän vaan haluaa nähdä miehekkäänä jossain määrin femiinisen käytöksen. Tuo ei ole ainoa esimerkki tästä keskustelusta. Moni perinteisen femiininen käytös on tässä ketjussa nähty "miehekkäänä".
Siis mitä ihmettä sä oikein selität??? Mä en kirjoittanut sanallakaan yhtään missään mistään, että pidän miehekkäänä jotakin fe
Jaa kuka tässä on tyhmä?? Tiedätkö itsekään, kenen kommentteihin otat kantaa?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näin! Ei mennyt jakeluun, että mitä mä haluan miehestä ja että mä itse sen määrittelen. Ei siihen ole kenelläkään nokan koputtamista. Sitten kun en suostu hyväksymään sitä mitä toisen mielestä mun pitäisi haluta niin alkaa yksinkertaiseksi haukkuminen. Todella raskas ja inhottava tyyppi. Mahtaa olla hienoa seuraa livenä."
Olen eri.
Ei ole sinun, tai kenenkään muun asia määritellä toisen mielipiteitä. Jos määrittelet ne toiseksi, kuin henkilö itse, on se alentavaa ja ylimielistä. Kautta historian on näin naisiin suhtauduttu. Tytöt ovat joutuneen sietämään sitä lapsuudesta lähtien. Sillä, mitä itse ovat sanoneet, ei ole ollut merkitystä. Nykyään näin ei vaan voi enää toimia.
Onks ihmiset oikeasti näin tyhmiä?
Mitenhän tän asian selittäs että noin tyhmät ihmiset sen voi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri.
Onks ihmise
Se, että ihminen on eri mieltä sun kanssa eikä suostu tekemään kuinka sä haluat, ei tee tästä ihmisestä tyhmää. Tuolla käytöksellä osoitat vain oman typeryytesi.
Tuo oli vitsi edellisen typerästä listasta