Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Jos lupasit tarjota niin miksi valitat? Mulle on muutamat miespuoliset kaverit (latinot) tarjonneet mulle ravintoloissa. He eivät ole edes antaneet mun maksaa omia ostoksia, sillä heidän kulttuurissa miehen kuuluu tarjota. Herrasmies tarjoaa naiselle. Kyse ei ole niinkään rahasta, vaan se on hieno ele. Parempi varmaan, että et enää tapaa kyseistä naista jos tarjoaminen aiheuttaa sinulle niin pahan mielen.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija ollut toisen opiskelijan kanssa treffeillä kahvilassa= nainen hyötyy miehestä taloudellisesti.
Juuri niin. Sinkkuilu on tuhannesti parempaa kuin noiden mörököllien deittailu. Luultavimmin deiteillä on vastassa joku Halla-ahon sielunveli, jonka elämäntehtävä on maksimaalinen ankeutus. Nou tänks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka nainen näihin lähtee? Yleensä mies tinderissä vielä horisee saunan lämmityksestä. Haloo, tuntematon mies. Kuka nainen lähtee tuollaiseen riskiin? Miehen panostus on kahvi ja saunan napsautus päälle ja ehkä makkarat päälle. Edes olutta nainen ei voi ottaa kun on autolla. Toki mies ilomielin majoittaisi yöksikin.... Yhhhyhh!"
Venäläinen nainen suostuu tuollaiseen. Venäjällä on tapana kokoontua porukalla jonkun kotiin ja laittaa pöydät täyteen herkkuja. Lisäksi venäläisten naisen elämänfilosofia on ottaa kaikki ilo elämästä irti. Tämän asian vastakohta on pelko ja sen pelon takia moni missaa hyviä asioita elämässään. Lisäksi jos nainen on etukäteen ajatellut, että seksiä tullaan harrastamaan, niin silloin naisen ei tarvitse pelätä lääppimistä tai vonkaamista.
Ai että ä viha
Loistava passiivisaggressiivisen esimerkki taas miksi se ei "pelkuruus" vaan terve varovaisuus on tarpeen.
Ulikirjoittajan (lihanhimon) vuoksi naisten on uhrattava oma tahtonsa, terveytensä ja koskemattomuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin suomalaista - niin pihiä ja sosiaalisesti omituista. Tämän takia en ole seurustellut suomalaisten miesten kanssa lukion jälkeen.
Sama myös naisia. En ole yli 20 vuoteen deitannut muita kuin venäläisiä naisia.
Mutta venäläiset naiset kyllä odottavat, että mies maksaa.
Kyllä. Ja ei mitään kahvilatreffejä, vaan kunnon ravintolareissuja. Kukkapuskan kera. Ovet pitää avata, tuoli tarjota yms. Hakea ja viedä. Kuningatarkohtelu. Oikein.
Suomalaisten kanssa treffatessa riittää, kun ilmestyt paikalle, ja maksat oman kahvisi. Nyt kun sitten mies esittää reteetä, rikasta ja anteliasta ja esittää tarjoavansa, vaikka ei oikeasti halua, niin hän on asiasta valit
Lohirohmu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka nainen näihin lähtee? Yleensä mies tinderissä vielä horisee saunan lämmityksestä. Haloo, tuntematon mies. Kuka nainen lähtee tuollaiseen riskiin? Miehen panostus on kahvi ja saunan napsautus päälle ja ehkä makkarat päälle. Edes olutta nainen ei voi ottaa kun on autolla. Toki mies ilomielin majoittaisi yöksikin.... Yhhhyhh!"
Venäläinen nainen suostuu tuollaiseen. Venäjällä on tapana kokoontua porukalla jonkun kotiin ja laittaa pöydät täyteen herkkuja. Lisäksi venäläisten naisen elämänfilosofia on ottaa kaikki ilo elämästä irti. Tämän asian vastakohta on pelko ja sen pelon takia moni missaa hyviä asioita elämässään. Lisäksi jos nainen on etukäteen ajatellut, että seksiä tullaan harrastamaan, niin silloin naisen ei tarvitse pelätä lääppimistä tai vonkaamista.
Ai että ä vihaan tätä meidän venäläisten naisten halventamist
Todella samaa mieltä ja olen suomalainen nainen, 50+.
Ihan oikein muuten jos joku ulkomaalainen onnistuukin joskus höynäytyämään tuollaista sovinistimiestä. Tai suomalainenkin yhtä hyvin, mutta nää stereotypiat venäläisistä ja Aasian naisista!
Ostakaa sxxilelu, sille ei tarvitse puhua eikä tarjota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos lupasit tarjota niin miksi valitat? Mulle on muutamat miespuoliset kaverit (latinot) tarjonneet mulle ravintoloissa. He eivät ole edes antaneet mun maksaa omia ostoksia, sillä heidän kulttuurissa miehen kuuluu tarjota. Herrasmies tarjoaa naiselle. Kyse ei ole niinkään rahasta, vaan se on hieno ele. Parempi varmaan, että et enää tapaa kyseistä naista jos tarjoaminen aiheuttaa sinulle niin pahan mielen.
Ne on sun KAVEREITA. Ap:lla oli vieras ihminen. Ymmärrätkö eron? On nyt 103 sivua sitä yritetty vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Näitä on Suomi täynnä"
Laitapa tähän linkki, josta tämä asia on todettavissa. Muutenhan tämä on vain tätä sinun: suomalaiset naiset on kaikki huòria- haukkumistasi .
#naisvihanäkyväksi
Naisena sanon että on näitä olemassa. Aika hyvin on yksityiskohdat kuvailtu eräästäkin tuntemastani 40+naisesta.
Mutta. On niitä miehissäkin. Ja heissä näitä joilla perheet , duunit jne mutta kaikki rahat menee autoihin, elektroniikkaan, veneeseen, prätkiin, viinaan, maksukanaviin ja muulle reissulle ei lähdetä paitsi poikain reissulle ja silloin rahaa käytetään.
Mutta se sovinismi on jo toisen ketjun aihe. Näitä vanukasmiehuä.
Tiedän pariskunnan, joka osti osamaksulla hienoja huonekaluja mutta rahaa ei jäänyt yhtään ruokaan. Jääkaapissa oli vain yksi nakkipaketti.
"Loistava passiivisaggressiivisen esimerkki taas miksi se ei "pelkuruus" vaan terve varovaisuus on tarpeen.
Ulikirjoittajan (lihanhimon) vuoksi naisten on uhrattava oma tahtonsa, terveytensä ja koskemattomuutensa."
Ei kaikilla miehillä ole pakonomaista tarvetta päästä pokkimään. Esimerkiksi minulla ei ole sellaista tarvetta. Uskovatko naiset oikeasti, että kaikilla miehillä on pakonomainen tarve saada heti seksiä?
"Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on".
Vierailija kirjoitti:
"Loistava passiivisaggressiivisen esimerkki taas miksi se ei "pelkuruus" vaan terve varovaisuus on tarpeen.
Ulikirjoittajan (lihanhimon) vuoksi naisten on uhrattava oma tahtonsa, terveytensä ja koskemattomuutensa."
Ei kaikilla miehillä ole pakonomaista tarvetta päästä pokkimään. Esimerkiksi minulla ei ole sellaista tarvetta. Uskovatko naiset oikeasti, että kaikilla miehillä on pakonomainen tarve saada heti seksiä?
Ei, mutta nainen ei voi koskaan varmaksi tietää kuka mies on mitäkin ja tämä on naisille fakta, syy on väkivaltamiesten.
Vierailija kirjoitti:
Se epäolennaisuus että kaikki miehet eivät ole tuollaisia ei paljoa lohduta jos joutuu yhdenkin pahapenan uhriksi.
Tragedian/traumojen musertavuutta lisää eksponentiaalisesti tieto että lopulta kilttilarppaajat/kukaan ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena vaan en voi sitä etukäteen tietää kun vastaan sun ilmoitukseen. Ja jos itse ehdotan kahville menoa kahvilassa ja mies alkaa pyytää kotiinsa, se on siinä. Emme tule tapaamaan.
Olen tuonut vieläpä esiin että olen autoton, niin silti on kutsuttu saunomaan (!) johonkin mihin ei bussilla edes pääse. Vaihtoehto ei myöskään ole että mies hakee koska;
A. Olisin täysin riippuvainen miehen kyydistä. Kaikki mitä kotonaan tapahtuu, täytyy mennä miehen halujen mukaan. Muuten vähimmillään en saa kyytiä takaisin tai voi jopa lähtee henki.
B. En lähde tuntemattoman miehen kyytiin. Etenkään sellaisen joka on valmis ajamaan tänne kaupunkiin mut hakeakseen ja palauttaakseen (kilsoja tulee) muttei voi tulla mun kanssa edes niille kaljunpäänkahveille. Jos mies sanoo että kajvilat ei ole mun juttu niin emme todellakaan ole match in heaven.
N44
Vierailija kirjoitti:
"Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on".
Lentävä lause ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sun KAVEREITA. Ap:lla oli vieras ihminen. Ymmärrätkö eron? On nyt 103 sivua sitä yritetty vääntää.
Koita itse ymmärtää että tuo ei ole se mitä muut ei ymmärrä, vaan tuo on se Red flag. "Yhyy, voin joutua tarjoamaan jollekin kympillä kahvit, vaikka en itse välttämättä hyödy mitään, koska se nainen on ihan vieras enkä tiedä antaako hän minulle seksiä koskaan. Sitten kun tiedän sen niin voin kyllä tarjota kahvin sijasta kaakaonkin".
Eikä kyllä yhtään auta sen alleviivaaminen että vaikka käytän sinuun vain 2,90, niin minulla saattaa mennä _ naisen_ saamiseen vaikka tonni, ennen kuin tajuan tarjota kaljupääkahvit elähtäneelle pubiruusulle, joka puolestaan ymmärtää tuottaa voittoa sijoituksellesi harrastamalla seksiä.
Todellakin toivon että yksi tai korkeintaan muutama inkku suoltaa näitä viestejä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän te tässä olette pääosin selostaneet. On niin epää jos tarjoaa sumpit, jos ei pildeä sitten herukaan. Hukkaanheitettyä rahaa ja aikaa.
🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän te tässä olette pääosin selostaneet. On niin epää jos tarjoaa sumpit, jos ei pildeä sitten herukaan. Hukkaanheitettyä rahaa ja aikaa.
🤷
Ei ole kysymys pildestä vaan siitä, että nainen ylipäätänsä on niin harvoin kiinnostunut koko miehestä nopeasti järjestetyssä kahvilatreffeillä. Varsinkin silloin se harmittaa jos mies ei muuten koskaan käy kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita itse ymmärtää että tuo ei ole se mitä muut ei ymmärrä, vaan tuo on se Red flag. "Yhyy, voin joutua tarjoamaan jollekin kympillä kahvit, vaikka en itse välttämättä hyödy mitään, koska se nainen on ihan vieras enkä tiedä antaako hän minulle seksiä koskaan. Sit
Ainahan kyse on treffauksen tehokkuudesta, mutta kysymys ei ole pelkästä seksistä. Komeimpien miesten ei tarvitse miettiä koko koko asiaa kun he onnistuivat treffeillä niin usein. Rumimmat miehet lopettavat treffauksen kokonaan, koska tulokset niissä ovat niin heikkoja. Tuskin kukaan huvikseen haluaa mennä treffeille?
Tyttöparka. Oikein sääli käy, että hän lähti sellaisen kanssa jonnekin, joka häntä arvostelee sitten myöhemmin julkisesti netissä. Toivottavasti tyttö ei tykännyt tästä seuralaisestaan, vaan on jatkanut elämässään eteenpäin.
Toivotan hänelle monia herkullisia kaakaomukillisia ja panineja sellaisessa seurassa, joka arvostaa häntä ja hänen valintojaan.
Olen itsekin arvostellut netissä jotain ihmisiä. Mutta olen heille myös toivonut parempaa seuraa jatkossa, koska olen todennut, että me nyt emme ainakaan toisillemme olisi hyvää seuraa. Varsin alhaista olisi jotain sellaista henkilöä haukkua, jonka kanssa sitten kumminkin vielä mahdollisesti treffailee.
En ole tilannut maksullista. Vaan tavallista naista ensitreffeille kotiin. Tämä on täysin normaalia toimintaa ja osoittaa että suomalaisten kanssa tämä ei yleensä onnistu, koska he ovat pelkureita.