Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
1101/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, ymmärrän, että rahat saattavat olla tiukalla, mutta 15 treffin eurot ovat silti todella edulliset verrattuna siihen mitä yleensä treffeillä kuluu rahaa. Kukaan aikuinen ihminen ei mene treffeille kahvilaan kolmen euron budjetilla. Tuo summa on lähinnä, joku ekaluokkalaisen taskuraha. 

Kukaan aikuinen ei mene treffeille nähdäkseen ja keskuksellakseen rahapussin kanssa. Ihmiset voivat käydä treffeillä vaikka hakien kesken kävelyn ärrältä euron kahvit Tai tikkarit. 

Asenteese on juuri selkainen, että varmasti olet sinkku ja pysyt sellaisena. 

Väärin meni. Olen ollut naimisissa lähes 15 vuotta. Ensimmäiset treffeillä mentiin sushille. Tarjouduin maksamaan omani, mutta mies kieltäytyi ottamasta rahaa vastaan. Lasku taisi olla jotain satasen päälle kun juotiin muutamat cocktailit myös.

Vierailija
1102/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä kertonut AP:lle tällaista loistavaa vinkkiä jatkoa ajatellen:

Valitse AP jatkossa treffeille vain keski- ja isotuloisia  naisia, joilla on varaa tarjota sinulle kahvit/ateriat ensitreffeillä 🙂

Eikö olekin ihan mahtava idea?!

Yleensä kaikista parhaimman näköiset ja eniten ulkonäöstään huolehtivat naiset ovat köyhiä lokkeja. Siinä se ongelma tulee kun mies haluaisi sellaisen naisen, mutta ei kuitenkaan haluaisi maksaa itseänsä kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Voi Kristus! Vai oikein rahan perässä, jos maksat naiselle 14€. Hirveä menetys kyllä. Mene kävelylle, jos et tarjoudu maksamaan treffeillä. Juu, kyllä nainen on onnenonkija selvästi.. jos budjetti ei kestä 14€ kannattaa tehdä asian eteen jotain. 

Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea vaihtoehtoista sillä 14€:lla saisi ostettua sen sijaan, että törsäisi ne rahat johonkin kiskurihintaiseen kahviin ja pullaan?

Mulla menee usko ihmisiin kun luen näitä juttuja. Ei kahvilassa makseta vain kahvista vaan ympäristöstä, pöydän vuokraamisesta. Hitto et ihmiset on tyhmiä!

Ei täss

Onko joku oikeasti joskus sanonut, että käydään kahvilla ja valinnaisella makealla tai suolaisella syötävällä, minä tarjoan? Eiköhän syötävät kuulu yleensä asiaan, jos ei niin sitten täytyy ihan itse siitä uskaltaa sanoa.

Vierailija
1104/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ajattelisin, jos treffikumppani ekoilla treffeillä mättäisi naamaansa paninin ja ison kaakaon, että minkälainen mahtaa olla hänen tavallinen ateriakoostumus. Olisiko pelkkää hiilihydraattihöttöä, herkkuja, ym. epäterveellistä mättöä. Jotkut tässä ketjussa ovat arvelleet, että naisella oli mahdollisesti nälkä. Kahvitreffeille ei mielestäni kannattaisi mennä nälkäisenä, vaan syödä edes jotakin ennen treffejä. Jotenkin tulee kyllä junttifibat tästä. 

Ei totisesti anna kovin urheilullista kuvaa naisesta.

Tuollaisessa palstaherkku superkaakaossa on päivän kalorit. 

Ei normaaliaktiiviselle parikymppiselle tuommoinen kerry mihinkään.

Vierailija
1105/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ens kerralla kotiin ja hakkaa hanskaas😂👌

Vierailija
1106/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä kertonut AP:lle tällaista loistavaa vinkkiä jatkoa ajatellen:

Valitse AP jatkossa treffeille vain keski- ja isotuloisia  naisia, joilla on varaa tarjota sinulle kahvit/ateriat ensitreffeillä 🙂

Yleensä kaikista parhaimman näköiset ja eniten ulkonäöstään huolehtivat naiset ovat köyhiä lokkeja. Siinä se ongelma tulee kun mies haluaisi sellaisen naisen, mutta ei kuitenkaan haluaisi maksaa itseänsä kipeäksi.

Vaikeaa punnintaa, toden totta, mutta itsepä sitten valitsette.

Vierailija
1107/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vaikeaa punnintaa, toden totta, mutta itsepä sitten valitsette.

Ja mies sitten valitsee sen köyhän naisen, jota pitää lokkina. Koska mies on se rationaalinen sukupuoli.

😂

Vierailija
1108/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi ottaa mitään muuta kuin kahvin. Aina kun mies tarjoutuu maksamaan, otan vain juoman. Olisi noloa ottaa muuta etenkin jos ei maksaja itsekään ota.

Tämä. Minulle ei tulisi mieleenkään ottaa olennaisesti kalliimpaa mitä tarjoaja. 

Ihmeellisiä vastauksia  Ap on kyllä saanut. Itse jättäisi tapailut tuohon yhteen kertaan. Kertoo nimittäin aivan riittävästi naisen persoonallisuudesta ja käytöstavoista.

Kertoo aivan riittävästi myös miehen käytöstavoista. 3 €... HALOO.

Ja itkee vielä vauvapalstalla.

Ei jatkoon!!

Hinta oli melkein 15 euroa, ei 3 euroa.

Joo, mut odotti että nainen olis ottanut samanhintaisen tuotteen kuin itse otti. Eli 3 egen kahvin korkeintaan. 

Vierailija
1109/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15e panini ja juomat. Mutta seksiä ilmaiseksi? Haist ny!

Vierailija
1110/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhälle kaikki on kallista. Itse en osaa tuota kalliina pitää. Yli 50 euroa treffikumppanin syömisiin olisi jo kallista ekoilla treffeillä.

Mutta jotkut on syntyneet kituuttamaan, ja odottavat samaa muiltakin. Silloin ei kannata retostella, etä minä kyllä maksan.

Itse olen nyt todnäk eroamassa jo tottunut hyvätasoiseen elämään niin omalla kuin miehenkin yhteisellä varallisuudella. Olen kauhuissani mikäli miehet kokee illan tarjoamisen kalliina, siis iltaan menee noin 200€ ainakin ruokiin ja juomiin ja matkat päälle. En tiedä mitä ajattelisin miehestä jolle ei olisi itsestään selvyys tarjota illan kulut. Itse tarjoan paljon ihmisille jopa tuntemattomille jos löytynyt vaikka hauskaa pöytäseuraa niin haen kyllä kalliit shampanjat yms itsestään selvyytenä. En siis ole pihi ja makselen mielellään kai

En usko, omassa ystäväpiirissäkin tarjotaan toisillemme satojen eurojen iltoja. Niille keistä tykkää niin niille kiva ostella ja hemmotella 😊

Vierailija
1111/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi ottaa mitään muuta kuin kahvin. Aina kun mies tarjoutuu maksamaan, otan vain juoman. Olisi noloa ottaa muuta etenkin jos ei maksaja itsekään ota.

Tämä. Minulle ei tulisi mieleenkään ottaa olennaisesti kalliimpaa mitä tarjoaja. 

Ihmeellisiä vastauksia  Ap on kyllä saanut. Itse jättäisi tapailut tuohon yhteen kertaan. Kertoo nimittäin aivan riittävästi naisen persoonallisuudesta ja käytöstavoista.

Kertoo aivan riittävästi myös miehen käytöstavoista. 3 €... HALOO.

Ja itkee vielä vauvapalstalla.

Ei jatkoon!!

Hinta oli melkein 15 euroa, ei 3 euroa.

Joo, mut odotti että nainen olis ottanut

Oliko mies menettänyt puhekykynsä?

Vierailija
1112/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nainen toimi väärin ja huonotapaisesti. Sosiaalista pelisilmää pitää sen verran olla, että ottaa suunnilleen samanlaisen ja samanhintaisen juoman/ruoan kuin treffikumppani, joka sen tilauksen maksaa.

Vierailija
1113/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhälle kaikki on kallista. Itse en osaa tuota kalliina pitää. Yli 50 euroa treffikumppanin syömisiin olisi jo kallista ekoilla treffeillä.

Mutta jotkut on syntyneet kituuttamaan, ja odottavat samaa muiltakin. Silloin ei kannata retostella, etä minä kyllä maksan.

Itse olen nyt todnäk eroamassa jo tottunut hyvätasoiseen elämään niin omalla kuin miehenkin yhteisellä varallisuudella. Olen kauhuissani mikäli miehet kokee illan tarjoamisen kalliina, siis iltaan menee noin 200€ ainakin ruokiin ja juomiin ja matkat päälle. En tiedä mitä ajattelisin miehestä jolle ei olisi itsestään selvyys tarjota illan kulut. Itse tarjoan paljon ihmisille jopa tuntemattomille jos löytynyt vaikka hauskaa pöytäseuraa niin haen kyllä kalliit shampanjat yms itsestään selvyytenä. En siis ole pihi ja makselen mielellään kai

Onneksi löytyy ihan suomalaisia ekat treffit tarjoavia miehiä paremmista piireistä ainakin.

Vierailija
1114/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa säästää treffeille?? Ota sitten itelles läski vaimo, ne maksaa jopa sun safkat, on empaattisia ja seksuaalisia. Kouvolatukka ym. 

Vierailija
1115/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP korosti kovasti naisen kauneutta niin taitaa olla kiinnostunut vaan saada kaadettua sänkyyn. Onhan se niin ikävää kun siihenkin pitäisi sijoittaa enemmän kuin kolme euroa.

Vierailija
1116/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15e panini ja juomat. Mutta seksiä ilmaiseksi? Haist ny!

Nainen söi paninin kokonaan yksin. Panosta pääsevät molemmat osallisiksi.

Vierailija
1117/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienasin 26v. jo 80.000€/vuosi ja vein naisia hienoille illallisille. Eipä tullut mieleen netissä asiaa itkeä.

Ehkä kannattaa etsiä seuralaista leipäjonoista jatkossa.

Vierailija
1118/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa säästää treffeille?? Ota sitten itelles läski vaimo, ne maksaa jopa sun safkat, on empaattisia ja seksuaalisia. Kouvolatukka ym. 

Älä viddu puhu pazkaa.

Vierailija
1119/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki luuserit jotka ette voi säästää treffejä varten ees 15€ ette saa edes seksiä ilmaseks!

Vierailija
1120/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahankäyttö ja suhtautuminen rahaan eivät tule ajan kanssa muuksi muuttumaan. Saisi olla saamarin hyvännäköinen mirkku, että ottaisin lähtökohdaksi aina tarjota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme