Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, ymmärrän, että rahat saattavat olla tiukalla, mutta 15 treffin eurot ovat silti todella edulliset verrattuna siihen mitä yleensä treffeillä kuluu rahaa. Kukaan aikuinen ihminen ei mene treffeille kahvilaan kolmen euron budjetilla. Tuo summa on lähinnä, joku ekaluokkalaisen taskuraha.
Kukaan aikuinen ei mene treffeille nähdäkseen ja keskuksellakseen rahapussin kanssa. Ihmiset voivat käydä treffeillä vaikka hakien kesken kävelyn ärrältä euron kahvit Tai tikkarit.
Asenteese on juuri selkainen, että varmasti olet sinkku ja pysyt sellaisena.
Olisi kyllä vaikea pidätellä naurua, jos mies tosissaan ehdottaisi, että treffit olisi se, että mennään ostaan tikkarit ärrältä.
Mä testaan aina treffeillä naisia. Jos nainen odottaa mun tarjoavan, niin tarjoan kyllä mutta toisia treffejä ei tule.
Jos nainen on varautunut maksamaan itse niin maksan mielelläni treffit ja seuraavatkin.
Mun tytär 9v. Sano et kyl sil on varaa viedä se nainen hesburgeriin😂 tulee halvemmaks kahvikin!
Älkää, pliis, alapeukuttajamiehet haaveilko muunnaalaisista naisista, kuin suomalaisista. Kun viette missä muualla tahansa naisen deiteille, niin mies maksaa kaiken, ja muistaa tuoda myös kukkia , hakea ja viedä naisen, avata ovet jne. Että helpolla pääsette Suomessa: Ei tarvitse hakea, viedä, näätte kahvilassa, ja nainen maksaa itse kahvinsa. Jos tarjoutuu maksamaan, sitten maksaa, eikä nillitä siitä. Tosin, suomimiehet eivät kyllä tarjoudu maksamaan, tai ehkä joillekin kaunottarille, mutta me tavalliset ja rumat naiset kyllä ( joudutaan) itse maksamaan se kahvi. Itselle tämä on ok, eipähän tarvitse edes esittää ystävällistä, jos mies on oksettava.
Täällä miehet itkee sitä, että joutuvat raahautumaan ABClle, ja tarjoamaan kahvin, ja ei saa edes pillùa, tai vaikka suikkaria. Byhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhälle kaikki on kallista. Itse en osaa tuota kalliina pitää. Yli 50 euroa treffikumppanin syömisiin olisi jo kallista ekoilla treffeillä.
Mutta jotkut on syntyneet kituuttamaan, ja odottavat samaa muiltakin. Silloin ei kannata retostella, etä minä kyllä maksan.
Itse olen nyt todnäk eroamassa jo tottunut hyvätasoiseen elämään niin omalla kuin miehenkin yhteisellä varallisuudella. Olen kauhuissani mikäli miehet kokee illan tarjoamisen kalliina, siis iltaan menee noin 200€ ainakin ruokiin ja juomiin ja matkat päälle. En tiedä mitä ajattelisin miehestä jolle ei olisi itsestään selvyys tarjota illan kulut. Itse tarjoan paljon ihmisille jopa tuntemattomille jos löytynyt vaikka hauskaa pöytäseuraa niin haen kyllä kalliit shampanjat yms itsestään selvyytenä. En siis ole pihi ja makselen mielellään kaikkea ja kaikille kivoille ja hyväntekeväisyyteen s
Toistuu vain sanat kallis, varallisuus ja shampanjat Ei suinkaan seura, laatu ja vietetty yhteisaika. Kaihea ajatella elämää kanssasi, miksi todennäköisesti mieskin lähtee, kun illankin arvo on mietitty rahassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä testaan aina treffeillä naisia. Jos nainen odottaa mun tarjoavan, niin tarjoan kyllä mutta toisia treffejä ei tule.
Jos nainen on varautunut maksamaan itse niin maksan mielelläni treffit ja seuraavatkin.
Mulla on ollut tää sama aikanaan käytössä. Ihania tyttöystäviä aina sainkin ja löysin myös vaimoni. Oli hyvä taktiikka.
Yleensä ne "minulle pitää kyllä tarjota" naiset kun ovat niitä samoja jotka ovat itsekkäitä monissa muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, ymmärrän, että rahat saattavat olla tiukalla, mutta 15 treffin eurot ovat silti todella edulliset verrattuna siihen mitä yleensä treffeillä kuluu rahaa. Kukaan aikuinen ihminen ei mene treffeille kahvilaan kolmen euron budjetilla. Tuo summa on lähinnä, joku ekaluokkalaisen taskuraha.
Kukaan aikuinen ei mene treffeille nähdäkseen ja keskuksellakseen rahapussin kanssa. Ihmiset voivat käydä treffeillä vaikka hakien kesken kävelyn ärrältä euron kahvit Tai tikkarit.
Asenteese on juuri selkainen, että varmasti olet sinkku ja pysyt sellaisena.
Pikkasen koen olevani kyllä liian vanha tikkaritreffeille. Taisin olla 6-vuotias kun naapurin söpö poika osti mulle tikkarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä kertonut AP:lle tällaista loistavaa vinkkiä jatkoa ajatellen:
Valitse AP jatkossa treffeille vain keski- ja isotuloisia naisia, joilla on varaa tarjota sinulle kahvit/ateriat ensitreffeillä 🙂
Eikö olekin ihan mahtava idea?!
Minä olen jo kauan yrittänyt sanoa miehille, että kannattaa kiinnittää huomiota naisen tulotasoon. Mutta ei.
Mies haluaa olla taloudellisesti vallan kahvassa, koska siihen kilpistyy paljon muuta valtaa. Siksi naisen on syytä kouluttautua ja tavoitella itse hyvää tulotasoa ja varallisuutta. Valta omiin käsiin.
No miksi nainen sitten tarvitsee miestä maksamaan kahvinsa? Tässä on järkyttävä ristiriita.
Vierailija kirjoitti:
Ai naisetko ne on niitä, jotka testailee ja pelaa ihmissuhdepelejä?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokainen on varautunut itse maksamaan mut kyl hel.etin huonon kuvan sais miehestä joka ei ekoja treffejä maksa. Toki olisin itse valmis maksamaan vaikka koko laskun mut kyllä jäis ukko.
se eroamassa oleva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhälle kaikki on kallista. Itse en osaa tuota kalliina pitää. Yli 50 euroa treffikumppanin syömisiin olisi jo kallista ekoilla treffeillä.
Mutta jotkut on syntyneet kituuttamaan, ja odottavat samaa muiltakin. Silloin ei kannata retostella, etä minä kyllä maksan.
Itse olen nyt todnäk eroamassa jo tottunut hyvätasoiseen elämään niin omalla kuin miehenkin yhteisellä varallisuudella. Olen kauhuissani mikäli miehet kokee illan tarjoamisen kalliina, siis iltaan menee noin 200€ ainakin ruokiin ja juomiin ja matkat päälle. En tiedä mitä ajattelisin miehestä jolle ei olisi itsestään selvyys tarjota illan kulut. Itse tarjoan paljon ihmisille jopa tuntemattomille jos löytynyt vaikka hauskaa pöytäseuraa niin haen kyllä kalliit shampanjat yms itsestään selvyytenä. En siis ole pihi ja makselen mielellään kai
Pääasia on yhdessä viihtyvyys, sitä ei varmasti tarvitse erikseen mainita. Itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä kertonut AP:lle tällaista loistavaa vinkkiä jatkoa ajatellen:
Valitse AP jatkossa treffeille vain keski- ja isotuloisia naisia, joilla on varaa tarjota sinulle kahvit/ateriat ensitreffeillä 🙂
Minä olen jo kauan yrittänyt sanoa miehille, että kannattaa kiinnittää huomiota naisen tulotasoon. Mutta ei.
Mies haluaa olla taloudellisesti vallan kahvassa, koska siihen kilpistyy paljon muuta valtaa. Siksi naisen on syytä kouluttautua ja tavoitella itse hyvää tulotasoa ja varallisuutta. Valta omiin käsiin.
No miksi nainen sitten tarvitsee miestä maksamaan kahvinsa? Tässä on järkyttävä ristiriita.
Kuka nainen on sanonut sitä tarvitsevansa? Se että joku arvostaa perinteistä tapakulttuuria on toinen juttu. Miehet, olkaa ihan huoleti: kyllä meillä naisilla on varaa juoda kahvia tai jopa superkaakaota, emme tarvitse siihen teidän rahapussianne. Vai näyttääkö siltä, että kahviloista ei löydy nimenomaan naisia viettämässä kivaa aikaa yhdessä jopa superkaakaoiden äärellä, ihan ilman miesseuraa?
Toiset ovat häpeämättömiä ja ahneita. Molemmissa sukupuolissa niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Juu ihan varmasti. Jokainen mies suorastaan nauttii siitä että saa painaa niska limassa töitä ja maksaa kaiken. Todella ihanaa "valtaa" .
Tämmöistä saatanan paskaa pohdittu 56 sivua? Ihanko totta? Te olette v A j A A älyisiä, ihan jokainen. Voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Juu ihan varmasti. Jokainen mies suorastaan nauttii siitä että saa painaa niska limassa töitä ja maksaa kaiken. Todella ihanaa "valtaa" .
Taas yksi mies joka ns. maksaa kaiken. Mitäs maksat? Omapa on valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nyt todnäk eroamassa jo tottunut hyvätasoiseen elämään niin omalla kuin miehenkin yhteisellä varallisuudella. Olen kauhuissani mikäli miehet kokee illan tarjoamisen kalliina, siis iltaan menee noin 200€ ainakin ruokiin ja juomiin ja matkat päälle. En tiedä mitä ajattelisin miehestä jolle ei olisi itsestään selvyys tarjota illan kulut. Itse tarjoan paljon ihmisille jopa tuntemattomille jos löytynyt vaikka hauskaa pöytäseuraa niin haen kyllä kalliit shampanjat yms itsestään selvyytenä. En siis ole pihi ja makselen mielellään kaikkea ja kaikille kivoille ja hyväntekeväisyyteen s
Pitää treffailla ns. perinteisempiä miehiä tai ulkomaalaisia, jos haluaa, että mies tarjoaa mukisematta ja muutakin kuin halvinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.
Voi Kristus! Vai oikein rahan perässä, jos maksat naiselle 14€. Hirveä menetys kyllä. Mene kävelylle, jos et tarjoudu maksamaan treffeillä. Juu, kyllä nainen on onnenonkija selvästi.. jos budjetti ei kestä 14€ kannattaa tehdä asian eteen jotain.
Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea vaihtoehtoista sillä 14€:lla saisi ostettua sen sijaan, että törsäisi ne rahat johonkin kiskurihintaiseen kahviin ja pullaan?
Mulla menee usko ihmisiin kun luen näitä juttuja. Ei kahvilassa makseta vain kahvista vaan ympäristöstä, pöydän vuokraamisesta. Hitto et ihmiset on tyhmiä!
Ei tässä ollut siitä kyse vaan mies yksinkertaisesti kahville pyysi, ei paniinille
Olen ollut kohta neljännesvuosisadan naimisissa.