Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, se on tyhmyyttä, kun yrittää väittää toisen mielipidettä toiseksi. Kyllä, tätä miehet (eivät tietenkään kaikki) ovat harrastaneet kautta historian. Oliko tämä nyt ymmärrettävästi kerrottu?"
En tajua missä tuolla mitään väitettiin toiseksi. Tarjottiin vaan toista näkökulmaa asiaan. Jos ei ole asiasta samaa mieltä ei siitä tarvitse silti raivostua.
Kysyinkö mä toista näkökulmaa siihen mitä mä haluan mieheltä? En, en todellakaan kysynyt. Kyllä sä selvästi yritit väittää mitä mä muka oikeasti haluan ja mistä pidän.
Se on täällä netissä semmonen että usein tulee kirjoteltua vaikkei varsinaisesti kysyttäskään. Mut joo kiitti, tää sun äijämäinen suunpieksentä ei saa mua missään tapauksessa ajattelemaan, että sä olisit sun ihmissuhteissa usein se maskuliininen osapuoli miehen ollessa femiininen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipediasta:
"Vaikka naisellisina pidetyt piirteet eivät ole täysin samat kaikkialla, tyypillisimmin niihin kuuluvat lempeys, empatia, sensitiivisyys, huolehtivuus, herttaisuus, myötätunto, suvaitsevaisuus, hoivavuus, kunnioittavuus ja halu saada huolenpitoa."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Feminiinisyys
Miksiköhän täällä monet naiset tuntuvat suhtautuvan niin vihamielisesti feminiinisiin piirteisiin. Osaatteko perustella, mitä pahaa on vaikka näissä wikipediassa listatuissa asioissa ja miksi niitä tulisi vältellä?
Kun emme opiskele omaa ymmärrystä tai mielipidettä wikipediasta. Jos halutaan käyttää sitä keskustelun pohjana, sovitaan se erikseen. Feminiinisyys voidaan ymmärtää myös fyysisenä ominaisuutena. Joten sekin pitää ottaa huomioon, kun haluaa väitellä jonkun feminiinisyydestä. Onko kyse luonteenpiirteestä, toimint
No, voithan toki kaivaa muitakin lähteitä. Wikipedia ei tosiaan ole kovin hyvä, ei ainakaan suomenkielinen, mutta jonkinlaisen pikakatsauksen siitä asiaan saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, se on tyhmyyttä, kun yrittää väittää toisen mielipidettä toiseksi. Kyllä, tätä miehet (eivät tietenkään kaikki) ovat harrastaneet kautta historian. Oliko tämä nyt ymmärrettävästi kerrottu?"
En tajua missä tuolla mitään väitettiin toiseksi. Tarjottiin vaan toista näkökulmaa asiaan. Jos ei ole asiasta samaa mieltä ei siitä tarvitse silti raivostua.
Kysyinkö mä toista näkökulmaa siihen mitä mä haluan mieheltä? En, en todellakaan kysynyt. Kyllä sä selvästi yritit väittää mitä mä muka oikeasti haluan ja mistä pidän.
Se on täällä netissä semmonen että usein tulee kirjoteltua vaikkei varsinaisesti kysyttäskään. Mut joo kiitti, tää sun äijämäinen suunpieksentä ei saa mua missään tapauksessa ajattelemaan, että sä olisit sun ihmissuhteissa usein se maskulii
Miksi sulla ottaa noin koville kun en suostu pitämään siitä mistä sä pidät? Miksi sulle on noin kova paikka, että aikuinen nainen päättää itse mitä haluaa eikä kysele muiden mielipiteitä? Itse aloitit suunsoiton ja sitten et kestä kun saat samalla mitalla takaisin. Sä et edes näe sitä miten sä hyökkäsit mun kimppuun ja aloit jankkaamaan, että sä tiedä mistä mä oikeasti pidän. Pidät tuota normaalina keskusteluna vaikka tuo oli vain hyökkäys mua kohtaan joka jatkui sillä, että aloit haukkua mua kun en alistunut sun tahtoon.
Olet kyllä vastenmielinen tyyppi etkä todellakaan mikään fiksu vaikka niin selvästi kuvittelet. Keskustelutaitoja sulla ei ole lainkaan. Ja miksi edes enää vaivaudun vastamaamaan sulle kun et sä kuitenkaan tajua yhtään mitään etkä näe yhtään mitään väärää omassa toiminnassasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla ottaa noin koville kun en suostu pitämään siitä mistä sä pidät? Miksi sulle on noin kova paikka, että aikuinen nainen päättää itse mitä haluaa eikä kysele muiden mielipiteitä? Itse aloitit suunsoiton ja sitten et kestä kun saat samalla mitalla takaisin. Sä et edes näe sitä miten sä hyökkäsit mun kimppuun ja aloit jankkaamaan, että sä tiedä mistä mä oikeasti pidän. Pidät tuota normaalina keskusteluna vaikka tuo oli vain hyökkäys mua kohtaan joka jatkui sillä, että aloit haukkua mua kun en alistunut sun tahtoon.
Olet kyllä vastenmielinen tyyppi etkä todellakaan mikään fiksu vaikka niin selvästi kuvittelet. Keskustelutaitoja sulla ei ole lainkaan. Ja miksi edes enää vaivaudun vastamaamaan sulle kun et sä kuitenkaan tajua yhtään mitään etkä näe yhtään mitään väärää omassa toiminnassasi.
Musta nyt tuntuu että osuin kyllä kommentillani johonkin hermoon sussa kun näin pahasti pienestä harmittomasta kysymyksestäni raivostuit. Se, mihin, on vaan sun tiedossas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta nyt tunt
EDELLEEN: mua raivostuttaa se, että sä yrität sanella mitä mä haluan!!!!!! Opettele nyt jumaliste lukemaan!!! Mä olen tämän sulle kertonut jo aikoja sitten, mutta ei mene millään jakeluun.
Jouko ja Ari striimaa parhaillaan Thaimaasta. Se on lähetyksestä mullekin selvinnyt, että siellä naiset ei aina ole naisia. Voisko tässä olla samanlainen juttu?
Vierailija kirjoitti:
EDELLEEN: mua raivostuttaa se, että sä yrität sanella mitä mä haluan!!!!!! Opettele nyt jumaliste lukemaan!!! Mä olen tämän sulle kertonut jo aikoja sitten, mutta ei mene millään jakeluun.
Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitees. Et ole ainoa tässä ketjussa jolle oon tästä samasta asiasta puhunut, mutta ainoa olet joka siitä noin pahasti raivostui. Vähän tuntuu, että jotain padottuja tunteita sulla on mutta en ala nyt arvuuttelemaan että mitä.
Tämä yksi jankkaajaneitimies voi ihan vapaasti tykätä niistä feminiinisistä miehistä ja antaa heille peräänsä, mutta anna meidän naisten itse päättää mistä me pidämme. Suurimman osan heteronaisten makuun ei mahdu neitimäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi jankkaajaneitimies voi ihan vapaasti tykätä niistä feminiinisistä miehistä ja antaa heille peräänsä, mutta anna meidän naisten itse päättää mistä me pidämme. Suurimman osan heteronaisten makuun ei mahdu neitimäiset miehet.
Käytökseltään kyllä palstalanaiset muistuttaa enemmän jotain kiroilevaa rekkalesboa :D Että ei sinällään yllättäs vaikka pitäisivät naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitees. Et ole ainoa tässä ketjussa jolle oon tästä samasta asiasta puhunut, mutta ainoa olet joka siitä noin pahasti raivostui. Vähän tuntuu, että jotain padottuja tunteita sulla on mutta en ala nyt arvuuttelemaan että mitä.
Voi luoja mitä sontaa sä jaksat edelleen suoltaa. Sä tässä olet se jolla meni herneet nenään kun naiset ei suostukaan alistumaan sun tahtoon ja pitämään tietynlaisista miehistä. Sulla ei millään mene jakeluun, että sä et päätä mistä muut pitää.
Tämä keskustelu oli mun osalta tässä. Mä vastasin jo hyvin alussa mitä mä haluan ja tiedän sen asian oikeasti olevan myös näin. Sitä ei kukaan mulle sanele eikä määrää. Jankkaavat runkkarit voi mennä vetämään vaikka esinahkansa päänsä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä sontaa sä jaksat edelleen suoltaa. Sä tässä olet se jolla meni herneet nenään kun naiset ei suostukaan alistumaan sun tahtoon ja pitämään tietynlaisista miehistä. Sulla ei millään mene jakeluun, että sä et päätä mistä muut pitää.
Tämä keskustelu oli mun osalta tässä. Mä vastasin jo hyvin alussa mitä mä haluan ja tiedän sen asian oikeasti olevan myös näin. Sitä ei kukaan mulle sanele eikä määrää. Jankkaavat runkkarit voi mennä vetämään vaikka esinahkansa päänsä yli.
Mihin tahtoon? Sanoit että pidät miehistä joka haluaa miellyttää sua ja ottaa sut huomioon. Itse näen tämmöisen käytöksen femiinisenä, sinä et. En voi käsittää miten jollain yhdellä sanalla voi olla sulle noin kova tunnelataus
Puolison/petikumppanin huomioon ottaminen on feminiinistä? Okra pokra. Mun mielestä tuo on ihan normaalia käytöstä puolin ja toisin eikä mitenkään luokiteltavissa feminiinisyyteen tai maskuliinisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Puolison/petikumppanin huomioon ottaminen on feminiinistä? Okra pokra. Mun mielestä tuo on ihan normaalia käytöstä puolin ja toisin eikä mitenkään luokiteltavissa feminiinisyyteen tai maskuliinisuuteen.
Näkisin että tarve miellyttää toista ihmistä on femiinistä.
Tarkalleen ottaen tuossa oli puhe suuseksin antamisesta naiselle, jota on monissa perinteisen maskuliinisissa piireissä pidetty miestä halventavana ja alentavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkalleen ottaen tuossa oli puhe suuseksin antamisesta naiselle, jota on monissa perinteisen maskuliinisissa piireissä pidetty miestä halventavana ja alentavana.
No nyt ei eletäkään missään esim. muslimimaassa vaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sentäs ymmärrät mistä tuo ajatusmaailma voi tulla. Maailman mittakaavassa pohjoismaisia miehiä usein saatetaankin pitää melko femiinisinä. Täysin tuulesta temmattuja siis nämä näkemykseni eivät ole
Mies joka ei välitä naisen nautinnosta vaan on vain oman nautinnon perässä ei ole mikään oikea mies vaan lapsellinen, tyhmä, säälittävä pikkupoika joka ei ansaitse saada seksiä muuta kuin omalta nyrkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sentäs ymmärrät mistä tuo ajatusmaailma voi tulla. Maailman mittakaavassa pohjoismaisia miehiä usein saatetaankin pitää melko femiinisinä. Täysin tuulesta temmattuja siis nämä näkemykseni eivät ole
Huomaa, että sä et ole pesää saanut pitkään aikaan jos koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllästyin jo vuosia sitten. Mutta sillonkin oli pari tyttöystävää jotka eivät halunneet vastaanottaa suuseksiä koska se heidän silmissään laski arvostusta mieheen tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllästyin jo vuosia sitten. Mutta sillonkin oli pari tyttöystävää jotka eivät halunneet vastaanottaa suuseksiä koska se heidän silmissään laski arvostusta mieheen tai jotain.
Eli et osannut vain nuolla.
Kun emme opiskele omaa ymmärrystä tai mielipidettä wikipediasta. Jos halutaan käyttää sitä keskustelun pohjana, sovitaan se erikseen. Feminiinisyys voidaan ymmärtää myös fyysisenä ominaisuutena. Joten sekin pitää ottaa huomioon, kun haluaa väitellä jonkun feminiinisyydestä. Onko kyse luonteenpiirteestä, toimintatavoista vai fyysisestä ominaisuudesta.