Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Aika tyhmä mies täytyy olla, että suostuu tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nainen on nyt sikaillut? Ap TARJOSI, ehkä tuo oli ihan normisettiä kahvilassa tälle naiselle, eikä voinut tietää, että nyt kaatuu ap:n budjetti ja maailma.
AP sanoi tarjoavansa kahvin, ei lounasta. Nainen otti lounaakseen paninin ja kahvia kalliimman juoman. Eli sikailua. Jos AP kutsuu kahville, niin se ei tarkoita 15 euron syöttöporsaan annosta.
Kyllä suomalaiseen kahvikutsuun perinteisesti kuuluu myös "kahvileipä". Harva kutsuu kotiinsakaan vieraita kahville ilman mitään tarjottavaa sen kanssa.
Kahvileipä on korkeintaan joku parin euron pulla tai keksi, ei 10 euron lounaspanini ja kahvilan kallein juoma päälle. Käytöstavat. Kannattaisiko opetella ne, ennenkuin alkaa höpisemään jo
En minä koko päivää pärjää jollain keksillä. Olen yli 40kg.
Eihän teistä reppanoista ole edes treffeillä käymään ilman että päädytte riitelemään jo jostakin.
Naapurin koirakin häpee teitä! Kaikki nauraa teille! Oma äitinnekin häpee! Pers'aukiset köyhät mammanpojat vie treffeille tuhannen mulqun läskejä yyhhoo lortt*ja , sitten ulistaan netissä kun kaikki menee päin persusta. Ei teistä ole yhtään mihinkään! Ryömikää takaisin niihin kolhooseihinne, omiin ihaniin pierukuutioihinne ja odottakaa vuoroanne suihkuun ja uuniin! Älkää surko yhtään ettei ole ollut varaa tarjota elämänne rakkaudelle edes pullakahveja shellin baarin tuulikaapissa sillä hallituksen suuren puhdistuksen jo alettua teillä ei ole varaa ruokkia edes itseänne saati kakaroitanne! Uuni kutsuu! Oletko valmis??!
Vierailija kirjoitti:
Heh, samat ukot huutaa ettei he maksa pientä leipää, uhoaa miten hakee naisen jostakin idästä, missä länkkäri elättää koko naisen suvun. Miehen logiikka :D
Moni Suomi-mies ei käsitä tätä. Ei ole mitään hajua siitä miten kalliiksi ulkomailta löydetty puoliso voi tulla. Osa siis odottaa miehen elättävän hänet ja yhteiset lapset sekä kustantavan ravintolassakäyntejä ja lomamatkoja. Ilman muuta herra puoliso ilomielin kutsuu vaimon vanhemmat kylään moneksi viikoksi ja heillekin odotetaan hemmottelua ja elämyksiä, kun kerran on tultu tutustumaan Suomeen.
Jokainen nyt sitten treffikutsussa kertoo mahdollisimman selvästi mitä se sisältää: tavallinen kahvi max 2,5 euroa + pieni kahvileipä. Kun sanon leipä, en tarkoita paninia vaan pientä leivonnaista, tavallista pullaa, keksiä tai piparia, max 3 euroa. Yhteensä siis max 5,5 euroa. Jos vesi maksaa, saat senkin, mutta vain jos se on max 20 senttiä.
Odotan innolla näkemistäsi!
Köyhälle kaikki on kallista. Aika kalliin paikan kyllä valitsit ja siitä voit syyttää vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa :D. Tätä ketjua lukisivat kyllä silmät pyöreinä niin naiset kuin miehetkin muualtapäin maailmasta, missä on itsestäänselvyys että mies tarjoaa. Ja ketjusta huomaa, etteivät naisetkaan täällä ole tottuneet vastaanottamaan mitään, koska närkåstyneinä maksavat kaiken tasan.
Itse ajattelen, että mies osoittaa kiinnostusta olemalla antelias, vähän kuin vihje siitä, onko kiinnostunut. Ja itse en anna toisen maksaa, mikäli en ole kiinnostunut, en halua jäädä velkaa kellekään, ketä en enää halua nähdä. Simple.
Ei pidä paikkaansa. Länsimaissa miehet ovat alkaneet kyseenalaistaa deittikulttuuria, jossa nainen saa olla ei-perinteinen, mutta mieheltä odotetaan edelleen perinteistä sukupuoliroolia eli availlaan ovia ja maksetaan deitit. Moni länsimainen mies onkin todennut, että tällainen kohtelu varataan jatkossa vain perinteisille
eli nämä länkkärit haluavat siis sen perinteisen naisen, joka pitää elättää kokonaan? mä kun oon luullut toisin
Voi hyvänen aika. Ap, älä treffaile jos se on viidestätoista eurosta kiinni. Toki olisit voinut sanoa naiselle, että sinulla ei ole varaa tarjota. Sellainenkin vaihtoehto on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, samat ukot huutaa ettei he maksa pientä leipää, uhoaa miten hakee naisen jostakin idästä, missä länkkäri elättää koko naisen suvun. Miehen logiikka :D
Moni Suomi-mies ei käsitä tätä. Ei ole mitään hajua siitä miten kalliiksi ulkomailta löydetty puoliso voi tulla. Osa siis odottaa miehen elättävän hänet ja yhteiset lapset sekä kustantavan ravintolassakäyntejä ja lomamatkoja. Ilman muuta herra puoliso ilomielin kutsuu vaimon vanhemmat kylään moneksi viikoksi ja heillekin odotetaan hemmottelua ja elämyksiä, kun kerran on tultu tutustumaan Suomeen.
Mieluummin maksan perinteisen ulkomaalaisen naisen perheen loman Suomessa kuin happaman suomitantan elämän.
Miesten hypergamiaa. Ap taisi yrittää naista, joka on paljon häntä rikkaampi ja tottunut superkaakaoihin ja panineihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa :D. Tätä ketjua lukisivat kyllä silmät pyöreinä niin naiset kuin miehetkin muualtapäin maailmasta, missä on itsestäänselvyys että mies tarjoaa. Ja ketjusta huomaa, etteivät naisetkaan täällä ole tottuneet vastaanottamaan mitään, koska närkåstyneinä maksavat kaiken tasan.
Itse ajattelen, että mies osoittaa kiinnostusta olemalla antelias, vähän kuin vihje siitä, onko kiinnostunut. Ja itse en anna toisen maksaa, mikäli en ole kiinnostunut, en halua jäädä velkaa kellekään, ketä en enää halua nähdä. Simple.
Ei pidä paikkaansa. Länsimaissa miehet ovat alkaneet kyseenalaistaa deittikulttuuria, jossa nainen saa olla ei-perinteinen, mutta mieheltä odotetaan edelleen perinteistä sukupuoliroolia eli availlaan ovia ja maksetaan deitit. Moni länsimainen mies onkin todennut, että tä
Moni mies elättääkin naista, sillä nainen ansaitsee vähemmän kuin mies. Ja 50-50-jakoa ei saa tehdä, kun se on kuulemma taloudellista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:En minä koko päivää pärjää jollain keksillä. Olen yli 40kg.
Aivan varmasti olet yli 40 kg, todennäköisesti vähintään tuplasti. Kahvikutsu ei tarkoita sitä, että sinne pitää päästä märehtimään jotain koko päivän kaloripakettia. Jos on nälkä ja haluat kahvin sijaan lounaan, niin maksa appeesi itse.
Röyhkeä kanttura. Tekisin vastavedon ja kävisin nussimassa kerran, ja sitten ghostaisin. Ihan oikein olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies sinä olet. Siltä tämä kuulostaa.
Miksi kutsuit hänet kahvilaan jos 3 euroa olit valmis vain maksamaan. Kyllä minäkin aina otan teen lisäksi jotain pientä syötävää jos kahvilaan menen.
Skippaisin miehen ihan suoralta kädeltä, jos 3€ olisi budjetti meidän treffeille. 😂😂
Voin kyllä maksaa omani siten, että kumpikin heittää kehiin vaikka 20€, mutta 3€ on jo säälittävää.
Poikkeus on miehet, joilla on joko sen verran luovuutta ja mielikuvitusta, että keksivät yhteistä tekemistä treffeille, joka ei maksa mitään ja silti on kivaa ja he on hyvää seuraa. Näitä on ehkä 1% miehistä.
Minä skippaisin tämän kirjoittaneen naisen ihan kevyesti. Nykyaikaisten tutustumistreffien idea
Ai muutin vai? En kyllä puhu naisista tuohon sävyyn. Olemme yhdessä siksi, että meillä on jotain yhteistä. Toki riitoja on paljon, mutta myös sopivasti maskuliinista ja feminiinistä energiaa mikä näkyy jatkuvana jännitteenä. Ja aidosti välitämme toisistamme. Jatka sinä vain niiden elämystreffiesi harrastamista. Itseään arvostavien miesten ei tarvitse deittailla naisten määrittämillä säännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toki kustantaa hienolle naiselle kaiken treffeillä, mutta hienoja naisia on vain todella vähän. Suurin osa on eronneita jo lapsia synnyttäneitä naisia joista ei perinteisesti käytetä nimitystä hieno nainen. Yksikään yyhhoo Nainen ei täytä hienon naisen määritelmää ,eikä tällaisilla naisilla ole edes vihille mentäessä oikeutta pukeutua valkoiseen pukuun.
😂😂😂
Vai niin.
Valkoiseen hääpukuun saavat pukeutua vain neitsyet. Ihan vaan tiedoksi.
Siltäkö se sinusta näyttää?
Se in perinteinen kirkollinen sääntö, mutta mitäpä hor*t mitään kunnioittaisivat. Kuvittelevathan yyhhootkin olevansa kunniallisia hienoja naisia, mikä on loukkaavaa hienoja naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nainen on nyt sikaillut? Ap TARJOSI, ehkä tuo oli ihan normisettiä kahvilassa tälle naiselle, eikä voinut tietää, että nyt kaatuu ap:n budjetti ja maailma.
AP sanoi tarjoavansa kahvin, ei lounasta. Nainen otti lounaakseen paninin ja kahvia kalliimman juoman. Eli sikailua. Jos AP kutsuu kahville, niin se ei tarkoita 15 euron syöttöporsaan annosta.
Kyllä suomalaiseen kahvikutsuun perinteisesti kuuluu myös "kahvileipä". Harva kutsuu kotiinsakaan vieraita kahville ilman mitään tarjottavaa sen kanssa.
Kahvileipä ei ole mikään panini-patonki, vaan jokin pieni leivonnainen. Panini on lounas.
Pieni leivonnainen se vasta onkin kallis jossain kahvilassa.
Lapsi, kuuntele sedän ohje. Sivuuttaisin tuon yksittäistapauksena. Mikäli siitä tulisi pidemmällä aikavälillä tapa, voisin avata asiasta kehistyskeskustelun. Tosin se nainen voi sitten avata joistain minun vioistani vastaavan keskustelun. Sillä tapaa yhteensovittamalla sitä pääsee eteenpäin. Olet siis valmistelemassa vuosien, jopa vuosikymmenien, asiakokonaisuutta, joten yksi parin tunnin kahvittelu ei kerro naisesta mitään. M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toki kustantaa hienolle naiselle kaiken treffeillä, mutta hienoja naisia on vain todella vähän. Suurin osa on eronneita jo lapsia synnyttäneitä naisia joista ei perinteisesti käytetä nimitystä hieno nainen. Yksikään yyhhoo Nainen ei täytä hienon naisen määritelmää ,eikä tällaisilla naisilla ole edes vihille mentäessä oikeutta pukeutua valkoiseen pukuun.
😂😂😂
Vai niin.
Valkoiseen hääpukuun saavat pukeutua vain neitsyet. Ihan vaan tiedoksi.
Siltäkö se sinusta näyttää?
Se in perinteinen kirkollinen sääntö, mutta mitäpä hor*t mitään kunnioittaisivat. Kuvittelevathan yyhhootkin olevansa kunniallisia hienoja naisia, mikä on
Mitens yh-isät?
Yli 72 kiloinen Nainen ei ikinä ole perinteinen hieno nainen vaan pelkkä naisen irvikuva. Pthyi! Nainen joka ei edes itsestään huolta viitsi pitää ei ansaitse treffejä vaan ainoastaan syvää halveksuntaa.
Pistäisin akan luiskaan. En ikinä kehtaisi tilata vain itselleni ensimmäisellä kahvilareissulla 14,90 euron edestä toisen piikkiin. Pointti ei ole niinkään raha, vaan periaate ja osoittaa myös toisen olevan sosiaaliselta älykkyydeltään täysi ameeba.