Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä erektio-ongelmat yleensä alkavat?

Vierailija
05.01.2024 |

Ymmärrän toki, että nuorillakin miehillä voi ola erktiohäiriöitä, mutta missä iässä yleensä iän myötä häiriöitä tai täydellistä toimimattomuutta tulee noin keskimäärin?

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksällä alko kolmenkympin jälkeen. Matalat testot. Vaihdoin nuorempaan. 

Miehelläni myös on matalat testot. Alkoi hommat hiipumaan 55v ja loppui kokonaan 60v. Silti saman peiton alla nukutaan toistemme kainalossa. Rakkautta ja lämpöä riittää, vaikka seksi loppuikin.

Vaarallista miehen eturauhasterveydelle tuo seksin loppuminen. Toivottavasti hän edes omin käsin saa pussit tyhjäksi?

Tuon ikäiset miehet joutaa jo kuolemaan pois.

Olisi taloudelle katastrofi jos miesten terveyteen alettaisiin kiinnittämään huomiota ja niiden elinikä nousisi naisten kanssa samalle tasolle. Siksi parasta ettei seulota ja jos nyt jokunen kuolee työikäisenä niin ei se haittaa. Paras ikä kuolemaan olisi kuitenkin päivä eläkkeelle pääsyn jälkeen. 

Vierailija
182/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkiä on monenlaista ei pelkkä suikkari. Et ole tainnut vielä päästä naisen kanssa näihin hommiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikkiä on monenlaista ei pelkkä suikkari. Et ole tainnut vielä päästä naisen kanssa näihin hommiin?

Nainen femspleinaamassa mitä miehet haluavat ja luulevat että naisten toiveet = miesten toiveet. Sitten ihmettelet kun et saa miehillä seisomaan.

Vierailija
184/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on naisen iästä kiinni, ei miehen.

Vierailija
185/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta on tullut harvinaisen selväksi että sinä mies olet tässä se jolla on hauras psyyke. 

Tämäntyyppisillä miehillä jokainen naisiin kohdistuva syytös on samalla tunnustus. Toimii joka kerta. Naiset on psyykkisesti hauraita, naisten saavutukset on vaatimattomia, naiset on pinnallisia.... Jokainen asia heidän omasta elämästään. 

Aivan kuten palstailevilla naisillakin... syytit juuri miehiä? Se on tunnustus.

Naisten mt-ongelmat kääntyy useammin sisäänpäin ja on masennusta ja pidetään itseä syyllisenä sellaisiinkin asioihin joihin ei oikeasti ole syyllinen. Miehet taas on enemmän kallellaan narsistisiin piirteisiin joihin sitten liittyy projisointi. Istutaan Vauvalla syrjäytyneinä hokemassa miten NAISET on hauraita j

Naiset kuitenkin tehtailevat tämän ketjun kaltaisia aloituksia vuodesta toiseen tuhansia. Eli kukahan se istuu vauvalla syrjäytyneenä, haukkumassa miehiä?

Tai odotas, anna kun arvaan... tämäkin ketju on siitä omasta puolisosta ja kerrotte kaikki vain vertaistuen nimissä omista erektiohäiriöistänne?

Vierailija
186/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35 vuotiaana prinssinakki alkaa pehmenemään.

Vierailija
187/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi tämä aloitus olla omasta elämästä mutta on jätetty kertomatta että se koskee omaa kumppania ja mietityttää että onko normaalia. 

Vierailija
188/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hevosilla kansi on voimakas loppuun asti. Ei muuta kuin tallille tytöt

Vierailija
189/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun partnerille alkaa kuukautiset.

Vierailija
190/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voi tämä aloitus olla omasta elämästä mutta on jätetty kertomatta että se koskee omaa kumppania ja mietityttää että onko normaalia. 

Mutta mutta... miksi ihmeessä joku älykäs nainen pohtisi minkä ikäisenä jokin sairaus tai vaiva iskee yleensä?

Vieläpä tällä palstalla...

Vierailija
191/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

56v ei vielä ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
192/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni myös on matalat testot. Alkoi hommat hiipumaan 55v ja loppui kokonaan 60v. Silti saman peiton alla nukutaan toistemme kainalossa. Rakkautta ja lämpöä riittää, vaikka seksi loppuikin.

Vaarallista miehen eturauhasterveydelle tuo seksin loppuminen. Toivottavasti hän edes omin käsin saa pussit tyhjäksi?

meillä mies sanoi ihan samaa kun jäi kiinni munajumppaamasta.

Vierailija
193/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omaksi iloksesi siis viihdyt ketjussa jossa naiset haukkuvat miehiä nysämunaisiksi impotenteiksi jotka jo parikymppisenä ovat niin läskejä etteivät kelpaa naisille?

Voi luoja taas tätä oletusta. 🙄

Mä luen täällä monia ketjuja ja vastaan niihin. En ole koko ajan yhdessä ketjussa. Tähän ketjuun en ole montaa viestiä laittanut. Ja tää on viimeinen viesti tähän ketjuun!

Vierailija
194/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä mies sanoi ihan samaa kun jäi kiinni munajumppaamasta.

Jäi kiinni? Mitä tarkoitat.

Sanotko että mies ei saa masturboida vaikka et harrasta sen kanssa seksiä? Sinäkö naisena määräät miehen seksualisuudesta?

Vierailija
195/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen likaisimmat spermaämpärít keskustelemassa miesten erekiohäiriöistä?

Klassikkoketjun ainekset kasassa.

Minä olin neitsyt 20+ asti. Entä sinä?

Vierailija
196/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siis tiedät miesten erektiohäiriöistä? Mikä ihme sai sinut tähän ketjuun  :)

Vierailija
197/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mutta kyllähän parisuhteessa on kaksi jotka tietää sen parisuhteen erektio ja niiden häiriöt. 

Vierailija
198/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siis tiedät miesten erektiohäiriöistä? Mikä ihme sai sinut tähän ketjuun  :)

Minä en ole enää nuori. Sanoin miten puolisolla on nämä asiat. Mies on 60+.

Vierailija
199/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen 32v ja oltiin yhdessä 20v. Kertaakaan ei seisonunu kunnolla ja useinmiten ei ollenkaan. Aika turhauttavaa. Viimeiset 5v oli seksittömiä. Mies kehui olevansa kova panomies.

Vähän sama tilanne itsellä (sillä erolla ettei mies kyllä väitä itseään miksikään panomieheksi). Mutta siis yhdessä oltu yli 20 vuotta eikä miehellä ole oikein ikinä kunnolla seissyt. No välillä on, on tässä kaksi lastakin saatu aikaiseksi. Nyt ei seiso enää ollenkaan, mies 47v, itse olen 41 v.

Itselleni tämä on tosi kova paikka, ollut aina. Erota en kuitenkaan tämän asian takia haluaisi, kun muuten on hyvä mies. Mutta koville ottaa ja monet kerrat on asiaa itketty. 

Vierailija
200/225 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hevosilla kansi on voimakas loppuun asti. Ei muuta kuin tallille tytöt

Hevosten kannet on hienoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi