Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kannattaa pelata raviveikkausta Veikkauksen peleissä

Vierailija
31.12.2025 |

Ruotsin toto85 pelissä on lähes 6 miljoonaa euroa ylimääräistä jackpot rahaa jaossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hevosista mitään, joten ei varmaan kannata pelata.

Vierailija
2/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siis veikkauksella pelata Ruotsin pelejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko siis veikkauksella pelata Ruotsin pelejä?

Vuosikausia on jo voinut pelata raviveikkausta eri maihin veikkauksella. Tänään on tosiaan vuoden paras päivä pelata tuota Ruotsin 85-peliä. Jos vain yksi saa rivin osumaan on voitto lähes 9 miljoonaa euroa.

Vierailija
4/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä hevosista mitään, joten ei varmaan kannata pelata.

Siellä on mahdollista hyödyntää tekoälyä ja antaa sen arpoa sinulle rivin. Määrität vain järjestelmän suuruuden ja tekoäly hoitaa loput.

Vierailija
5/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi varmaan Lottoa parempi tapa yrittää vaikka onhan joku 8 lähdön oikein vetäminen ihan käsittämättömän vaikeaa. Silloin kun minä aloitin raveissa niin oli V4. Voisin kokeilla, mutta en enää ehdi tutkia 8 lähdön hevosia ja ei ole käsiohjelmaa.

Vierailija
6/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi varmaan Lottoa parempi tapa yrittää vaikka onhan joku 8 lähdön oikein vetäminen ihan käsittämättömän vaikeaa. Silloin kun minä aloitin raveissa niin oli V4. Voisin kokeilla, mutta en enää ehdi tutkia 8 lähdön hevosia ja ei ole käsiohjelmaa.

Se käsiohjelma on siellä veikkauksen sivuilla. Voit vaikkapa itse etsiä lähdöistä 2-3 varmaa ja antaa tekoälyn arpoa loput merkit. Helppoa ja kätevää.

Vierailija
7/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että ruotsin peliyhtiö on hieman harmissaan tästä suomalaisten ruotsiin pelaamisesta. Useampi kierros on mennyt niin, että Suomeen on maksettu reilusti enemmän voittoja, kuin mitä täältä on Ruotsiin pelattu.

Vierailija
8/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata pelata mitään

Vierailija
9/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä pelata. Hyvä kun muistutit tuosta. Voishan sitä samalla pelata muutaman euron Suomenkin raveihin. Ihan vaan kannatuksen vuoksi.

Vierailija
10/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toto75 porukkapeleistä ostin pari riviä. 

Kiitos vinkistä. 

Vierailija
11/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että ruotsin peliyhtiö on hieman harmissaan tästä suomalaisten ruotsiin pelaamisesta. Useampi kierros on mennyt niin, että Suomeen on maksettu reilusti enemmän voittoja, kuin mitä täältä on Ruotsiin pelattu.

Tämä johtuu siitä, että Suomesta Ruotsiin pelaavat lähinnä asiaan vihkiytyneet ja raviurheilua aktiivisesti seuraavat. Ruotsissa taas oli lotto pitkään kiellettyä, jolloin tavallinen kansa pelasi Totoa loton sijaan. Pelikansa ei juurikaan seurannut raveja ja osa antoi koneen arpoa niitä rivejä. Tämä on jatkunut ihan nykypäiviin asti ja ravipelien vaihdot Ruotsissa on monikymmenkertaisia Suomeen verrattuna. Ravipelaaminen on kuitenkin ainakin osittain asiantuntijapelaamista ja siksi Suomalaiset ovat voittaneet keskimääräistä enemmän Ruotsin peleistä.

Vierailija
12/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toto75 porukkapeleistä ostin pari riviä. 

Kiitos vinkistä. 

Väärä peli, valitse niitä Toto85 porukoita. Suomen Toto75 ei anna juuri mitään ja tuo jackpot on tänään nimenomaan Ruotsin toto85 pelissä.

Vierailija
13/13 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se käsiohjelma on siellä veikkauksen sivuilla. Voit vaikkapa itse etsiä lähdöistä 2-3 varmaa ja antaa tekoälyn arpoa loput merkit. Helppoa ja kätevää.

Niinhän se varmaan on, mutta olen niin oldschool, että haluan tutkia aikoja ja tehdä erilaisia merkintöjä paperille. En osaa rakentaa omia suosikkeja ja verrata niitä peliprosentteihin vain katsomalla lukuja näytöllä. Joskus aktiiviaikoina saatoin käyttää koko päivän lähtöjen läpikäynteihin ja vanhojen videoiden katseluun miten hevoset juoksivat edellisiä kisoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän