Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vihjeeksi jatkoon, joissakin pankeissa, lääkäriasemilla ym, on odotushuoneissa ilmaiset kahvikoneet. Seuraavat treffit sellaiseen paikkaan, voitte yhdessä esittää odottavanne omaa "aikaanne".
Tämä avaa keskusteluakin mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alkaa tunkea jotain paninia naamaan ekoilla treffeillä?
Minä syön treffeillä ihan mitä haluan.
Mulle yks tuttu mies 50v. Kalevi selitti ihan närkästyneenä, kun oli ollut yökerhossa ja tilannut hyvännäköisille naisille shamppanjaa pullollisen ja juoneet yhdessä sen.
Kun hän ei saanut sitten mitään, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella epäviehättävän näköistä touhua. Ei ehkä paras mahdollinen valinta ekoille treffeille, eikä kovinkaan terveellinen.
Isoa täytettä pursuavaa pötkylää en kyllä tunkisi naamaan minäkään ensitreffeillä. Joku roti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaako muita se, että kun muualla maailmassa gold digger tarkoittaa toisen rahoilla luxus-elämistä, palstamiehille se tarkoittaa sitä, että nainen ottaa paninin kun tarjotaan :D
Tässä jää huomiotta se, että mies voi päätyä monille ensitreffeille, joissa oletetaan maksua. Jos käyt vaikka kerran viikossa 20 euron kahvilatreffeillä, niin hupsista, hinta onkin yhtäkkiä 1000 euroa.
Melko lort-to ukko saa kyllä olla tai sitten ei vaan kelpaa kenellekään. Itse käyn treffeillä ehkä kerran kaksi vuodessa koska ei niitä kiinnostavia naisia ihan joka hetki vastaan tule ja hupinani en viitsi ketään treffeille pyytää.
No jokainen tyylillään, miten usein haluaa käydä treffeillä.
Miehenä en maksa toisen lounaita. Joko löhtee treffeille tai lähtee syömään toisen varoilla.
Nykyään noita sarjatreffaajia jotka syö muitten kustannuksella on ihan riittävästi. Tiktokit ja youtubet täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Jos rahan tarkalla käytöllä on sinulle merkitystä, neuvoisin harkitsemaan, vieläkö haluat tavata. Voithan antaa toisen mahdollisuuden hänelle. Jos itse ehdotat sinne menoa, et voi pyytää häntä kyllä maksamaan, mutta näet, käyttäytyykö hän aina noin. On ihmisiä, jotka haluaa aina elää toisen siivellä.
Ap:n kannattaa mieluummin etsiä nainen, joka on todella pihi. Silloin Ap:lle ei tule pettymyksiä tulevassa avioliitossa. Varmasti Ap on onnellinen, kun kotona syödään lähikaupan kaikkein halvinta sapuskaa ja juhlapäiviä ei tavallisesti noteerata ja on itsestäänselvää, että vaimo ei anna lahjoja eikä pieniä yllätyksiä Ap:lle tai ystävilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä naisella huono pelisilmä, enkä itse ikinä maksattaisi, opiskelijan en antaisi maksaa kahviakaan. Et kai mitenkään rehvastellut että mennään kahville, minä tarjoan?
Ehkä riippuu siitä kiittikö?
Käytiin yhden miehen kanssa Helsingin tähtitornin observatoriossa ja maksoin molemmat, kun olin ensimmäisenä tiskillä. Sehän maksoi vain muutaman euron ja olen työssäkäyvä ihminen, eikä ole siitä kiinni, mutta hän vain totesi että "ai sä maksoit jo", eikä sanonut "kiitos". Minusta tuo kertoi hänen käytöstavoistaan tarpeeksi. No kiinnostuksen puute oli kyllä molemminpuolista.
Lisään tähän kommenttiini, että olen 40+, mutta muistan millaista oli olla köyhä opiskelija. Tuossa kahvilakäynnissä voi olla pojan muutaman päivän ruuat. Ymmärrän senkin että ei sitten pidä sanoa että minä maks
Missä noin halpoja naisia on? 150€ on täälläpäin ollut normi taksat, ellei sitten ole joku yyhhoo. Ne ottaa yleensä seittemänkymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa :D. Tätä ketjua lukisivat kyllä silmät pyöreinä niin naiset kuin miehetkin muualtapäin maailmasta, missä on itsestäänselvyys että mies tarjoaa. Ja ketjusta huomaa, etteivät naisetkaan täällä ole tottuneet vastaanottamaan mitään, koska närkåstyneinä maksavat kaiken tasan.
Itse ajattelen, että mies osoittaa kiinnostusta olemalla antelias, vähän kuin vihje siitä, onko kiinnostunut. Ja itse en anna toisen maksaa, mikäli en ole kiinnostunut, en halua jäädä velkaa kellekään, ketä en enää halua nähdä. Simple.
Ei nyt ihan noinkaan. Mutta hyvä,että kaltaisesi "cosmopoliitti" tuli kertomaan miten asiat ovat.
Olisi jäänyt moni kohtaaminen väliin,jos olisin vaatinut asenteen, että mies tarjoaa.
Toki et sentään maksata kulujasi,jos et ole kiinnostunut.
Mutta kerro toki miksi esim. Kahdesta täysin saman tienaavasta miehen tulisi tarjota? Tai jos vaikka miehellä taloudellisesti tiukkaa ja naisella paremmat tulot?
N 40v
Vierailija kirjoitti:
Vihjeeksi jatkoon, joissakin pankeissa, lääkäriasemilla ym, on odotushuoneissa ilmaiset kahvikoneet. Seuraavat treffit sellaiseen paikkaan, voitte yhdessä esittää odottavanne omaa "aikaanne".
Autokaupoissa voi joskus saada ilmaisen kahvin lisäksi myös keksin.
Vierailija kirjoitti:
Musta se olisi kiihottavaa. Ja onhan toi ihan suikkarin symboliikkaakin; en sitten tiedä oliko naiselta alitajuista vai tiedostettua vihjailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi käydä vaikka koeajelulla samalla! Siis auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä naisella huono pelisilmä, enkä itse ikinä maksattaisi, opiskelijan en antaisi maksaa kahviakaan. Et kai mitenkään rehvastellut että mennään kahville, minä tarjoan?
Ehkä riippuu siitä kiittikö?
Käytiin yhden miehen kanssa Helsingin tähtitornin observatoriossa ja maksoin molemmat, kun olin ensimmäisenä tiskillä. Sehän maksoi vain muutaman euron ja olen työssäkäyvä ihminen, eikä ole siitä kiinni, mutta hän vain totesi että "ai sä maksoit jo", eikä sanonut "kiitos". Minusta tuo kertoi hänen käytöstavoistaan tarpeeksi. No kiinnostuksen puute oli kyllä molemminpuolista.
Lisään tähän kommenttiini, että olen 40+, mutta muistan millaista oli olla köyhä opiskelija. Tuossa kahvilakäynnissä voi olla pojan muutaman päivän ruuat. Ymmärrän
Missä noin halpoja naisia on? 150€ on täälläpäin ollut normi taksat, ellei sitten ole joku yyhhoo. Ne ottaa yleensä seittemänkymppiä.
"Kaikki naiset on maksullisia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi käydä vaikka koeajelulla samalla! Siis auton.
Katsastuskonttorit on myös hyvä paikka ilmaisille kaffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan.
Maksustako käyt siis treffeillä?
Onko sinulla vikaa päässä vai sisälukutaidossa? Veikkaan että kummassakin.
Vaikka aloit haukkua, niin edelleen kysymys on: pitääkö sinulle siis maksaa treffeistä?
Olen eri, mutta normi-ihminen osaa ottaa tällaiset pienet summat ihan elämisen kuluina, eikä räknäile jokaista deitteihin kuluvaa euroa tyyliin mikä on panostus-hyötysuhde.
Tarkoitatko siis, normi.ihmisellä sitä, että miehen kuuluu maksaa tällaiset pienet menot elämisen kuluina? Mitä jos aletaan pyörittääkin treffejä toisin päin, että niiden pienten kulujen maksajana on jatkossa nainen ihan normielämisen kuluina? Eikä aina se mies, jonka pitäisi maksaa ne treffit.
Minä en maksa yksiäkään, molemmat maksaa omansa. On toiminut aina eikä kumpikaan ole närkästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella epäviehättävän näköistä touhua. Ei ehkä paras mahdollinen valinta ekoille treffeille, eikä kovinkaan terveellinen.
Isoa täytettä pursuavaa pötkylää en kyllä tunkisi naamaan minäkään ensitreffeillä. Joku roti.
🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆
Ja kaikilta miehiltä saa maksamatta mitään. Lort*t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan.
Maksustako käyt siis treffeillä?
Onko sinulla vikaa päässä vai sisälukutaidossa? Veikkaan että kummassakin.
Vaikka aloit haukkua, niin edelleen kysymys on: pitääkö sinulle siis maksaa treffeistä?
Olen eri, mutta normi-ihminen osaa ottaa tällaiset pienet summat ihan elämisen kuluina, eikä räknäile jokaista deitteihin kuluvaa euroa tyyliin mikä on panostus-hyötysuhde.
Minä olen naisena maksanut treffeillä useinkin. Ja eihän sun ole pakko maksaa mitään yhtään kenellekään. Otapa ihan vaan itse vastuu omasta rahankäytöstäsi.
Minä en ikinä kehtaisi maksattaa naisella ravintolalaskua. Sama, jos vetäisin hameen päälle ja helmet kaulaan.
Kyllä aika löyhä pää saa oola,mjos toiselle opiskelijalle laittaa maksulapun omasta lounaastaan..
Sori, saat olla mitä. ieltä olet, mutta aikamoinen haahka tuo treffi oli toisen lompakolla.
Ei jatkoon.