Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
1041/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Mulla sama taktiikka. Olen hyvin toimeen tuleva ja ihan tarpeeksi olen saanut niistä naisista jotka yrittävät hyötyä rahoistani. Nykyään esitän köyhää pari ekaa kuukautta ja jos nainen tykästyy minuun silti niin siten vasta myönnän kuinka paljon minulla on rahaa. 

On muutaman exän suu loksahtanut auki seurustelun jälkeen kun ovat nähneet minut. 

Idiootin teet itestäs. Olen varakas nainen. Jos mies ei tarjoa ekaa iltaa niin saa jäädä ja uskon et näin ajattelee kaikki muutkin vähänkään fiksut naiset. Jatkossa toki kaikki maksetaan yhdessä mut ekan illan tarjoaa mies tai se ei ole mies!

Eli et kannata tasa-arvoa muissakaan asioissa? 

Vierailija
1042/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin eilen miehen kanssa treffeillä. Mies oli varannu pöydän ja maksoi koko illan. Kaikki ruuat ja juomat mitä halusin, se maksoi ja kuskasi mua minne halusin. Tää tapahtu siis eilen!!!

No siis tämä on normaalia fiksun miehen käytöstä, en näe muuta vaihtoehtoa jos jatkoa haluaa ja vaikkei haluaisikaan niin vähintään kohteliasta tarjota ekan illan kaikki kulut (myös naisen taksi kotiin).

Vain lihavat ja rumat miehet joutuvat tarjoamaan naiselle ruoat ja juomat. Urheilullisten miesten ei tarvitse maksaa. Se on tosiasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 15v. poika halusi viedä erään tytön, johon oli ihastunut treffeille leffaan ja syömään. Hän maksoi 25 euroa omista taskurahoistaan ja minä annoin hänelle myös saman verran rahaa, joten heillä oli 50 euroa varattuna ensitreffeihin.

Kuulostaapa ihanalta ja söpöltä. Ihanaa, että joku satsaa näin.

Saa satsata jatkossakin. Lähipiirissä oli tapaus jossa isä tuskissaan maksoi edelleen 22v poikansa tyttöystävänsä kanssa käydyt treffit kahviloineen, superkaakaoineen, leffoineen, kylpylöineen. Pojalle olisi kelvannut edullisempikin ohjelma mutta tyttis halusi elämyksiä ja ne maksaa. Nuorilla ei rahaa joten poika pyysi isältään. Kun rahahana sulkeutui niin tyttis katosi. Seuraavaksi poika oli jo viisaampi. 

Kat

Joo ja ettei eletä yli varojen. Oppirahat. Tässä tapauksessa isän rahat. Aiheutti vielä skismaa perheessä koska perheen äiti ja sisarus eivät olleet samaa mieltä tuosta rahan syytäämisestä. Pienituloinen asuntovelallinen perhe. 

Vierailija
1044/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Mulla sama taktiikka. Olen hyvin toimeen tuleva ja ihan tarpeeksi olen saanut niistä naisista jotka yrittävät hyötyä rahoistani. Nykyään esitän köyhää pari ekaa kuukautta ja jos nainen tykästyy minuun silti niin siten vasta myönnän kuinka paljon minulla on rahaa. 

On muutaman exän suu loksahtanut auki seurustelun jälkeen kun ovat nähneet minut. 

Idiootin teet itestäs. Olen varakas nainen. Jos mies ei tarjoa ekaa iltaa niin saa jäädä ja uskon et näin ajattelee kaikki muutkin vähänkään fiksut naiset. Jatkossa toki kaikki maksetaan yhdessä mut ekan illan tarjoaa mies tai se ei ole mies!

Eli et kannata tasa-arvoa muissa

Sanoikos hän, että jatkossa kaikki maksetaan yhdessä?

Vierailija
1045/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te ylipäätään niiden exien kanssa päädyitte seurustelemaan, jos naiset kerran eivät ``köyhyytesi`` vuoksi sinuun tykästynyt? 

Ihan vaan tykästyttiin toisiimme aluksi ja nainen tai minä todettiin ettei hakutakaan olla yhdessä..samanlailla kuin parisuhteet yleensä päättyy.  Minähän en tietenkään tiedä ketkä ovat lähteneet kun rahaa ei ollutkaan miehellä tarpeeksi, eikä minua kiinnosta. Lopulta Olen jäänyt yhteen En kanssa joka tykkäsi minusta köyhänä miehenäkin ja ensi kesänä on häät. Avioehtoa ei tämän naisen kanssa tarvita  tiedän ettei ole onnenonkija. 

Vierailija
1046/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et kannata tasa-arvoa muissa

Tasa-arvo toteutuu riittävästi muuten. Sanoin et ekan illan tarjoaa mies, minä tulen yhtälailla kaiken maksamaan mut en näe miehenä jos ei ekaa iltaa tarjoa. Jos puhutaan nuorista köyhistä niin joku tuossa jo antoi hyviä ilmaisia vinkkejä, retkeilyt yms. Ne on ok jos jollekkin riittää köyhä kumppaniksi. Itse jo nelkyt päälle niin elämäntyyliin ei sovi köyhä. Enkä siis itsekään ole köyhä. Haluan säilyttää elintasoni.

Vierailija
1047/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nainen tekee ekan ruuan tarjolle niin jatkossa tehdään sitten yhdessä? Miltä tällainen vaatimus miehen suusta kuulostaisi? 

Vierailija
1048/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä jättäisin miehen jos selviäisi, että hän on valehdellut mulle mistä tahansa asiasta. 

Persoonallisuushäiriöihin liittyy joskus tuollainen testaaminen. Mäkin juoksisin.

Vierailija
1049/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ILMAINEN vinkki kaikille miehille: 

Pyytäkää treffeille vain sellaisia naisia, joista olette aidosti todella kiinnostuneita. Sellaisia naisia, joiden kanssa haluaisitte kenties parisuhteeseen. Siinä kohtaa ei luulisi olevan ylivoimainen juttu maksaa se naisen kaakao ja panini, tai mitä ikinä sitten nainen ottaakaan. Jos mies on kiinnostunut naisesta ja haluaa tehdä tähän vaikutuksen, ei todellakaan aleta kyselemään että "Mites tää lasku, maksatko itse oman osuutesi?" 

Ja hei, jollei sinulla ole varaa maksaa jotain v*tun kaakaota ja paninia. Niin pysy kotona tumputtamassa ja jätä treffailut varakkaammille miehille!

Mutta kun mies on niin pllun perässä, että vain kaunein kelpaa ja silloin nainen onnistuu huijaamaan miestä.

Oikeasti eiköhän kaikki miehet ole. Ja jos se olisikin noin helppoa ... 

Vierailija
1050/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te ylipäätään niiden exien kanssa päädyitte seurustelemaan, jos naiset kerran eivät ``köyhyytesi`` vuoksi sinuun tykästynyt? 

Ihan vaan tykästyttiin toisiimme aluksi ja nainen tai minä todettiin ettei hakutakaan olla yhdessä..samanlailla kuin parisuhteet yleensä päättyy.  Minähän en tietenkään tiedä ketkä ovat lähteneet kun rahaa ei ollutkaan miehellä tarpeeksi, eikä minua kiinnosta. Lopulta Olen jäänyt yhteen En kanssa joka tykkäsi minusta köyhänä miehenäkin ja ensi kesänä on häät. Avioehtoa ei tämän naisen kanssa tarvita  tiedän ettei ole onnenonkija. 

Naiset siis tykästyivät sinuun, vaikka luulivat sinua köyhäksi, mutta sitten huomasivat että et olekaan kovin mukava / valehtelet asioista / suhtaudut naisiin vihamielisesti tms. ja lähtivät? Ja tästä teit sen johtopäätöksen, että feikatun köyhyytesi vuoksi lähtivät? Vaikka kelpasit köyhänä, ja vasta jälkeenpäin menit lällätellen heille rahojasi esittelemään?

Sanoisinko, että tekis mieli vinkata nyxällesi, että nyt kannattaa juosta ja lujaa.

Vierailija
1051/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootin teet itestäs. Olen varakas nainen. Jos mies ei tarjoa ekaa iltaa niin saa jäädä ja uskon et näin ajattelee kaikki muutkin vähänkään fiksut naiset. Jatkossa toki kaikki maksetaan yhdessä m

Kyllä se minulle sopisi. Ex-mies ei juuri ruokaa tehnyt, joten tuo olisi oikein hyvä diili.

Vierailija
1052/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ensitreffit paljastaa sinulle onko joku köyhä? Sossuntuilla elävä voi yhtälailla tarjota sinulle ruuan. 

Vierailija
1053/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootin teet itestäs. Olen varakas nainen. Jos mies ei tarjoa ekaa iltaa niin saa jäädä ja uskon et näin ajattelee kaikki muutkin vähänkään fiksut naiset. Jatkossa toki kaikki maksetaan yhdessä m

Nyt joku köyhä inisee. Mä tarjoan usein tuntemattomillekin mukaville ihmisille keitä kohtaan elämässä. Kos et tajua niin et tajua.

Vierailija
1054/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ILMAINEN vinkki kaikille miehille: 

Pyytäkää treffeille vain sellaisia naisia, joista olette aidosti todella kiinnostuneita. Sellaisia naisia, joiden kanssa haluaisitte kenties parisuhteeseen. Siinä kohtaa ei luulisi olevan ylivoimainen juttu maksaa se naisen kaakao ja panini, tai mitä ikinä sitten nainen ottaakaan. Jos mies on kiinnostunut naisesta ja haluaa tehdä tähän vaikutuksen, ei todellakaan aleta kyselemään että "Mites tää lasku, maksatko itse oman osuutesi?" 

Ja hei, jollei sinulla ole varaa maksaa jotain v*tun kaakaota ja paninia. Niin pysy kotona tumputtamassa ja jätä treffailut varakkaammille miehille!

Tai älä mene kahvilaan, fine dining- ravintolaan tms. ja sano, että tarjoan.

Vierailija
1055/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Kristus! Vai oikein rahan perässä, jos maksat naiselle 14€. Hirveä menetys kyllä. Mene kävelylle, jos et tarjoudu maksamaan treffeillä. Juu, kyllä nainen on onnenonkija selvästi.. jos budjetti ei kestä 14€ kannattaa tehdä asian eteen jotain. 

Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea vaihtoehtoista sillä 14€:lla saisi ostettua sen sijaan, että törsäisi ne rahat johonkin kiskurihintaiseen kahviin ja pullaan?

Vierailija
1056/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa

Vierailija
1057/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sanonut olevansa vähävarainen opiskelija samoin tytsy, jonka kanssa kävi kahvilassa. Ainakin omassa nuoruudessa opiskelija-aikaan treffaillessa oli ihan selvää, että otetaan vaan ne halvimmat kahvit. Saatettiin istua tunteja sen saman kahvikupposen äärellä juttelemassa kynttilänvalossa käsi kädessä. Ei tullut mieleenkään alkaa tilailemaan mitään kalliita herkkuja. Joskus Espan kahvilassa saatettiin syödä korvapuusti puoliksi ja sitäkään ei kovin usein. Ei se ruoka tai juoma ollut mikään pääasia, vaan se, että sai olla sen kiinnostuksen kohteen kanssa.

Sitten täällä jotkut selvittävät, että tietenkin miehen pitää kustantaa kaikki ja enemmän ja mielellään vielä taksi kotiin. Taitaa olla aika moni tämänkin palstan leideistä sen vanhimman ammattikunnan edustajia ja rahaa vastaan lutkuttavat.

Vierailija
1058/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ymmärrän, että rahat saattavat olla tiukalla, mutta 15 treffin eurot ovat silti todella edulliset verrattuna siihen mitä yleensä treffeillä kuluu rahaa. Kukaan aikuinen ihminen ei mene treffeille kahvilaan kolmen euron budjetilla. Tuo summa on lähinnä, joku ekaluokkalaisen taskuraha. 

Vierailija
1059/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku 12 vuotias?

Etkö sinä ole ikinä elämässäsi eronnut? Kuvitteletko että kaikki suhteet päätyvät johonkin tuollaiseen? 

Moni suhde päättyy kun ihmiset huomaavat etteivät vaan sovi yhteen. Joskus ne päättyvät kun toinen huomaa että toisella ei ole rahaa tai toinen onkin täysin eri näköinen ilman meikkiä 😅

Vierailija
1060/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Kristus! Vai oikein rahan perässä, jos maksat naiselle 14€. Hirveä menetys kyllä. Mene kävelylle, jos et tarjoudu maksamaan treffeillä. Juu, kyllä nainen on onnenonkija selvästi.. jos budjetti ei kestä 14€ kannattaa tehdä asian eteen jotain. 

Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea vaihtoehtoista sillä 14€:lla saisi ostettua sen sijaan, että törsäisi ne rahat johonkin kiskurihintaiseen kahviin ja pullaan?

En miettimällä miettinyt. Jos tarjoan niin tarjoan enkä mieti tuollaisia juttuja. Eiköhän jokainen aikuinen ihminen tiedä 14 euron arvon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan