Joudunko jäämään jo 44-vuotiaana loppuelämäksi yksin...
En nyt siis vielä varsinaisesti etsi parisuhdetta koska avioero vasta astumassa voimaan. Mietin nyt kuitenkin, että ehkä tämän vuoden lopussa tai ensi vuonna voisi ajatella parisuhdetta. En mä kuitenkaan halua vielä tämän ikäisenä jäädä yksin vaan kyllä se parisuhde ja toisen aikuisen läheisyys on se mitä haluan kokea vielä jossakin kohtaa uudestaan. En halua olla sinkkuna loppuelämää.
Mutta onko mulla enää mitään mahdollisuuksia ketään löytää? Tällä hetkellä olen vielä ylipainoinen, mutta painoa olen jo pudottanut ja pudotan lisää. Tavoite on normaalipaino ja sitä kohti olen hitaasti, mutta varmasti matkalla. Kasvoiltani olen ihan tavallinen. Olen vakituisessa työssä josta nyt opintovapaalla koska opiskelen AMK:ssa, valmistun loppuvuodesta hyvin työllistävälle alalle. Ainoa lapsi on täysi-ikäinen, asuu mun kanssa ja töissä on hänkin kunnes keksii mitä haluaa opiskella lukion jatkeeksi.
Tinderiä, Badoota yms. olen selannut lähinnä seksiseuraa etsien, mutta olen huomannut olevani nirso. En halua edes pelkkään seksiin ketä tahansa. Todella moni mies on sellainen joka ei vain sytytä mua. En siis etsi mitään miesmallia tms. vaan ihan tavallisia miehiä katselen, mutta osa miehistä kuvissa suorastaan luotaan työntäviä. Jotkut suorastaan kiukkuisen näköisiä kuvissa. Osalla taas ei ole kuvia ollenkaan. Joillakin taas kuvissa näkyy lapsen/lasten kasvot ja sellaiset profiilit menee heti hylkyyn. Jotkut asuu liian kaukana koska ei mulla ole aikaa ja jaksamista ajella kovin kauas. Siksi olisikin helppoa jos olisi joku sinkkumies vakipanoksi tältä omalta paikkakunnalta, mutta eipä ole kukaan lähestynyt.
Vakipano mulla on ollut jo muutaman kuukauden, mutta tämä mies on varattu. Kyllä mä tähän mieheen olen todella ihastunut, mutta en mä voi häntä koskaan saada. Ei mies avovaimostaan eroa, kunhan vain taitaa egoaan nostaa nuoremman naisen huomiolla. Olen välillä itkenyt sitä kun mies ei halua muuta kuin seksiä ja sitä, että miksi olen niin tyhmä että suhdetta jatkan. Seksi on toki parasta mitä olen koskaan saanut, mutta kun olisinkin vain osannut pitää tunteet tästä poissa. Keskiviikkona kävin viimeksi miehen luona. Seisoimme lähekkäin ja mies katseli kun riisuin vaatteitani pois. Yhtäkkiä hän hiveli mun toista olkavartta kämmenselällään. Siinä mietin, että kun mä saisinkin enemmän tuollaisia kosketuksia mieheltä joka haluaa olla vain mun kanssa. Että suodaanko mulle enää tuollaista.
Parisuhde siis tulevaisuuden toive ja haave. Tällä hetkellä taidan olla henkisesti liian rikki ollakseni valmis parisuhteeseen. Rikki avioerosta ja rikki suhteesta varattuun mieheen jota en voi saada. Ei sillä, että voisinko edes koskaan luottaa tuohon mieheen vaikka hän eroaisikin ja aloittaisimme parisuhteen. No eipä tuota vaihtoehtoa tarvitse tosissaan miettiä koska olen vain pano hänelle.
Rikkinäinen44
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Jotain on päässä vialla, jos jo ennen eroa pitää hommata panosuhde, sen sijaan että keskittyisi parantumaan ja toipumaan erosta. Ja vieläpä varatun miehen kanssa. Vaikka kyse olisikin pelkästään seksistä (ja tässähän ei enää ole, koska ap haluaisi tuon varatun nyt itselleen), niin jotain standardeja ja moraali kannattaisi varmaan hankkia, ennenkuin syöksyy uuteen suhteeseen.
Sinun tapauksessa ap panostaisin luonteen kehittämiseen ulkonäön sijasta. Sieltä ne suurimmat puutteet vaikuttaisivat löytyvän.
Ööö, mä olen eronnut kesäkuussa miehestä ja pelkkää virallista avioeroa tässä enää odotellaan. En ole kesäkuun alun jälkeen enää ollut parisuhteessa joten miten mä olen ennen eroa hommannut panosuhteen?
Älä tule pätemään yhtään mitään mun luonteesta koska et tunne mua.
Rikkinäinen44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeilla jäljillä siinä että kokisi vakipanonsa nyksän kohtalon jos joskus päätyisi avoimesti suhteeseen tuon pettäjämiehen kanssa.
Itsekin hän on pettämisjutussa mukana eikä siis yhään parempi ihminen, jonka pitäisi kaikkein ihanin mies saada.Voi olla, että ap:n seuraava mies tulee petetyksi, kun ap haikailee taas jotain muuta, esim edelleen tuota nykyistä pettäjäkumppaniaan.
Voi luoja teitä joitakin tolloja. Mä en parisuhteessa petä, joten mene muualle "tietämään" asioita.
Rikkinäinen44
Petäthän nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeilla jäljillä siinä että kokisi vakipanonsa nyksän kohtalon jos joskus päätyisi avoimesti suhteeseen tuon pettäjämiehen kanssa.
Itsekin hän on pettämisjutussa mukana eikä siis yhään parempi ihminen, jonka pitäisi kaikkein ihanin mies saada.Voi olla, että ap:n seuraava mies tulee petetyksi, kun ap haikailee taas jotain muuta, esim edelleen tuota nykyistä pettäjäkumppaniaan.
Voi luoja teitä joitakin tolloja. Mä en parisuhteessa petä, joten mene muualle "tietämään" asioita.
Rikkinäinen44
Petäthän nytkin.
Ketä mä petän? En mä ole parisuhteessa kenenkään kanssa, joten en mä voi silloin ketään pettää.
Rikkinäinen44
Kolmekymppisenä eroni jälkeen eli ajat sitten, ei puhuttu toisista ihmisistä noin rumasti kuin vakipano. Kunnioitus itseään ja toisia kohtaan lähtee siitä, miten puhuttelet itseäsi ja muita.
Tapasin kerta toisensa jälkeen joko valehtelevia varattuja, juuri eronneita, jotka kostivat kaikille tapaamilleen naisille ent. vaimonsa teot ja sanat. Sitten eronneet isät, voi huokaus heidän draamaa ja uhriutumista eli ehdottomasti ei.
Minulle kelpasi vain täyspäinen, mukava, kiltti, kohtelias, ei rahallista hyötyä hakeva tosimies. Siinä tuhlaantui viisi vuotta ennen sellaisen tapaamista. Tuli suudeltua vain sammakoita, jotka jäivät sammakoiksi. En ole koskaan ollut sängystä sänkyyn hyppääjä, ne touhut vaativat luottamusta mieheen.
Lyhyesti, kunnioita itseäsi ja omia rajojasi äläkä anna kenenkään rikkoa niitä. Ulos ja pois elämästä sitä yrittävät. He ovatkin yleensä narsistisia oman edun tavoittelijoita muiden kustannuksella.
Sä rikot vaan itseäsi lisää tolla touhulla ja se vaikeuttaa myöhemmin hyvän parisuhteen muodostamista. Koita pysähtyä itsesi äärelle ja sietää niitä tunteita ja epävarmuuksia mitä vastaan tulee. Hae lämpöä ja välittämistä muista ihmissuhteista, ystävistä. Mene terapiaan. Päivitä seksilelut. Löydä itsesi, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin.
Mä olen saman ikäinen ja juuri eronnut. Oon päättänyt sietää, hyväksyä ja elää läpi kaiken sen mitä tässä eron jälkeen joutuu läpi käymään. Oon keskittynyt itseeni ja tukeutunut muihin. Yllättävän nopeasti olen oivaltanut, että voin olla onnellinen ja elämä voi olla hyvää, vaikka välillä ahdistaa ja pelottaa.
Rikkoviin ihmissuhteisiin en tieten tahtoen lähde. Haluan tehdä itselleni hyvää ja oikeita asioita.
Mä en voi elää elämääni miettimällä kelpaanko ikinä tai löydänkö rakkautta. Me ei koskaan tiedetä miten käy ja mitä menetyksiä tielle osuu. Mut tekemällä hyviä asioita itselleni ja huomaamalla lämpöä ja rakkautta erilaisissa kohtaamisissa, uskon meneväni kohti jotain hyvää.
Ja tää oli täysin omaa reflektointia äskettäin eronneena, eli sinä tietenkin teet omat ratkaisusi ja pohdinnat siitä, mitä tarvitset.
Miksi hvetissä mun pitäisi päivittää seksilelut? Ihan tosissaanko luulette kaikkien naisten käyttävän seksileluja? Ei kiitos. Ei ole mun juttu. Mulle riittää itsetyydytyksessä omat sormet. Koitin esim. satisfyeria eikä ollut kyllä yhtään mun juttu.
Eikä itsetyydytys kyllä korvaa seksiä taitavan miehen kanssa. Jos joku väittää, että itsetyydytys on parempaa, niin sitten on saanut huonoa seksiä.
Rikkinäinen44
Ei minua haittaisi jos olisi vanhempi nainen kumppanina. Toisin päin (ehkä?) sitten ongelma kun olen 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäinen44
Petäthän nytkin.
Ketä mä petän? En mä ole parisuhteessa kenenkään kanssa, joten en mä voi silloin ketään pettää
Oma kommenttisi: "Avioero on vasta astumassa voimaan." Ei siis ole vielä voimassa, ja jo pari kk olet pettäjämiehen kanssa vehdannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaisi jos olisi vanhempi nainen kumppanina. Toisin päin (ehkä?) sitten ongelma kun olen 30v.
30v. on liian nuori mulle.
Rikkinäinen44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäinen44
Petäthän nytkin.
Ketä mä petän? En mä ole parisuhteessa kenenkää
Opettele lukemaan. Mä EN OLE PARISUHTEESSA eli ketä mä petän? En yhtään ketään. Avioero ei vain ole virallinen vielä, mutta en mä ole sen miehen kanssa ollut parisuhteessa enää kesäkuun alun jälkeen. Mä olen SINKKU eli en voi pettää ketään. Se, että panen varatun miehen kanssa ei tee musta pettäjää vaan tuosta miehestä.
Kun olen parisuhteessa niin MÄ EN PETÄ.
Rikkinäinen44
Muakin kiinnostaa kyllä ketä ap on muka pettänyt?
Itse olen eronnut toukokuun lopussa eli silloin alkoi avioeron harkinta-aika. Heinäkuun lopussa harrastin ekan kerran seksiä toisen miehen kanssa enkä kyllä ketään pettänyt koska parisuhde oli jo päättynyt.
Utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäinen44
Petäthän nytkin.
Ketä mä petän? En mä ole parisuhteessa kenenkään kanssa, joten en mä voi silloin ketään pettää
Miksi osallistut petokseen? Sen verran pitää moraalia olla, että pysyy varatuista kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen eronnut toukokuun lopussa eli silloin alkoi avioeron harkinta-aika. Heinäkuun lopussa harrastin ekan kerran seksiä toisen miehen kanssa enkä kyllä ketään pettänyt koska parisuhde oli jo päättynyt.
Utelias
Harrastatko sinäkin varattuja miehiä/naisia?
Vierailija kirjoitti:
Utelias
Ihminen, joka on valmis suhteeseen pettäjän kanssa, on valmis myös ise pettämään. Ainahan ne kieltää asian, mutta kukaan fiksu ei ap:n kanssa suhteeseen lähde. Itse on rikkonut itsensä. Oma vikansa.
Trolli kai hän on, mutta jos ei ole, niin hyvä juttu, että joutuu nyt kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hvetissä mun pitäisi päivittää seksilelut? Ihan tosissaanko luulette kaikkien naisten käyttävän seksileluja? Ei kiitos. Ei ole mun juttu. Mulle riittää itsetyydytyksessä omat sormet. Koitin esim. satisfyeria eikä ollut kyllä yhtään mun juttu.
Eikä itsetyydytys kyllä korvaa seksiä taitavan miehen kanssa. Jos joku väittää, että itsetyydytys on parempaa, niin sitten on saanut huonoa seksiä.
Rikkinäinen44
Otit nyt sitten kuitenkin vähän liian kirjaimellisesti kirjoitukseni. Sulla on selvästi paha olla, toivottavasti asiat kääntyy parempaan. Voit olla virran vietävänä tai miettiä, olisiko aika pysähtyä itsensä äärelle.
Itselleni sooloseksi korvaa AINA seksisuhteen, joka satuttaa tai aiheuttaa ikäviä tunteita. Tietenkään se ei korvaa rakastelua ihanan ihmisen kanssa, mutta omalla kohdallani priorisoin mielenterveyttä ja hyväksyn seksittömyyden yhtenä elämänvaiheena. Sinä teet omat ratkaisusi. Toivottavasti sellaiset, jotka vievät elämääsi aidosti hyvään suuntaan. Kaikkea hyvää vaikeaan elämäntilanteeseen. Älä jää yksin.
Kyllä sinä löydät jonkun pettävän jännä miehen vielä koska omantasoissi lihava mies ei sulle kelpaa. Ulkonäön perusteella kuitenkin valitset sen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Utelias
Ihminen, joka on valmis suhteeseen pettäjän kanssa, on valmis myös ise pettämään. Ainahan ne kieltää asian, mutta kukaan fiksu ei ap:n kanssa suhteeseen lähde. Itse on rikkonut itsensä. Oma vikansa.
Trolli kai hän on, mutta jos ei ole, niin hyvä juttu, että joutuu nyt kärsimään.
Voi luoja taas kerran teitä keittiöpsykologeja. Se, että mulla on suhde varatun kanssa EI tarkoita sitä, että itse olisin valmis pettämään. Todella typerää ajatella noin. Tuohon loppuun en edes vaivaudu vastaamaan.
Rikkinäinen44
Vierailija kirjoitti:
Jakorasia ei ansaitse rakkautta. Miksi pitää varattuja panna vaikka suomessa on 500 000 sinkkumiestä vapaana.
Mikä jakorasia mä muka olen kun mulla on seksiä ollut monen kuukauden ajan tasan yhden miehen kanssa? Sulla on nyt vähän hakusessa mitä tarkoittaa jakorasia etkä itse taida saada seksiä keneltäkään.
Rikkinäinen44
Vierailija kirjoitti:
Älä tee huorin
Mitä ihmettä? Pitäisikö minun mennä naimisiin kaikkien tapailumiesteni kanssa? Nykyinen tilanne on erittäin hyvä, jäätyäni leskeksi 30-vuotisen parisuhteen jälkeen.
N56
Jotain on päässä vialla, jos jo ennen eroa pitää hommata panosuhde, sen sijaan että keskittyisi parantumaan ja toipumaan erosta. Ja vieläpä varatun miehen kanssa. Vaikka kyse olisikin pelkästään seksistä (ja tässähän ei enää ole, koska ap haluaisi tuon varatun nyt itselleen), niin jotain standardeja ja moraali kannattaisi varmaan hankkia, ennenkuin syöksyy uuteen suhteeseen.
Sinun tapauksessa ap panostaisin luonteen kehittämiseen ulkonäön sijasta. Sieltä ne suurimmat puutteet vaikuttaisivat löytyvän.