JUURI NYT SUORA LÄHETYS EDUKUNNASTA 13.30!!!!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Missä suora lähetys?
vvv.edukunta .fi
Vierailija kirjoitti:
Missä suora lähetys?
Iltiksessä. En kyllä tiedä miksi kun ei siinä juuri mitään asiaa näytä olevan saati että kukaan tiedottaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä suora lähetys?
vvv.edukunta .fi
vw.elamankoulu.fi
Toimittaja juuri iloisesti valehteli ettei ole tietoa kuka on tai mistä puolueesta kun ennen varsinaista lähetystä avustaja näytti luuria ja toimittaja sanoi "voi kauhaa" ja pohdiskeli että vielä varmaan pohditaan mitä voi julkaista.
Jotain merisestä ne puhuu ylessä, vielä epävirallisesi kun lähetys ei ole alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja juuri iloisesti valehteli ettei ole tietoa kuka on tai mistä puolueesta kun ennen varsinaista lähetystä avustaja näytti luuria ja toimittaja sanoi "voi kauhaa" ja pohdiskeli että vielä varmaan pohditaan mitä voi julkaista.
tämä. Mitä se avustaja sanoo tuossa alussa?
Vierailija kirjoitti:
Jotain merisestä ne puhuu ylessä, vielä epävirallisesi kun lähetys ei ole alkanut.
Se olisi kaikkein surullisin vaihtoehto kun hän itse on ollut psykoterapeutti, sairaanhoitaja ja mielenterveysasioiden puolestapuhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi kaikkein surullisin vaihtoehto kun hän itse on ollut psykoterapeutti, sairaanhoitaja ja mielenterveysasioiden puolestapuhuja.
Surullista, olen kuullut että tuolle alalle lähtee moni itseään hoitamaan. Aina sekään ei auta, riitä.
Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen terapeutti-Ville, kun uutisen luin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä. Mitä se avustaja sanoo tuossa alussa?
"merinen...*jotain*" noin 70% varmuudella.
Merinen on jo instassa kommentoinut.
Ei sanottu ajankohtaa.