Missä iässä erektio-ongelmat yleensä alkavat?
Ymmärrän toki, että nuorillakin miehillä voi ola erktiohäiriöitä, mutta missä iässä yleensä iän myötä häiriöitä tai täydellistä toimimattomuutta tulee noin keskimäärin?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5418183/missa-iassa-kostumis-ongelmat-y…
vastauksia odotellessa ja jos tuo ketju poistetaan tämän olessa tallella...
ja kas, se ketju onkin nyt poistettu.
Naisten kuivuudesta ei saa keskustella, vain miesten impotenssista saa.
Hyvin te vedätte.
Tietenkin naisten kuivuudesta saa keskustella. Kuivuuteen on monta syytä. Vain yksi syy on menopaussista johtuvaa. Jopa nuori nainen voi olla kuiva, mikäli esileikki on taitamatonta, sitä ei ole lainkaan tai jää liian lyhyeksi.
Teenpä asiallinen aloitus niin jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
"Ja uskot häntä millä perusteella :)
Aivan, se sopii narratiiviisi."
Uskon vuosien kokemuksella hevosenpanemisista huutelevien patologisesta valehtelusta.
mutta uskot miesvihaajia :)
Tietysti, olethan itse sellainen.
Vierailija kirjoitti:
No voi että. Mä olen tehnyt ilmoituksen tästä ketjusta. Ei kai mode tee tätä kiusallaan?
Sanomamedian ja moderaattoreiden linjanvetoasia.
Miesten haukkuminen on naisten intresseissä joten sille on oma turvallinen foorumi. Ikävät kommentit naisten vastaavista ongelmista poistetaan tehokkaasti koska ne latistaa tunnelmaa ikävästi. Vain miehiä
Siis sä tarkoitatat että kaikki naiset haluavat aina haukkua miehiä? Ihan joka paikassa?
Ei pidä paikkansa.
"Ei, minkä-ikäisenä-kuivuminen-yleensä-alkaa
menopaussi ei ole ikä, ja se on muutenkin väärä vastaus terveyskirjaston mukaan. Miksi levität valheita etkä vastaa kysymykseen. Sama kysymys kuin aloituksessa on miehistä. Ei ole vaikeaa."
Tuossa yllä on jo kaksi naista vastannut asiallisesti. On kuvaavaa että sulle ei tulee edes mieleen, että myös mies voisi vastata asiallisesti ja kiihottumatta pellemäiseen raivoon. Sellaiseen mielentilaan josta lukijalle tulee oitis fiilis että erektiohäiriön täytyy olla todella, todella yleinen ja kipeä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi että. Mä olen tehnyt ilmoituksen tästä ketjusta. Ei kai mode tee tätä kiusallaan?
Sanomamedian ja moderaattoreiden linjanvetoasia.
Miesten haukkuminen on naisten intresseissä joten sille on oma turvallinen foorumi. Ikävät kommentit naisten vastaavista ongelmista poistetaan tehokkaasti koska ne latistaa tunnelmaa ikävästi. Vain miehiä
Siis sä tarkoitatat että kaikki naiset haluavat aina haukkua miehiä? Ihan joka paikassa?
Ei pidä paikkansa.
Tietysti se pitää paikkansa. Vihaatte miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No, minkä ikäisenä naisten kuivuminen yleensä alkaa?
Se on yksilöllistä. Mulla ei ole tuota ongelmaa. Googlella voi löytyä tarkempaa tietoa.
N54
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
En vihaa mun miestä ja en ole haukkunut häntä täällä. Mulla on myös miespuolisia kavereita.
Emättimen limakalvojen oheneminen ja kuivuminen liittyy estrogeenin puutteeseen. Tavallisin syy on vaihdevuosiin ja ikääntymiseen liittyvä tilanne. Vaivaa voi myös esiintyä imettävillä, jos kuukautiskierto ei vielä ole käynnistynyt.
Lääkehoito, kuten ehkäisypillerit, endometrioosilääkkeet tai solunsalpaajahoito sekä gynekologiset toimenpiteet tai munasarjojen toimintahäiriöstä johtuva estrogeenipuutos voivat aiheuttaa limakalvojen kuivumista.
Hedelmällisessä iässä emätintä päällystää suhteellisen paksu limakalvo, joka suojaa tulehduksilta ja mekaaniselta kulutukselta.
Estrogeenin puutteessa limakalvo on ohuempi ja sen verenkierto vähenee. Samalla emätintä suojaavien maitohappobakteerien määrä vähenee ja emättimen elastisuus ja kosteus vähenee sekä pH nousee. Tähän liittyy tulehdusalttiuden lisääntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5418183/missa-iassa-kostumis-ongelmat-y…
vastauksia odotellessa ja jos tuo ketju poistetaan tämän olessa tallella...
ja kas, se ketju onkin nyt poistettu.
Naisten kuivuudesta ei saa keskustella, vain miesten impotenssista saa.
Hyvin te vedätte.
Tietenkin naisten kuivuudesta saa keskustella. Kuivuuteen on monta syytä. Vain yksi syy on menopaussista johtuvaa. Jopa nuori nainen voi olla kuiva, mikäli esileikki on taitamatonta, sitä ei ole lainkaan tai jää liian lyhyeksi.
Teenpä asiallinen aloitus niin jatketaan.
Taitamaton esileikki? Älähän nyt, ei toista osapuolta saanut syyttää omista ongelmista. Muutenhan miehetkin saavat sanoa ettei seiso koska nainen.
Tein asiallisen aloituksen, se poistatettiin koska naisten hauras psyyke ei kestä heistä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
En vihaa mun miestä ja en ole haukkunut häntä täällä. Mulla on myös miespuolisia kavereita.
Eikä ulílaudalla istuvat jonnet vihaa naisia :D Niilläkin on naispuolisia kavereita joka todistaa sen.
Eri mutta on tullut harvinaisen selväksi että sinä mies olet tässä se jolla on hauras psyyke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
Ihan omaksi iloksesi siis viihdyt ketjussa jossa naiset haukkuvat miehiä nysämunaisiksi impotenteiksi jotka jo parikymppisenä ovat niin läskejä etteivät kelpaa naisille?
En tiedä vielä, kun olen vasta 75+ papparainen. Palataan sitten joskus, kun se alkaa, asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta on tullut harvinaisen selväksi että sinä mies olet tässä se jolla on hauras psyyke.
Minä vain vastaan miesvihaanne samalla tavalla kun huudatte metsään.
Mulla ainakin alkoi 62 vuotiaana kun jäin eläkkeelle. Siitä lähtien kun stressi laukesi on lähes kesto seisokki aamuisin eli jonkilainen ongelma on kyseessä. Kuntoikä on 52v kun olen ikäni urheillut joten liekkö sillä jotain tekemistä aisan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Isännäntikki kun on jäänyt laittamatta. Hihihi
Miksi se isännäntikki muuten jää niin usein laittamatta. Kyllähän naisen pitää olla tiukka. Eivätkö naiset treenaa lantiopohjan lihaksiaan?
Isännäntikki tulisi laittaa aina kun nainen on synnyttänyt.
Jopa nuorella miehelläl voi olla erektiohäiriö jos nainen ei hoida esileikkiä (suikkari) kunnolla.
Sama vastaus siis kuin naisten kuivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksällä alko kolmenkympin jälkeen. Matalat testot. Vaihdoin nuorempaan.
Miehelläni myös on matalat testot. Alkoi hommat hiipumaan 55v ja loppui kokonaan 60v. Silti saman peiton alla nukutaan toistemme kainalossa. Rakkautta ja lämpöä riittää, vaikka seksi loppuikin.
Vaarallista miehen eturauhasterveydelle tuo seksin loppuminen. Toivottavasti hän edes omin käsin saa pussit tyhjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäntyyppisillä miehillä jokainen naisiin kohdistuva syytös on samalla tunnustus. Toimii joka kerta. Naiset on psyykkisesti hauraita, naisten saavutukset on vaatimattomia, naiset on pinnallisia.... Jokainen asia heidän omasta elämästään.
Aivan kuten palstailevilla naisillakin... syytit juuri miehiä? Se on tunnustus.
Miksi se isännäntikki muuten jää niin usein laittamatta. Kyllähän naisen pitää olla tiukka. Eivätkö naiset treenaa lantiopohjan lihaksiaan?