Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.
Voi Kristus! Vai oikein rahan perässä, jos maksat naiselle 14€. Hirveä menetys kyllä. Mene kävelylle, jos et tarjoudu maksamaan treffeillä. Juu, kyllä nainen on onnenonkija selvästi.. jos budjetti ei kestä 14€ kannattaa tehdä asian eteen jotain.
Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea vaihtoehtoista sillä 14€:lla saisi ostettua sen sijaan, että törsäisi ne rahat johonkin kiskurihintaiseen kahviin ja pullaan?
Mulla menee usko ihmisiin kun luen näitä juttuja. Ei kahvilassa makseta vain kahvista vaan ympäristöstä, pöydän vuokraamisesta. Hitto et ihmiset on tyhmiä!
Miten te ylipäätään niiden exien kanssa päädyitte seurustelemaan, jos naiset kerran eivät ``köyhyytesi`` vuoksi sinuun tykästynyt?
Ihan vaan tykästyttiin toisiimme aluksi ja nainen tai minä todettiin ettei hakutakaan olla yhdessä..samanlailla kuin parisuhteet yleensä päättyy. Minähän en tietenkään tiedä ketkä ovat lähteneet kun rahaa ei ollutkaan miehellä tarpeeksi, eikä minua kiinnosta. Lopulta Olen jäänyt yhteen En kanssa joka tykkäsi minusta köyhänä miehenäkin ja ensi kesänä on häät. Avioehtoa ei tämän naisen kanssa tarvita tiedän ettei ole onnenonkija.
Tämä ei ole vittuilua vaikka siltä saattaa kuulostaa, mutta kun siis nyt tässä ketjussa on tullut ilmi että sama summa on joillekin pieni ja joillekin iso, niin voitko nyt anonyymisti kertoa minkälaisesta summasta sun rikkaudessa on kyse. Kiinnostaa siis yleisesti ottaen että minkä suuruinen omaisuus on sellainen että kokee tarvetta suojautua gold diggereiltä. Vastailkaa mielellään muutkin, joilla on sama tilanne.
Ihmetteleekö joku vielä miksi nuoret miehet ei pariudu enää nykyään. Pienituloisen nuorenkin pitäisi palstamammojen mukaan maksaa hulpeat treffit joka kerta.
Jos nuorimies ei ole Bratt Pitt niin todennäköisesti joutuu käymään aika useasti treffeillä löytääkseen jonkun. Ja kalliiksi tulee tällä systeemillä.
Ihmekö tuo että jäävät mielummin kotiin pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
AP on sanonut olevansa vähävarainen opiskelija samoin tytsy, jonka kanssa kävi kahvilassa. Ainakin omassa nuoruudessa opiskelija-aikaan treffaillessa oli ihan selvää, että otetaan vaan ne halvimmat kahvit. Saatettiin istua tunteja sen saman kahvikupposen äärellä juttelemassa kynttilänvalossa käsi kädessä. Ei tullut mieleenkään alkaa tilailemaan mitään kalliita herkkuja. Joskus Espan kahvilassa saatettiin syödä korvapuusti puoliksi ja sitäkään ei kovin usein. Ei se ruoka tai juoma ollut mikään pääasia, vaan se, että sai olla sen kiinnostuksen kohteen kanssa.
Sitten täällä jotkut selvittävät, että tietenkin miehen pitää kustantaa kaikki ja enemmän ja mielellään vielä taksi kotiin. Taitaa olla aika moni tämänkin palstan leideistä sen vanhimman ammattikunnan edustajia ja rahaa vastaan lutkuttavat.
Nuoret kun usein köyhiä niin sit ei viedä liian kallisiin paikkoihin vaan pitää keksiä muuta.
Eikä tässä mitään sun vihjailemia h..ria olla vaan itsekin varakkaita ja tiettyyn elintasoon tottuneita.
Miten te ylipäätään niiden exien kanssa päädyitte seurustelemaan, jos naiset kerran eivät ``köyhyytesi`` vuoksi sinuun tykästynyt?
Ihan vaan tykästyttiin toisiimme aluksi ja nainen tai minä todettiin ettei hakutakaan olla yhdessä..samanlailla kuin parisuhteet yleensä päättyy. Minähän en tietenkään tiedä ketkä ovat lähteneet kun rahaa ei ollutkaan miehellä tarpeeksi, eikä minua kiinnosta. Lopulta Olen jäänyt yhteen En kanssa joka tykkäsi minusta köyhänä miehenäkin ja ensi kesänä on häät. Avioehtoa ei tämän naisen kanssa tarvita tiedän ettei ole onnenonkija.
Tämä ei ole vittuilua vaikka siltä saattaa kuulostaa, mutta kun siis nyt tässä ketjussa on tullut ilmi että sama summa on joillekin pieni ja joillekin iso, niin voitko nyt anonyymisti kertoa minkälaisesta summasta sun rikkaudessa on kyse. Kiinnostaa siis yleisesti ottaen että minkä suuruinen omaisuus on sellainen että kokee tarvetta suojautua gold diggereiltä. Vastailkaa mielellään muutkin, joilla on sama tilanne.
Toivottavasti nyt tuli lainaukset vähän järkevämmin näkymään:)
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille tuntuu kelpaavan mies, joka koskaan ei maksa mitään. Kaikki maksetaan itse, kaikki maksetaan 50/50 vaikka tulot olisivat mitä, mutta minulle tämä ei kävisi. Minä en tähän suostuisi.
Naiselle ei käy mies jonka kanssa kaikki maksetaan puoliksi.Mitä järkeä olla tällaisessa parisuhteessa? Mitä tällaisesta suhteesta saa? Tällainen suhde on friends with benefits -suhde, kaveri suhde eduilla ei mikään parisuhde.
Tällaisesta parisuhteesta saa kaikkea muuta paitsi sitä, mitä naiset ensisijaisesti parisuhteesta haluavat. Rahaa ja sosioekonomista hyötyä.
Muuta nainen sanan tilalle mies niin huomaat miten absurdi tuo sinun tekstisi on ja varain minäkeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.
Voi Kristus! Vai oikein rahan perässä, jos maksat naiselle 14€. Hirveä menetys kyllä. Mene kävelylle, jos et tarjoudu maksamaan treffeillä. Juu, kyllä nainen on onnenonkija selvästi.. jos budjetti ei kestä 14€ kannattaa tehdä asian eteen jotain.
Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea vaihtoehtoista sillä 14€:lla saisi ostettua sen sijaan, että törsäisi ne rahat johonkin kiskurihintaiseen kahviin ja pullaan?
No sillä voi saada tuon viihtyisän illan kahvilassa mahdollisesti tulevan elämänkumppanisi kanssa tai esim. six-packin kaljaa. Itse päätät kumpi on parempi sijoitus.
Köyhälle kaikki on kallista. Itse en osaa tuota kalliina pitää. Yli 50 euroa treffikumppanin syömisiin olisi jo kallista ekoilla treffeillä.
Mutta jotkut on syntyneet kituuttamaan, ja odottavat samaa muiltakin. Silloin ei kannata retostella, etä minä kyllä maksan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteleekö joku vielä miksi nuoret miehet ei pariudu enää nykyään. Pienituloisen nuorenkin pitäisi palstamammojen mukaan maksaa hulpeat treffit joka kerta.
Jos nuorimies ei ole Bratt Pitt niin todennäköisesti joutuu käymään aika useasti treffeillä löytääkseen jonkun. Ja kalliiksi tulee tällä systeemillä.
Täällä tullut tosi hyviä vinkkejä köyhille mitä tehdä treffeillä muutamalla eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Miehille. Jos koet painetta tarjoamiseen (mikä on täysin turhaa) ja rahaa ei ole tai et halua käyttää sitä satunnaisiin treffeihin, niin ehdota treffeille:
Kävelylenkki metsään tai luistelukenki järvenjäällä, mukaan termariin kahvia tai kaakaota.
Menkää kirjastoon tai johonkin ilmaiseen museoon.
Kävelkää kaupungilla.
Kutsu hänet luoksesi, kahvi on ainakin edullisempaa siellä.
Käykää merenrannassa, erityisesti kesällä ihana istua kuumalla kalliolla ja katsella merta. Riittää, että mukana on vaikka vettä ja mansikoita.
Vuokratkaa leffa, jos sinulla on suoratoistopalvelu, niin ei maksa lisää mitään. Tarjolle poppareita.
Minä suostun ainoastaan kotitreffeille tai kävelytreffeille. Hyvin on toiminut tähän mennessä. Ainoastaan poikkeustapauksessa suostun kahvilatreffeille esmerkiksi silloin, jos kaupan kaunein kassaneiti suostuu treffeille. Silloin teen poikkeuksen ja tarjoan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei toki tarvitse. Mutta silloin ei tarjoudu maksamaan ja etsii treffikumppaniln, jolle se on ok. Sellaisia kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku yrittäjähenkinen it-nörtti vaikka vauva.fi -ylläpidista kasata Sanoma median avulla treffipalvelun, jossa kysytään kaikki tyyliin arvoista, poliittisesta suuntauksesta, lapsitoiveista, parisuhde- ja asumistoiveista, ulkonäköpreferensseistä, pihiydestä, negatiivisyydestä, haluaako loisia naisen siivellä, vai haluaako tasavertaisen suhteen, vai haluaako jopa elättää vaimoa/miestä/perhettä, tärkeät kysymykset narsismista, väkivallasta, eläimistä, turhamaisuudesta, pinnallisuudesta, itsekkyydestä, ahneudesta, kyvystä ja halusta osallistua kotitöihin, innostuneisuudesta, mitä odottaa kumppanilta, tulevaisuushaaveista, seksuaalisesta aktiivisuudesta ja mieltymyksistä, luonteenpiirteistä, ruokavaliosta, harrastuksista, sairauksista, päihteistä, pituudesta jne ihan kaikesta? Joku aasialaistyylinen parisuhdevälitystoimisto, niitähän on siellä tuhansia. Harmi, etteivät ne toimi Suomessa.
Yhdenkään palstalaisen ei sen jälkeen tarvitsi
Ok cupidissa on kysymyksiä, sinne vaan.
Vierailija kirjoitti:
AP, ymmärrän, että rahat saattavat olla tiukalla, mutta 15 treffin eurot ovat silti todella edulliset verrattuna siihen mitä yleensä treffeillä kuluu rahaa. Kukaan aikuinen ihminen ei mene treffeille kahvilaan kolmen euron budjetilla. Tuo summa on lähinnä, joku ekaluokkalaisen taskuraha.
Kukaan aikuinen ei mene treffeille nähdäkseen ja keskuksellakseen rahapussin kanssa. Ihmiset voivat käydä treffeillä vaikka hakien kesken kävelyn ärrältä euron kahvit Tai tikkarit.
Asenteese on juuri selkainen, että varmasti olet sinkku ja pysyt sellaisena.
Kukaan ei ole vielä kertonut AP:lle tällaista loistavaa vinkkiä jatkoa ajatellen:
Valitse AP jatkossa treffeille vain keski- ja isotuloisia naisia, joilla on varaa tarjota sinulle kahvit/ateriat ensitreffeillä 🙂
Eikö olekin ihan mahtava idea?!
Christiiina kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä kertonut AP:lle tällaista loistavaa vinkkiä jatkoa ajatellen:
Valitse AP jatkossa treffeille vain keski- ja isotuloisia naisia, joilla on varaa tarjota sinulle kahvit/ateriat ensitreffeillä 🙂
Minä olen jo kauan yrittänyt sanoa miehille, että kannattaa kiinnittää huomiota naisen tulotasoon. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Köyhälle kaikki on kallista. Itse en osaa tuota kalliina pitää. Yli 50 euroa treffikumppanin syömisiin olisi jo kallista ekoilla treffeillä.
Mutta jotkut on syntyneet kituuttamaan, ja odottavat samaa muiltakin. Silloin ei kannata retostella, etä minä kyllä maksan.
Itse olen nyt todnäk eroamassa jo tottunut hyvätasoiseen elämään niin omalla kuin miehenkin yhteisellä varallisuudella. Olen kauhuissani mikäli miehet kokee illan tarjoamisen kalliina, siis iltaan menee noin 200€ ainakin ruokiin ja juomiin ja matkat päälle. En tiedä mitä ajattelisin miehestä jolle ei olisi itsestään selvyys tarjota illan kulut. Itse tarjoan paljon ihmisille jopa tuntemattomille jos löytynyt vaikka hauskaa pöytäseuraa niin haen kyllä kalliit shampanjat yms itsestään selvyytenä. En siis ole pihi ja makselen mielellään kaikkea ja kaikille kivoille ja hyväntekeväisyyteen satoja euroja kuussa. Mut silti, MIES tarjoaa ekan illan.
Vierailija kirjoitti:
AP on sanonut olevansa vähävarainen opiskelija samoin tytsy, jonka kanssa kävi kahvilassa. Ainakin omassa nuoruudessa opiskelija-aikaan treffaillessa oli ihan selvää, että otetaan vaan ne halvimmat kahvit. Saatettiin istua tunteja sen saman kahvikupposen äärellä juttelemassa kynttilänvalossa käsi kädessä. Ei tullut mieleenkään alkaa tilailemaan mitään kalliita herkkuja. Joskus Espan kahvilassa saatettiin syödä korvapuusti puoliksi ja sitäkään ei kovin usein. Ei se ruoka tai juoma ollut mikään pääasia, vaan se, että sai olla sen kiinnostuksen kohteen kanssa.
Sitten täällä jotkut selvittävät, että tietenkin miehen pitää kustantaa kaikki ja enemmän ja mielellään vielä taksi kotiin. Taitaa olla aika moni tämänkin palstan leideistä sen vanhimman ammattikunnan edustajia ja rahaa vastaan lutkuttavat.
Siitä halvemmasta khvista ei saa kivaa instakuvaa Nyt voi laittaa instaa mun lifestyle, kävin palalla ja otin ison kaakaon ja paninin! Myöhemmin ajattelin mennä lohikeitolle keskustaan ja shoppailee Miten teidän ihana päivä?
Kuten kaikki tietää, mikä noista ei ollut totta. Mies maksoi tarjoilun ja nainen lähde millekään keitolle ja shoppailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toki tarvitse. Mutta silloin ei tarjoudu maksamaan ja etsii treffikumppaniln, jolle se on ok. Sellaisia kyllä löytyy.
Varmasti löytyy, mutta olet ilmeisemmin edelleen sinkku. 😊
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Minä olen jo kauan yrittänyt sanoa miehille, että kannattaa kiinnittää huomiota naisen tulotasoon. Mutta ei.
Mies haluaa olla taloudellisesti vallan kahvassa, koska siihen kilpistyy paljon muuta valtaa. Siksi naisen on syytä kouluttautua ja tavoitella itse hyvää tulotasoa ja varallisuutta. Valta omiin käsiin.
Jaa David Bekham ei tarjonnu ekoilla treffeillä vaimollensa? Älä naurata!