Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
05.01.2024 |

En nyt ihan ymmärrä. 

Kommentit (404)

Vierailija
241/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliininen mies, joka tykkää jääkiekosta, autoista ja oluesta?

Vierailija
242/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että sä et ole pesää saanut pitkään aikaan jos koskaan.

Joo kyllästyin jo vuosia sitten. Mutta sillonkin oli pari tyttöystävää jotka eivät halunneet vastaanottaa suuseksiä koska se heidän silmissään laski arvostusta mieheen tai jotain.

Eli et osannut vain nuolla.

Muutama edellinen tyttöystävä kyllä tykkäsi ja kehui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies joka ei edes halua naista ja seksiä jankkaa täällä tietävänsä mitä naiset haluaa eikä usko kun naiset itse sanovat mitä haluavat? Miksi edes osallistut tähän keskusteluun kun ei aihe sulle edes kuulu kun et naisia ja seksiä halua?

Vierailija
244/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies joka ei edes halua naista ja seksiä jankkaa täällä tietävänsä mitä naiset haluaa eikä usko kun naiset itse sanovat mitä haluavat? Miksi edes osallistut tähän keskusteluun kun ei aihe sulle edes kuulu kun et naisia ja seksiä halua?

En oo väittänyt tietäväni mitä muut haluaa. Maskuliinisuus ja femiinisyys vaan yleisellä tasolla on ihan mielenkiintoisia käsitteitä. Sitä paitsi eikö tässä olis tarkoitus puhua enemmän miehistä ja miehisyydestä, kuin naisista? 

Vierailija
245/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EDELLEEN: mua raivostuttaa se, että sä yrität sanella mitä mä haluan!!!!!! Opettele nyt jumaliste lukemaan!!! Mä olen tämän sulle kertonut jo aikoja sitten, mutta ei mene millään jakeluun. 

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitees. Et ole ainoa tässä ketjussa jolle oon tästä samasta asiasta puhunut, mutta ainoa olet joka siitä noin pahasti raivostui. Vähän tuntuu, että jotain padottuja tunteita sulla on mutta en ala nyt arvuuttelemaan että mitä.

Hänen tunteensa eivät sinulle varsinaisesti kuulu. Ja minäkin kiinnitin huomiota siihen, että aloit jankkaamaan ihan typerästi ja määrittelemään hänen mielipidettään uusiksi. Ja ihmettelin asiaa niin paljon, että oli pakko puuttua asiaan (vaikka ei tietty mulle varainaisesti kuulu). 

Tuli itselle jotain takaumia ylimielisistä miehistä. Jotka ovat määritelleet jopa faktoja toisiksi, uskomatta minua, joka todella asian tiesin.

Esimerkki: opiskelin yliopistossa. Kaveri kysyi opinnoista ja totesi, että tuohan on sellainen nopea koulutus, kestää pari vuotta. Vastasin et ei, on se ihan maisterikoulutus ja kestää laskennallisesti sen, minkä muutkin maisterikoulutukset. Hän totesi tähän, että ei, kyllä se hänestä on sellainen lyhyt ja nopea koulutus!! Tämä kaveri on juristi ja huippuälykäs. Ja ylimielinen. 

Pointti tässä ei ollut se, että hänellä ei ollut oikeaa tietoa vaan se asenne, että hänen "tieto" on oikea, vaikka minä olin se oikea tietäjä. Hän tiesi paremmin, koska...no mies. 

Ja tämä tässä vaan yksi esimerkki. Ylimielisyys on pahinta, mitä ihmisessä tiedän. Oli asema mikä hyvänsä.

Vierailija
246/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EDELLEEN: mua raivostuttaa se, että sä yrität sanella mitä mä haluan!!!!!! Opettele nyt jumaliste lukemaan!!! Mä olen tämän sulle kertonut jo aikoja sitten, mutta ei mene millään jakeluun. 

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitees. Et ole ainoa tässä ketjussa jolle oon tästä samasta asiasta puhunut, mutta ainoa olet joka siitä noin pahasti raivostui. Vähän tuntuu, että jotain padottuja tunteita sulla on mutta en ala nyt arvuuttelemaan että mitä.

Hänen tunteensa eivät sinulle varsinaisesti kuulu. Ja minäkin kiinnitin huomiota siihen, että aloit jankkaamaan ihan typerästi ja määrittelemään hänen mielipidettään uusiksi. Ja ihmettelin asiaa niin paljon, että oli pakko puuttua asiaan (vaikka ei tietty mulle varainaisesti kuulu). 

Tuli itselle jotain takaumia ylimielisistä miehistä. Jotka ovat määritelleet jopa faktoja toisiksi, uskomatta minua, joka todella asian tiesin.

Esimerkki: opiskelin yliopistossa. Kaveri kysyi opinnoista ja totesi, että tuohan on sellainen nopea koulutus, kestää pari vuotta. Vastasin et ei, on se ihan maisterikoulutus ja kestää laskennallisesti sen, minkä muutkin maisterikoulutukset. Hän totesi tähän, että ei, kyllä se hänestä on sellainen lyhyt ja nopea koulutus!! Tämä kaveri on juristi ja huippuälykäs. Ja ylimielinen. 

Pointti tässä ei ollut se, että hänellä ei ollut oikeaa tietoa vaan se asenne, että hänen "tieto" on oikea, vaikka minä olin se oikea tietäjä. Hän tiesi paremmin, koska...no mies. 

Ja tämä tässä vaan yksi esimerkki. Ylimielisyys on pahinta, mitä ihmisessä tiedän. Oli asema mikä hyvänsä.

No on se aika hankala puhua mistään asiasta jos ei voi omaa mielipidettään tuoda julki. En tajua mikä siinä niin pahasti herättää tuollaista raivoa, että jollain voi olla erilainen näkökanta asiaan.

Vierailija
247/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi jankkaajaneitimies voi ihan vapaasti tykätä niistä feminiinisistä miehistä ja antaa heille peräänsä, mutta anna meidän naisten itse päättää mistä me pidämme. Suurimman osan heteronaisten makuun ei mahdu neitimäiset miehet.

Käytökseltään kyllä palstalanaiset muistuttaa enemmän jotain kiroilevaa rekkalesboa :D Että ei sinällään yllättäs vaikka pitäisivät naisista

No jos pitää naisista, ei esitä, että pitää miehistä. Naisilla ei ole niin tarvetta elää kaapissa. Miehille sieltä ulostulo on yleensä vaikeampaa ja se on surullista.

Vierailija
248/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi jankkaajaneitimies voi ihan vapaasti tykätä niistä feminiinisistä miehistä ja antaa heille peräänsä, mutta anna meidän naisten itse päättää mistä me pidämme. Suurimman osan heteronaisten makuun ei mahdu neitimäiset miehet.

Käytökseltään kyllä palstalanaiset muistuttaa enemmän jotain kiroilevaa rekkalesboa :D Että ei sinällään yllättäs vaikka pitäisivät naisista

No jos pitää naisista, ei esitä, että pitää miehistä. Naisilla ei ole niin tarvetta elää kaapissa. Miehille sieltä ulostulo on yleensä vaikeampaa ja se on surullista.

Ootko nyt ihan varma? Kyllä sen naistenkin ulosannista näkee, että suhtautuminen vähemmistöihin ja kaikkeen erilaiseen on usein kaikkea muuta kuin myötämielistä. Etenkin sillon kun suuttuvat, niin totuus saattaa lipsahtaa ulos

Vierailija
249/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo väittänyt tietäväni mitä muut haluaa. Maskuliinisuus ja femiinisyys vaan yleisellä tasolla on ihan mielenkiintoisia käsitteitä. Sitä paitsi eikö tässä olis tarkoitus puhua enemmän miehistä ja miehisyydestä, kuin naisista? 

Kyllä sä hyvin selvästi väitit tietäväsi, että tämä yksi oikeasti haluaa miehen jossa on feminiinisiä piirteitä. Älä ala väittämään mitään muuta.

Vierailija
250/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä hyvin selvästi väitit tietäväsi, että tämä yksi oikeasti haluaa miehen jossa on feminiinisiä piirteitä. Älä ala väittämään mitään muuta.

Sehän riippuu edelleen ihan vaan siitä kuinka femiinisyys määritellään. Sitä paitsi sanoin alunperin "ripaus femiinisyyttä", kuinka paljon pehmeämmin asia pitäs muotoilla ettei saa tuollaista raivokohtausta aikaiseksi?

Vierailija
251/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison/petikumppanin huomioon ottaminen on feminiinistä? Okra pokra. Mun mielestä tuo on ihan normaalia käytöstä puolin ja toisin eikä mitenkään luokiteltavissa feminiinisyyteen tai maskuliinisuuteen. 

Toisen huomioonottamaton ei ole feminiininen eikä maskuliininen. Se on robotti. 

Vierailija
252/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen tunteensa eivät sinulle varsinaisesti kuulu. Ja minäkin kiinnitin huomiota siihen, että aloit jankkaamaan ihan typerästi ja määrittelemään hänen

Tämä yksi kertoi mitä haluaa eikä siinä kyllä mitään eriäviä mielipiteitä silloin tarvita. Typerää edes kuvitella tuollaista.

Vierailija
253/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison/petikumppanin huomioon ottaminen on feminiinistä? Okra pokra. Mun mielestä tuo on ihan normaalia käytöstä puolin ja toisin eikä mitenkään luokiteltavissa feminiinisyyteen tai maskuliinisuuteen. 

Mitä mahdat selittää ja miten tuo liittyi mun viestiin?

Vierailija
254/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi kertoi mitä haluaa eikä siinä kyllä mitään eriäviä mielipiteitä silloin tarvita. Typerää edes kuvitella tuollaista.

Miks ylipäänsä kirjoittaa näkemyksiään nettiin jossei halua kuulla muiden näkemyksiä?

Vierailija
255/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa. 

Mihin moderni vahva ja itsenäinen nainen muka tuollaista miestä tarvitsee? 

No, mihin nainen muunlaista miestä tarvitsee? Kyllä siinä miehessä jotain vetovoimatekijöitä on oltava, muuten sitä ei tarvita ollenkaan. Ollaan yksin mielummin. 

Vierailija
256/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen maskuliiniseen stereotypiaan liittyy tietynlainen robottimaisuus. Ei saa näyttää tunteita jne. Onko tää sitten sitä ns. toksista maskuliinisuutta, en tiedä

Vierailija
257/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku tosi naisellinen nainen tyydyttää miehensä ja tosi mies itsensä😅. Nää tapahtuu samaan aikaan samassa paikassa. Tosinaisen osa on olla kiitollinen tosimiehen olemassaolosta ja mahdollisuudesta palvella ja passata. Odottamatta mitään itselleen. Nih!

Vierailija
258/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen tunteensa eivät sinulle varsinaisesti kuulu. Ja minäkin kiinnitin huomiota siihen, että aloit jankkaamaan ihan typerästi ja määrittelemään hänen mielipidettään uusiksi. Ja ihmettelin asiaa niin

Tälle on nykyään nimikin: manspleinaus. 

Vierailija
259/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää kun mies on hiukan väkivaltainen ja pitää kuria yllä.

En mä ainakaan tykkää. Mies joka pahoinpitelee naista ei ole oikea mies vaan luuseripaska.

Mutta nainen saa huonona päivänä lyödä miestä niin paljon kuin huvittaa?

Ahaa, no yritä sitten löytää haluamasi väkivaltainen jännänainen. Varo, ettei suuttuessaan leikkaa pippeliä poikki.

Vierailija
260/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle on nykyään nimikin: manspleinaus. 

Eli jos mies on mistään eri mieltä naisen kanssa se on manspleinausta? No kai se on tapa tuokin olla kuuntelematta mitään mitä miehet sanoo