Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tästä opimme? Maksetaan aina omat juomat/syömiset tai ei treffata ruokapaikoissa. Tai ei mennä ollenkaan treffeille.
Kotitreffit tulee halvemmaksi.
Kuka suostuu menemään tuntemattoman kotiin tai päästämään tuntemattoman omaan kotiin?
Parilla tapaamisella näkee onko henkilö kiinnostava.
Aika halvalla pääsit ja samalla myös kauniin naisen nappasit, mikäli tuosta kehkeytyy jonkin sortin romanssi.
Tuskin hän sinun kukkarollasi alvariinsa käy.
Avaaja väisti luodin. Nainen syö mt-lääkeitä, omaa kyltymättömän ruokahalun ja heikot sosiaaliset taidot.
Ap. puhuu vain muhkeasta kaakaosta ja patongista. Oliko nainen minkälainen? Kiinnostaako tutustua häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tästä opimme? Maksetaan aina omat juomat/syömiset tai ei treffata ruokapaikoissa. Tai ei mennä ollenkaan treffeille.
Kuka suostuu menemään tuntemattoman kotiin tai päästämään tuntemattoman omaan kotiin?
Ennen kotiin menemistä voi tavata ulko-ovella ja tehdä arvio uskaltaako luottaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko 15 euroa on jollekin ylitsepääsemätön summa? 🤪 Hei haloo. Sivukaupalla vaahdotaan 15 eurosta 😄
Siitä kertyy iso summa kun seuraava ja sitä seuraava nainen... toimii samoin.
Eikö se mies voi ihan itse lopettaa toimimista niin, että deitin syöminen itkettää vielä jälkeenpäinkin? Sopii vaan, että kumpikin maksaa appeensa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kotiin menemistä voi tavata ulko-ovella ja tehdä arvio uskaltaako luottaa vai ei.
En anna osoitettani kenellekäǎn kovin helposti. Maksan mieluummin miehelle superkaakaon ja paninin kahvilassa.
Luin koko ketjun läpi ja en voi muuta kun hämmästellä osan ihmisten sosiaalisia taitoja. Tai siis niiden puutetta
Mikäli Ap lukee tätä vielä niin naisena voin todeta, että naisen käytös ei ollut ok. Joko hän on persoonallisuudeltaan kykenemätön huomioimaan toista ihmistä tai sitten hänelle ei ole lapsuudenkodissa opetettu peruskäytöstapoja. Kumpikin asia on huono enne. Eteenkin tuon ikäisen olisi tullut jo itsenäisesti oppia käytöstapoja, vaikkei niitä vanhemmat olisi opettaneet. Näin ollen kyse lienee persoonalisuudesta.
Kyse ei mielestäni ole rahasta, vaan ihmisen luonteesta. Ap huomioi naista tarjoamalla, mutta nainen ei huomioinut miestä, koska ei mukauttanut omaa tilausta Ap:n tilaukseen.
Hah... Tuli heti mieleen että tuo on hyvä testi suhteen alussa siihen, että oletko pihi. Mulla on ollut monta pihiä miestä enkä ota enää.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko 15 euroa on jollekin ylitsepääsemätön summa? 🤪 Hei haloo. Sivukaupalla vaahdotaan 15 eurosta 😄
Kyse ei ole rahasta, vaan ihmisen luonteesta ja käytöstavoista.
Vierailija kirjoitti:
Hah... Tuli heti mieleen että tuo on hyvä testi suhteen alussa siihen, että oletko pihi. Mulla on ollut monta pihiä miestä enkä ota enää.
Minä en halua tarjota ensitreffeillä, mutta myöhemmin tarjoan avokätisesti, jos suhde varmistuu.
Ei tulisi mieleenikään, että jos mies haluaa viedä minut kahvilaan treffeille ja tarjota, niin voin ottaa halvimman kahvin ja lasin vettä. Jos ei ole varaa mihinkään, niin ei kannata marttyyrina tarjoutua maksamaan. Maksan mieluummin omat hyvät syömiseni ja tarjoan miehellekin. Treffeillä on tarkoitus olla kivaa.
Uuno Turhapuro laskutti naiselta 5 markkaa tarjoilusta kun nainen ei lämmennyt treffeillä. Sinun tulee toimia samoin kuin Uuno.
Ihmisten näkemykset rahankäytöstä vaihtelevat ja koska sinä kuitenkin tarjouduit tarjoamaan, nainen ei tehnyt tässä mitään väärää. Monille ihmisille ruoka ja juoma voivat olla tapa nauttia yhdessäolosta, eikä jollain paninin hinnalla ole niin suurta merkitystä.
"Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on." Onko ainoastaan naisen ulkonäöllä merkitystä? Miten muuten ne treffit sujui? Oliko hän muuten mukava? Sujuiko keskustelu hyvin? Pidättekö samanlaisista asioista? Onko teillä samanlainen huumorintaju?
Noloa vinkua kun itse tarjosit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse opiskelijasta. Tuo summa saattoi olla parin päivän ruokabudjetti. Luulisi toisella opiskelijalla olevan vähän pelisilmää tuossa tilanteessa. Nätti naama ei korvaa tökeröä käytöstä. Ei jatkoon. Ps varo treffejä myös muiden av mammojen kanssa
Silloin ei tarjouduta etukäteen maksajaksi jos siihen ei varoja ole.
Onko kahville pyyntö lupaus myös maksaa? Minusta ei. Jos joku ihminen pyytää minua kahville kahvilaan, oletan, että maksan kahvini itse. Jos menen kylään kahville, niin vien pullaa mennessäni.
No minä keskityin aloittajan tekstiin jossa hän mainitsi että oli luvannut tarjota. Nyt ei ole sinun kyläilyistä tai pullista kysymys.
Jos mies valitsee treffipaikan ja sanoo tarjoavansa, oletan, että mies on valinnut juuri sellaisen treffipaikan mihin hänellä on varaa ja oletan, että hän haluaa tarjota. Nainen otti kaakaon ja paninin. Tuo on aivan normaali kahvilatilaus. Nainen ei edes ottanut lisäksi muffinia jälkiruuaksi eikä tuoremehua kyytipojaksi, joten vähällä pääsit.
Kyllä tuo 14,90 euroa jostain kitkerästä kahvista ja mistä lie patonginpätkästä on paljon tänä päivänäkin. Olen työläinen ja tuohan on enemmän kuin yhden tunnin nettopalkkani.