Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan.
Ei kaikilla ole tuollaisia rahoja. Ei tartte olla kyse pihiydestä.
Sitten ei mennä kahvilaan ja uhota "tarjoamisesta".
Se yksi pieni leipä, ja täällä itketään kuin olisi maat mennyt.
Olisi kiva nähdä, miten maailmalla tuollaiseen "mieheen" suhtauduttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tarjoaa puolestaan sulle seuraavalla kerralla, jos siis uusia treffejä tulee.
Ei tule. On myös tilannetajuisia fiksuja naisia jotka hui työskentelevät lähes yhtä vaativalla alalla kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Mies toki kustantaa hienolle naiselle kaiken treffeillä, mutta hienoja naisia on vain todella vähän. Suurin osa on eronneita jo lapsia synnyttäneitä naisia joista ei perinteisesti käytetä nimitystä hieno nainen. Yksikään yyhhoo Nainen ei täytä hienon naisen määritelmää ,eikä tällaisilla naisilla ole edes vihille mentäessä oikeutta pukeutua valkoiseen pukuun.
😂😂😂
Vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tarjoaa puolestaan sulle seuraavalla kerralla, jos siis uusia treffejä tulee.
Sorry, mutta miehenä en todellakaan alistu sellaiseen tilanteeseen jossa Nainen maksaa minun syömisistäni tai juomisistani kolikkoakaan. Häpeällistä ja loukkaavaa tuollainen!
Heh, samat ukot huutaa ettei he maksa pientä leipää, uhoaa miten hakee naisen jostakin idästä, missä länkkäri elättää koko naisen suvun. Miehen logiikka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta miehenä en todellakaan alistu sellaiseen tilanteeseen jossa Nainen maksaa minun syömisistäni tai juomisistani kolikkoakaan. Häpeällistä ja loukkaavaa tuollainen!
Itsekin koin sen häpeällisenä ja loukkaavana, etenkin kun poika jäi vielä jankuttamaan, mutta pidänkin itseäni miesten veroisena enkä huonompana.
Pihi mies menee ekana kassalle ja sanoo "yksi Kahvi kiitos" ja antaa naisen maksaa omansa. Sitten ei tarvitse kitistä mistään. Toisia treffejä ei välttämättä tule mutta olet jopa 14e rikkaampi! Kannattaa AP jatkossa harrastaa kävelytreffejä vaikka oman kahvitermarin kanssa niin ei vahingossakaan tarvitse maksaa mitään. Seuraa ei välttämättä löydy mutta eipähän tarvitse itkeä vauva palstalla jatkossa.
Voit myös lähettää naiselle mobilepay tiedot ja pyytää maksamaan omat syömisensä jälkikäteen, saatat jopa saada rahat takaisin mutta naista et nää kyllä koskaan enää.
Suomalaiset miehet voisivat lakata olemasta käytöstavattomia ja älyttömän pihejä niin ei tarvitsisi itkeä vauvapalstalla kun ei löydy p@ eikä pullaa. Muita köyhiä opiskelijoita löytää koulunruokalasta tai opiskelijabileistä, mutta toki ne kännitkin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. On myös tilannetajuisia fiksuja naisia jotka hui työskentelevät lähes yhtä vaativalla alalla kuin mies.
😂😂😂
Kierrokset kasvaa iltaa kohti. Mies, tuo luomakunnan huippu. Löytyy erityisesti naisia useammin päihdeklinikalta, katuojasta, vankilasta, baarista täysin lärvit, ensiavusta, ruumishuoneelta, pyssy otsaan suunnattuna, lukutaidottomana paskahommista jne. On se MIES!
En olisi ilennyt ostattaa toisen laskuun noin paljon. Toisaalta - valitsiko nainen ostoksensa ensin ja sitten vasta sinä, Ap? Siinä tapauksessa häntä saattoi jopa nolottaa kun huomasi, että otitkin vain kahvin. Ei mun mielestä hänen valinnoistaan nyt ihan järkälemäisiä johtopäätöksiä voi vetää, etenkään jos teillä muuten juttu luisti...? Ei kahviloissa yleensä joka päivä notkuta eli ehkä hän päätti ottaa ilon irti tarjonnasta - kun oli lupaavaa treffiseuraakin tarjolla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin koin sen häpeällisenä ja loukkaavana, etenkin kun poika jäi vielä jankuttamaan, mutta pidänkin itseäni miesten veroisena enkä huonompana.
Ei se huonommalle sukupuolelle ole häpeällistä syödä luomakunnan kruunun piikkiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin varmaan ottanut vain se kahvin tai juoman. Ja maksanut itse sen syömisen,jos nälkä olisi ollut. Tässä olisi ollut ap:lla mahdollisuus siis halutessaan tarjoutua maksamaan myös se leipä.
Tai sitten olisin sanonut,että maksan itse,kun otan syötävääkin.
Tuntisin Toki oloni vähän oudoksi,jos alkaisin syömään,kun toinen ei syö, eli varmaan kysyisin olisiko ok,että syön samalla tms.Etenkin kun kyseessä ei olisi joku tuttu.
Mutta. Itse näin juuri jouluna sukulaisten teinejä,jotka vaativat ties mitä elämysmatkoja, kun omalla mökillä tylsää etc.. Ja äitinsäkin sanoi heille,että ovat syntyneet kultalusikka suussa. Eli käsittävät rahan arvon täysin eri tavalla. Ehkä tämä naisopiskelija käsittää rahan arvon eri lailla kuin ap. (Mietin vain, tai spekuloin).
Köyhälle tai vähävaraiselle 15 euroa on rahaa, rikkaalle tonnit
Toin esille tuon näkökohdan,koska välttämättä ei ole itse köyhä opiskelija. En halunnut heti ajatella,että käytti hyväkseen. Se vaatisi enemmän tietoa.
Mutta ihmisillä on eri käsitys rahan arvosta. Ei se ole sukupuolisidonnaista.
Vierailija kirjoitti:
Ohita suosiolla, että pääsee nainen valkkaamaan oikean miehen.
On se hienoa että naiset vinkuvat tasa-arvon perään, mutta mies ei ole oikea mies ellei maksa naisen syömisiä ja juomisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies toki kustantaa hienolle naiselle kaiken treffeillä, mutta hienoja naisia on vain todella vähän. Suurin osa on eronneita jo lapsia synnyttäneitä naisia joista ei perinteisesti käytetä nimitystä hieno nainen. Yksikään yyhhoo Nainen ei täytä hienon naisen määritelmää ,eikä tällaisilla naisilla ole edes vihille mentäessä oikeutta pukeutua valkoiseen pukuun.
Mihin sattuu?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Eikö ap ollut lapsi kun ei sanonut, että maksan sinulle vain kahvin, minulla ei ole varaa maksaa tuota herkkupaniniasi ja herkkukahviasi? Nyt sitten itketään jälkeenpäin.
Eli nainen saa sikailla ihan miten vaan, mutta aina on syy miehessä, kun ei tajunnut laittaa jotain rajoituksia, että saat ottaa vain max 4 eurolla, ja jos mies olisi laittanut rajat, niin sitten onkin pihi ja itara ja ei tule koskaan toisia treffejä jne tai sitten on ostamassa pillua liian halvalla, mutta eihän se nainen kuitenkaan mikään maksettu pimpero ole. Eli niin tai näin, niin tämän av porukan mielestä mies tekee aina väärin. No, voin kertoa sinulle AP, että valitettavasti ikäpolvesi naiset ovat huonosti kasvatettuja itsekkäitä lapsia, joilla ei ole alkeellisimpia käytöstapoja saati impulssikontrollia. Heihin siis kannattaa jatkossa suhtautua kuin lapsiin, joilla ei ole itsehillintää ahneuksissaan herkkutiskien äärellä. Siksi ota kontrolli itsellesi, istuta lapsi pinnatuoliin ja hae itse tarjottavat, joiden arvoiseksi leidin katsot.
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies menee ekana kassalle ja sanoo "yksi Kahvi kiitos" ja antaa naisen maksaa omansa. Sitten ei tarvitse kitistä mistään. Toisia treffejä ei välttämättä tule mutta olet jopa 14e rikkaampi! Kannattaa AP jatkossa harrastaa kävelytreffejä vaikka oman kahvitermarin kanssa niin ei vahingossakaan tarvitse maksaa mitään. Seuraa ei välttämättä löydy mutta eipähän tarvitse itkeä vauva palstalla jatkossa.
Voit myös lähettää naiselle mobilepay tiedot ja pyytää maksamaan omat syömisensä jälkikäteen, saatat jopa saada rahat takaisin mutta naista et nää kyllä koskaan enää.
Suomalaiset miehet voisivat lakata olemasta käytöstavattomia ja älyttömän pihejä niin ei tarvitsisi itkeä vauvapalstalla kun ei löydy p@ eikä pullaa. Muita köyhiä opiskelijoita löytää koulunruokalasta tai opiskelijabileistä, mutta toki ne kännitkin maksaa.
Allekirjoitatko seuraavat väitteet?
Mies on pihi ellei maksa molempien puolesta.
Nainen ei ole pihi vaikkei maksa edes omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi musta on vähän törkeetä. Sanokaa mitä sanotte. Se että 2 opiskelijaa käy kahvilassa ekoilla treffeillä ja toinen on ritarillisesti luvannut tarjota niin ei siinä mitään paniineita vedellä ja isoja kaakaoita. Normi kaakao olisi ihan varmana riittänyt.
Muistan aina kun menin kaverini kanssa kahvilaan. Olin itse silloin nuori yhden lapsen kotiäiti ja kotihoidontuella. Mieheni opiskeli. Taidettiin saada pientä toimeentulotukeakin tuolloin eli todellakin rahaa oli vähän. Sanoin sitten että voin tarjota kaverille kahvilassa kun sanoi ettei hällä oo rahaa. Valitsi sitten kahvilan kalleimmat jutut. Sanoi vielä että silloin kun joku tarjoaa niin kannattaa aina ottaa kalleinta mitä ravintolassa on. Olin aivan ällistynyt. Onneksi siinä kahvilassa nyt ei mitään megakallista ollut mutta se periaate eli kyllä noita on jotka käyttää surutta muita hyväkseen.
No sitten sen toisen ei kannattaisi sanoa että minä tarjoan. Itsekin olisin tosin jättänyt ehkä sen paninin ottamatta , mutta on sekin nyt vähän hölmöä sanoa että tarjoaa eikä ole valmis tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa :D. Tätä ketjua lukisivat kyllä silmät pyöreinä niin naiset kuin miehetkin muualtapäin maailmasta, missä on itsestäänselvyys että mies tarjoaa. Ja ketjusta huomaa, etteivät naisetkaan täällä ole tottuneet vastaanottamaan mitään, koska närkåstyneinä maksavat kaiken tasan.
Itse ajattelen, että mies osoittaa kiinnostusta olemalla antelias, vähän kuin vihje siitä, onko kiinnostunut. Ja itse en anna toisen maksaa, mikäli en ole kiinnostunut, en halua jäädä velkaa kellekään, ketä en enää halua nähdä. Simple.
Ei pidä paikkaansa. Länsimaissa miehet ovat alkaneet kyseenalaistaa deittikulttuuria, jossa nainen saa olla ei-perinteinen, mutta mieheltä odotetaan edelleen perinteistä sukupuoliroolia eli availlaan ovia ja maksetaan deitit. Moni länsimainen mies onkin todennut, että tä
Miksi siis haluat, että mies toimii edelleen perinteisen sukupuoliroolin mukaan, mutta nainen ei? Ja tiedoksi, että siellä "etelässä" vasta vanhanaikaisia ollaankin. Naisen on ehdottomasti oltava perinteinen, jopa kotiäidiksi päädyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi musta on vähän törkeetä. Sanokaa mitä sanotte. Se että 2 opiskelijaa käy kahvilassa ekoilla treffeillä ja toinen on ritarillisesti luvannut tarjota niin ei siinä mitään paniineita vedellä ja isoja kaakaoita. Normi kaakao olisi ihan varmana riittänyt.
Muistan aina kun menin kaverini kanssa kahvilaan. Olin itse silloin nuori yhden lapsen kotiäiti ja kotihoidontuella. Mieheni opiskeli. Taidettiin saada pientä toimeentulotukeakin tuolloin eli todellakin rahaa oli vähän. Sanoin sitten että voin tarjota kaverille kahvilassa kun sanoi ettei hällä oo rahaa. Valitsi sitten kahvilan kalleimmat jutut. Sanoi vielä että silloin kun joku tarjoaa niin kannattaa aina ottaa kalleinta mitä ravintolassa on. Olin aivan ällistynyt. Onneksi siinä kahvilassa nyt ei mitään megakallista ollut mutta se periaate eli kyllä noita on jotka käyttää surutta muita hyväkseen.
No sit
Tarjoaa juuri sen minimin, millä pääsee omassa mielessään sanomaan, että minä olin MIES ja tarjosin tuolle heitukalle.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan aina kun menin kaverini kanssa kahvilaan. Olin itse silloin nuori yhden lapsen kotiäiti ja kotihoidontuella. Mieheni opiskeli. Taidettiin saada pientä toimeentulotukeakin tuolloin eli todellakin rahaa oli vähän. Sanoin sitten että voin tarjota kaverille kahvilassa kun sanoi ettei hällä oo rahaa. Valitsi sitten kahvilan kalleimmat jutut. Sanoi vielä että silloin kun joku tarjoaa niin kannattaa aina ottaa kalleinta mitä ravintolassa on. Olin aivan ällistynyt. Onneksi siinä kahvilassa nyt ei mitään megakallista ollut mutta se periaate eli kyllä noita on jotka käyttää surut
Ja nyt se jäi mulle velkaa.
Tätä harrastavat tasoteoreetikot ja inkkelit ja arvaa mikä menestys on sellaisilla naisten keskuudessa...
Ja sitten vielä ihmetellään miksi etelän miehillä on sellainen flaksi kuin on.
Mutta you do you. Näiden asioiden on hyvä selvitäkin ekoilla treffeillä, eikä tuhlata kummankaan aikaa.