Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan kyse on treffauksen tehokkuudesta, mutta kysymys ei ole pelkästä seksistä. Komeimpien miesten ei tarvitse miettiä koko koko asiaa kun he onnistuivat treffeillä niin usein. Rumimmat miehet lopettavat treffauksen kokonaan, koska tulokset niissä ovat niin heikkoja. Tuskin kukaan huvikseen haluaa mennä treffeille?
Jännä, miten tulosta ei synny vaikka luonteesi on näin kultainen. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että loppujen lopuksi oletkin sellainen jännämies.
Kultainen luonne ei ehdi tulla esille lyhyillä kahvilatreffeillä. Niissä vaikutus tehdään vain esiintymistaidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan kyse on treffauksen tehokkuudesta, mutta kysymys ei ole pelkästä seksistä. Komeimpien miesten ei tarvitse miettiä koko koko asiaa kun he onnistuivat treffeillä niin usein. Rumimmat miehet lopettavat treffauksen kokonaan, koska tulokset niissä ovat niin heikkoja. Tuskin kukaan huvikseen haluaa mennä treffeille?
Jännä, miten tulosta ei synny vaikka luonteesi on näin kultainen. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että loppujen lopuksi oletkin sellainen jännämies.
Kultainen luonne ei ehdi tulla esille lyhyillä kahvilatreffeillä. Niissä vaikutus tehdään vain esiintymistaidoilla.
No sehän on vain ja ainoastaan hyvä asia silloin kun se luonne on tuollainen. Tai siis naisen kannalta tietty huono jos joku katkera nikkeli onnistuisi huijaamaan esiintymistaidoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vain ja ainoastaan hyvä asia silloin kun se luonne on tuollainen. Tai siis naisen kannalta tietty huono jos joku katkera nikkeli onnistuisi huijaamaan esiintymistaidoilla&n
Narsistit onnistuvat lirkuttamaan kerta toisensa jälkeen naisia kahvilassa. Sitten valitetaan kun tulee narskulta tilttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum:
Sinä olit ajatellut, että otatte vain tyyliin kahvin tai teen. Jos olet pyytänyt treffeille kahvilaan, niin minusta se on vähänlaisesti ajateltu, kyllä kahvilaan treffeille pyytäessä pitäisi olla oletuksena, että myös syödään jotain sen kahvin tai teen kanssa.
Kuitenkin, naiselta tahditonta, että otti noinkin reilusti sinun tilaukseesi verrattuna. Täytyisi sen verran olla tilannetajua, että ottaa suunnilleen saman verran kuin sinäkin. Vai kumpi teistä tilasi ensin? Jos hän, niin ehkä olikin sitten nolona, kun tilasi sinua enemmän. Jos sinä tilasit ensin, niin sitten häneltä aika nolosti toimittu. Hölmöä hörppiä isoa kaakaota ja jyrsiä paninia, kun sinulla on vain kahvi. Käytöstavat siis hukassa, jos tilasi tietäen mitä sinä tilaat.
Niinpä. Sivistyneihin käytöstapoihin kun kuuluu sekin, että jos ollaan yhdessä syömässä, lopetetaan samaan aikaan. Eli ei oikein sovi ottaa syötävää, jos toinen ei ota. Eikä sovi ottaa kolmen ruokalajin päivällistä, jos toinen ottaa katkarapucocktailin.
Noin muuten olen sitä mieltä, mitä joku jo edellisellä sivulla, että jos asia/tilanne/ihminen/vaate, herättää vähänkin kielteisiä viboja, niin se on moro sitten. Asiat, jotka ärsyttää vähän nyt, tai panee miettimään vähän nyt, -kuvitelkaa, miten ne ärsyttää kahdenkymmenen vuoden päästä.
Ei nyt sentään. Toiset nyt vaan syövät vähemmän kuin toiset. Itse en yleensä ikinä jaksa syödä jälkkäriä enää ruuan päälle, mutta ehdottomasti haluaisin, että pöytäseuralaiseni sellaisen tilaa jos haluaa.
Minusta nainen saa hyötyä lyhyemmästäkin suhteesta, uhraahan hän aikaansa ehkä johonkin nobodyyn eli onko se 14,70 euroa nyt niin suuri summa, jos kerrankin myös ap:lla on mahdollisuus nauttia exklusiivisesta seurasta edes vähän aikaa?
" Koita itse ymmärtää että tuo ei ole se mitä muut ei ymmärrä, vaan tuo on se Red flag. "Yhyy, voin joutua tarjoamaan jollekin kympillä kahvit, vaikka en itse välttämättä hyödy mitään, koska se nainen on ihan vieras enkä tiedä antaako hän minulle seksiä koskaan. Sitten kun tiedän sen niin voin kyllä tarjota kahvin sijasta kaakaonkin".
Eikä kyllä yhtään auta sen alleviivaaminen että vaikka käytän sinuun vain 2,90, niin minulla saattaa mennä _ naisen_ saamiseen vaikka tonni, ennen kuin tajuan tarjota kaljupääkahvit elähtäneelle pubiruusulle, joka puolestaan ymmärtää tuottaa voittoa sijoituksellesi harrastamalla seksiä.
Todellakin toivon että yksi tai korkeintaan muutama inkku suoltaa näitä viestejä tänne."
Ajattele asiaa miehen kannalta. Tavallinen mies joutuu käymään keskimäärin 100 kertaa treffeillä kahvilassa, jotta löytyy yksi nainen joka tuntee kemiaa miehen kanssa. Se merkitsee vähintään 600€ laskua ja valtavasti tuhlattua aikaa. Todennäköisesti rahaa palaa vielä paljon enemmän kun osa naisista ostattaa miehen rahoilla vitriinin tyhjäksi. Voi kulua yli vuosi aikaa hukkaan turhiin kahvilatreffeihin ennen kuin joku nainen löytyy.
Miksi ihmeessä "joku nainen" edes pitäisi väkisin löytää kun se kuitenkin MAKSAA ja kun omilla rahoillaankaan ei saisi kahvilassa tilata megajättikaakaota ja extralargedeluxepaninia, kun se on kitu-ap:sta "tehotonta/huonoa rahankäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
" Koita itse ymmärtää että tuo ei ole se mitä muut ei ymmärrä, vaan tuo on se Red flag. "Yhyy, voin joutua tarjoamaan jollekin kympillä kahvit, vaikka en itse välttämättä hyödy mitään, koska se nainen on ihan vieras enkä tiedä antaako hän minulle seksiä koskaan. Sitten kun tiedän sen niin voin kyllä tarjota kahvin sijasta kaakaonkin".
Eikä kyllä yhtään auta sen alleviivaaminen että vaikka käytän sinuun vain 2,90, niin minulla saattaa mennä _ naisen_ saamiseen vaikka tonni, ennen kuin tajuan tarjota kaljupääkahvit elähtäneelle pubiruusulle, joka puolestaan ymmärtää tuottaa voittoa sijoituksellesi harrastamalla seksiä.
Todellakin toivon että yksi tai korkeintaan muutama inkku suoltaa näitä viestejä tänne."
Ajattele asiaa miehen kannalta. Tavallinen mies joutuu käymään keskimäärin 100 kertaa treffeillä kahvilassa, jotta löytyy yksi nainen joka tuntee kemiaa miehen kanssa. Se merkitsee vähintään 600€ laskua ja valtavasti tuhlattua aikaa. Todennäköisesti rahaa palaa vielä paljon enemmän kun osa naisista ostattaa miehen rahoilla vitriinin tyhjäksi. Voi kulua yli vuosi aikaa hukkaan turhiin kahvilatreffeihin ennen kuin joku nainen löytyy.
Suurin osa ihmisistä, miehistä tai naisista ei käy elämässään yli sata kertaa treffeillä, saati että ehtisi vuodessa treffata sata kertaa. Jokainen treffi, joka ei johda mihinkään, on tuhlattua aikaa. Ei vain miehelle, vaan myös sille naiselle. Kukaan ei toivo treffeille mennessä, että toivottavasti tämä ei johda mihinkään ja saan vain tuhlata aikaani ja rahojani. Jos mies käyttää 600e rahaa treffeille vuodessa, niin mies voi kyllä ihan kysyä itseltään onko joka kerta pakko mennä jonnekin, missä kuluu rahaa. Tai kenties kyseiselle miehelle 600e vuodessa ei tunnu paljoa missään ja hän nauttii enemmän naisten tapaamisesta, kuin siitä varsinaisesta parisuhteeseen pyrkimisestä? Jos niistä sadasta naisesta ei löydy ketään sopivaa, niin kyllä se vika on auttamatta siinä miehessä, ihan sama onko saanut pakkeja vai antanut niitä.
"Suurin osa ihmisistä, miehistä tai naisista ei käy elämässään yli sata kertaa treffeillä, saati että ehtisi vuodessa treffata sata kertaa. Jokainen treffi, joka ei johda mihinkään, on tuhlattua aikaa. Ei vain miehelle, vaan myös sille naiselle. Kukaan ei toivo treffeille mennessä, että toivottavasti tämä ei johda mihinkään ja saan vain tuhlata aikaani ja rahojani. Jos mies käyttää 600e rahaa treffeille vuodessa, niin mies voi kyllä ihan kysyä itseltään onko joka kerta pakko mennä jonnekin, missä kuluu rahaa. Tai kenties kyseiselle miehelle 600e vuodessa ei tunnu paljoa missään ja hän nauttii enemmän naisten tapaamisesta, kuin siitä varsinaisesta parisuhteeseen pyrkimisestä? Jos niistä sadasta naisesta ei löydy ketään sopivaa, niin kyllä se vika on auttamatta siinä miehessä, ihan sama onko saanut pakkeja vai antanut niitä."
Tässäkin ketjussa joku nainen oli käynyt noin sata kertaa treffeillä kahvilassa. Niin kauan oli kestänyt löytää mies. Se on perussettiä nykypäivän kahvilatreffailussa.
Ai kahviloita vihaava kotitreffimies taas.
Miksi ap sitten olet yhä ilman vakituista naisystävää kun kerran olet "tehokkaasti" kotitreffannut jo "10-20" "prinsessaa"?
Vierailija kirjoitti:
Ajattele asiaa miehen kannalta. Tavallinen mies joutuu käymään keskimäärin 100 kertaa treffeillä kahvilassa, jotta löytyy yksi nainen joka tuntee kemiaa miehen kanssa. Se merkitsee vähintään 600€ las
Naisia on ihan yhtä paljon kuin miehiäkin, joten naiset joutuvat käymään keskimäärin ihan yhtä monilla treffeillä. Joillakin miehillä on outo fantasia, että naisia olisi jotenkin tosi vähän ja että naiset löytäisivät välittömästi kumppanin halutessaan. Pelkkää seksiä nainen saattaa saadakin helposti, mutta hyvin harva nainen etsii sitä, että saa kerran olla jonkun pa*opuuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap sitten olet yhä ilman vakituista naisystävää kun kerran olet "tehokkaasti" kotitreffannut jo "10-20" "prinsessaa"?
En ole ap ja minulla on Sofia B:n kaksoisolento tyttöystävänä, mutta hän asuu eri maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap ja minulla on Sofia B:n kaksoisolento tyttöystävänä, mutta hän asuu eri maassa.
Onnea kaksoisolento-otuksesta, joka varmaan eri maassa tulee edullisemmaksi kun joutuu itse maksamaan ylläpitonsa?
"Naisia on ihan yhtä paljon kuin miehiäkin, joten naiset joutuvat käymään keskimäärin ihan yhtä monilla treffeillä. Joillakin miehillä on outo fantasia, että naisia olisi jotenkin tosi vähän ja että naiset löytäisivät välittömästi kumppanin halutessaan. Pelkkää seksiä nainen saattaa saadakin helposti, mutta hyvin harva nainen etsii sitä, että saa kerran olla jonkun pa*opuuna."
Mies pystyy valitsemaan naisen ilman treffausta, jos nainen on tarpeeksi kaunis. Miehet yleensä inhoavat treffauksen alkuvaiheen epävarmuutta. Naiselle sen sijaan pelkkä keskustelu kahvilassa on miellyttävää terapiaa. Mies toivoo, että tuo vaihe olisi äkkiä ohi ja päästäisiin seuraavaan vaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea kaksoisolento-otuksesta, joka varmaan eri maassa tulee edullisemmaksi kun joutuu itse maksamaan ylläpitonsa?
Juu ei varmasti tule olemaan kauan tyttöystävä, jos/kun on jonkin köyhemmän maan ihminen. Sellainen varmasti odottaa tukea rikkaamman maan mieheltä tai lopettaa suhteen / katselee muitakin. Ja se on täysin ymmärrettävää! Kukaan ei halua pihiä miestä, jos miettii vakavissaan puolison etsintää.
Voiko sellaista edes sanoa tyttöystäväksi, jos asutaan eri maassa ja pääsee näkemään vain harvoin.
Toki tämä heppu tulee seuraavaksi selittämään, että tämä Sofia B:n kaksoisolento on saksalainen diplomi-insinööri, mutta sitä nyt ei usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on uranainen ja hankkii itse rahansa.
Vierailija kirjoitti:
"Suurin osa ihmisistä, miehistä tai naisista ei käy elämässään yli sata kertaa treffeillä, saati että ehtisi vuodessa treffata sata kertaa. Jokainen treffi, joka ei johda mihinkään, on tuhlattua aikaa. Ei vain miehelle, vaan myös sille naiselle. Kukaan ei toivo treffeille mennessä, että toivottavasti tämä ei johda mihinkään ja saan vain tuhlata aikaani ja rahojani. Jos mies käyttää 600e rahaa treffeille vuodessa, niin mies voi kyllä ihan kysyä itseltään onko joka kerta pakko mennä jonnekin, missä kuluu rahaa. Tai kenties kyseiselle miehelle 600e vuodessa ei tunnu paljoa missään ja hän nauttii enemmän naisten tapaamisesta, kuin siitä varsinaisesta parisuhteeseen pyrkimisestä? Jos niistä sadasta naisesta ei löydy ketään sopivaa, niin kyllä se vika on auttamatta siinä miehessä, ihan sama onko saanut pakkeja vai antanut niitä."
Tässäkin ketjussa joku nainen oli käynyt noin sata kertaa treffeillä kahvilassa. Niin kauan oli kestänyt löytää mies. Se on perussettiä nykypäivän kahvilatreffailussa.
"Joku nainen" ei ole suurin osa naisista. Aina löytyy poikkeuksia. Sekä miehissä että naisissa on deittailijoita, jotka eivät tiedä mitä hakevat tai rima on niin korkealla ettei juuri kukaan kelpaa. Osa tykkää niin paljon alkuhuumasta että jää koukkuun uusien ihmisten tapaamiseen ja joku toinen on niin epävarma, ettei uskalla ottaa riskiä vaan jättää mieluummin kokeilematta lähtisikö suhde toimimaan ja elää uskossa, että joku toinen olisi parempi. Todellakaan ei ole nykypäivän kahvilatreffailua käydä sadoilla treffeillä elämänsä aikana. Kenellä edes on aikaa, jos on töissä käyvä tai kokopäiväisesti opiskeleva ihminen? Ja kuka jaksaa? Jos on yhtään karsinut niitä treffikumppaneita oman kiinnostuksen mukaan ennen treffeille menoa, niin sadasta ihmisestä pitäisi löytyä useampikin jonka kanssa yrittää suhdetta. Jos ei löydy, niin deittikumppanin valinnat menee ihan järjestään pieleen ja siitä voi syyttää vain itseä.
Kai joku uljas alffa on jo muistanut sheimata tarinan naista siitä, kuinka kaakaossa ja paninissa on paljon kaloreita, että jos nainen ei ole jo lihava niin syömällä noin kohta on..../s