Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
1021/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, jos porukka valittaa kun rahat ei riitä ja elämä on liian kallista, jos yhden hengen 15 euron kahvilaostoksia pidetään normisettinä. Olen takuulla varakkaampi kuin tämän palstan kirjoitajat keskimäärin ja minusta tuo 15 euron hinta on suorastaan oksettava.

Sama täällä. Olen tullut siihen tulokseen, että osa ei vaan yksinkertaisesti tajua rahan arvoa tai kuinka paljon 15 euroa on käytettävissä olevasta rahamäärästä kuukaudessa. Moni itkee, kun rahaa on laskujen yms jälkeen enää 300 euroa ruoka- ja muihin talousostoksiin. Siitä kun käyt vaikka kerran viikossa 15 euron viinerikahveilla, niin 60 euroa eli yli viideosa ruokarahoista meni neljään patonkiin ja herkkukaakaoon. Sitten ulistaan, kun ei mikään määrä rahaa riitä, kun eletään yli varojen.

Siinä tapauksessa treffaillaan maksuttomissa merkeissä.

Vierailija
1022/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikka miehille. Kerro tarjoavasi vasta kun nainen on valinnut syötävät. Näin hän ei ahmi liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Mulla sama taktiikka. Olen hyvin toimeen tuleva ja ihan tarpeeksi olen saanut niistä naisista jotka yrittävät hyötyä rahoistani. Nykyään esitän köyhää pari ekaa kuukautta ja jos nainen tykästyy minuun silti niin siten vasta myönnän kuinka paljon minulla on rahaa. 

On muutaman exän suu loksahtanut auki seurustelun jälkeen kun ovat nähneet minut. 

Idiootin teet itestäs. Olen varakas nainen. Jos mies ei tarjoa ekaa iltaa niin saa jäädä ja uskon et näin ajattelee kaikki muutkin vähänkään fiksut naiset. Jatkossa toki kaikki maksetaan yhdessä mut ekan illan tarjoaa mies tai se ei ole mies!

Vierailija
1024/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ajattelisin, jos treffikumppani ekoilla treffeillä mättäisi naamaansa paninin ja ison kaakaon, että minkälainen mahtaa olla hänen tavallinen ateriakoostumus. Olisiko pelkkää hiilihydraattihöttöä, herkkuja, ym. epäterveellistä mättöä. Jotkut tässä ketjussa ovat arvelleet, että naisella oli mahdollisesti nälkä. Kahvitreffeille ei mielestäni kannattaisi mennä nälkäisenä, vaan syödä edes jotakin ennen treffejä. Jotenkin tulee kyllä junttifibat tästä. 

Ei totisesti anna kovin urheilullista kuvaa naisesta.

Tuollaisessa palstaherkku superkaakaossa on päivän kalorit. 

Vierailija
1025/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa mitä maksaa, ei yks kahvilakeikka kuiteskaan mikään mahdoton ole. Ja pitikö sitä nyt sinne Fazerille mennä ?

Vierailija
1026/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Voi Kristus! Vai oikein rahan perässä, jos maksat naiselle 14€. Hirveä menetys kyllä. Mene kävelylle, jos et tarjoudu maksamaan treffeillä. Juu, kyllä nainen on onnenonkija selvästi.. jos budjetti ei kestä 14€ kannattaa tehdä asian eteen jotain. 

Vierailija
1027/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eilen miehen kanssa treffeillä. Mies oli varannu pöydän ja maksoi koko illan. Kaikki ruuat ja juomat mitä halusin, se maksoi ja kuskasi mua minne halusin. Tää tapahtu siis eilen!!!

Vierailija
1028/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää ole totta tai ainakin ap poikkeus?

Vierailija
1029/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama taktiikka. Olen hyvin toimeen tuleva ja ihan tarpeeksi olen saanut niistä naisista jotka yrittävät hyötyä rahoistani. Nykyään esitän köyhää pari ekaa kuukautta ja jos nainen tykästyy minuun silti niin siten vasta myönnän kuinka paljon minulla on rahaa. 

On muutaman exän suu loksahtanut auki seurustelun jälkeen kun ovat nähneet minut. 

Ja mä jättäisin miehen jos selviäisi, että hän on valehdellut mulle mistä tahansa asiasta. 

Vierailija
1030/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittäminen ja epärehellisyys on kaikista isoin punainen varoituslippu.

Vierailija
1031/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap, mutta tekstistä tulee mieleen että treffeillä olisi käynyt vakka ja kansi: yksi röyhkeä ja toinen pikkumainen nipottaja. 

Vierailija
1032/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä jättäisin miehen jos selviäisi, että hän on valehdellut mulle mistä tahansa asiasta. 

Ihan idiootti tuo ukko, ei tule kunnon naista saamaan ikinä!

Vierailija
1033/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun jälkeen olet heilutellut setelituppoja exän nenän edessä, vai miten tuo varakkuutesi on ilmiintynyt exälle myöhemmin tavatessa?

Vierailija
1034/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan mulle mitään maksanut, kaikki maksanut omansa. Tosin viimeksi käynyt treffeillä 90-luvulla.

Mistähän johtuu? ;-/

Vierailija
1035/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä miehen kanssa ja päädyttiin käymään sitten kahvillakin. Mies otti kahvin, minä pienen limpparin. Myyjä kysyi mieheltä että tuleeko nää samasta. Mies jotain siinä mutisi ja oli naama norsun vitulla, maksoi sitten kuitenkin myös minun juomani. Voin sanoa että siinä kohtaa meni kyllä fiilikset. 

Eikö se mies voinut vaan yksinkertaisesti vastata sille myyjälle, että maksetaan erikseen.

Kun minä kävin nelikymppisen Tinder-miehen kanssa ensitreffeillä artesaanipizzeriassa, oli siellä pöytiintarjoilu, mutta lasku piti mennä maksamaan kassalle. Kumpikin otti limun, alkuruuan, pizzan ja jäätelön, jolloin loppulaskuksi tuli n. 30€/hlö. Mentiin sitten samaan aikaan kassalle, mies minun edessäni ja tarjoilija kysyi mieheltä, että maksetaanko samasta vai erikseen, jolloin mies kääntyi katsomaan minua ja kysyi "haluatko sä maksaa molemp

Hyi saatana. En tosiaan tienny että tollasiakin miehiä voi olla! Ite käyny vaan hyvillä treffeillä, tosin en missään pizzeriassa...

Vierailija
1036/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan käynyt kahvilatreffeillä kun oon lukenu tätä palstaa ja oppinu että sieltä löytää ne tyhjäpäät ja paskanjauhaja miehet. Tyhjätaskut ja muut nillittäjät. 

Ite käyn kunnon illallisilla hienoissa ravintoloissa ekoilla treffeillä ja mies maksaa aina on siitä jopa ylpeä. 

En tiedä kuinka ruma pitää olla että on pakko mennä treffeille jonkun tyhjätaskun kanssa??

Aha, joku sugarbeibikin tuli kommentoimaan...

Vierailija
1037/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille. Jos koet painetta tarjoamiseen (mikä on täysin turhaa) ja rahaa ei ole tai et halua käyttää sitä satunnaisiin treffeihin, niin ehdota treffeille:

Kävelylenkki metsään tai luistelukenki järvenjäällä, mukaan  termariin kahvia tai kaakaota. 

Menkää kirjastoon tai johonkin ilmaiseen museoon.

Kävelkää kaupungilla.

Kutsu hänet luoksesi, kahvi on ainakin edullisempaa siellä. 

Käykää merenrannassa, erityisesti kesällä ihana istua kuumalla kalliolla ja katsella merta. Riittää, että mukana on vaikka vettä ja mansikoita.

Vuokratkaa leffa, jos sinulla on suoratoistopalvelu, niin ei maksa lisää mitään. Tarjolle poppareita. 

Vierailija
1038/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin eilen miehen kanssa treffeillä. Mies oli varannu pöydän ja maksoi koko illan. Kaikki ruuat ja juomat mitä halusin, se maksoi ja kuskasi mua minne halusin. Tää tapahtu siis eilen!!!

No siis tämä on normaalia fiksun miehen käytöstä, en näe muuta vaihtoehtoa jos jatkoa haluaa ja vaikkei haluaisikaan niin vähintään kohteliasta tarjota ekan illan kaikki kulut (myös naisen taksi kotiin).

Vierailija
1039/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että erilaiset tavat käyttää rahaa tulevat esiin jo ennen kuin suhdetta ehtii muodostua. Ne on varma tapa saada riita aikaan. Itse en kestäisi itaraa miestä, joka laskisi senttejä ja pyrkisi hallitsemaan minun tapaani elää. Mulla on hyvä tulotaso ja varallisuutta ja käytän sitä mielelläni läheisiini. Haluan samanlaisen kumppanin.

Vierailija
1040/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te ylipäätään niiden exien kanssa päädyitte seurustelemaan, jos naiset kerran eivät ``köyhyytesi`` vuoksi sinuun tykästynyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän