Ylireagoinko vai onko mies välinpitämätön?
On tapailtu jonkin aikaa ja tämä juttu on ollut koko ajan. Siis mieheni ei lähes koskaan vastaa puheluihin. Puhelin äänettömällä melkein koko ajan. Viesteihin vastaa mutta usein viiveellä. Joskus saattaa mennä sillä lailla, että jos laitan viestin illalla, niin mies vastaa vasta seuraavana päivänä, vaikka on kotonaan. Onko normaalia? Enkä siis usko mitään pettämistä, mutta minusta tuo on aika välinpitämätöntä toimintaa. Olen mieheltä hienovaraisesti kysynyt ja väittää ettei jaksa kuunnella puhelimen "piippailua" eikä voi varsinkaan sietää puhelinmyyjiä. Minusta tuossa on kyllä jotain isompaakin taustalla. Eikä tämä koske vain minua. Täysin saman kohtelun saa miehen kaverit, vanhemmat ja sisarukset. Jotenkin kalvaa mieltä, että jos minulla on joku hätänä, niin en saa välttämättä mieheen yhteyttä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tapa ei koske vain sinua, niin miksi edes ajattelet, että voisit siitä päätellä jotain miehen suhtautumisesta sinuun?
Siis aapee puhuu lähimmästä ihmisistään. Kyllähän se nyt on eri asia kuin naapurin asukas tai se puhelinmyyjä.
Ihankuin ei olisi merkitystä, että olet se lähin.
Älytön ajatus, että aapeetä kuuluisi kohdella noin välinpitämättömästi. Ei aapee ole puhelinmyyjä. Haloota.
En mä laita puhelinmyyjä mun lähiomaisen tietoihin vaan sen lähimmän ja luotettavan.
Pitkän viestin jaksoit kirjoittaa, mutta et sitten jaksanut lukea koko ap:n aloitusviestiä.
Jaksoin kyllä.
eh kä en ym mär tä nyt point ti a?
Mi nus ta tuo on o mi tuis ta käy tös tä
Puhelimeen saa asetuksen, että vain sinun puhelut tulevat läpi. Kysy kävisikö sellainen järjestely?
Vaimollani on älä häiritse tila aina päällä. Vain lapsen, päivähoidon ja minun numerot tulevat läpi. Jos tietää odottaa jotain puhelua ottaa asetuksen pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani on älä häiritse tila aina päällä. Vain lapsen, päivähoidon ja minun numerot tulevat läpi. Jos tietää odottaa jotain puhelua ottaa asetuksen pois päältä.
Itse en pitäisi koko ajan päällä tuota. Mulle on soitettu hammaslääkärista ja lääkäristäkin ajan peruuntumisesta. Pankistakin on soitettu yhden ulkomaan tilisiirron takia.
Minkä ikäinen mies on? Ja mistä tiedät, että on kavereilleen ja muille läheisilleen samanlainen?
Minä ymmärsin itse vihjeestä, ettei miestä enää kiinnosta, kun vastaili kyllä kaikille muille, mutta minulle silloin kuin sattui kiinnostamaan ja jos halusi seksiä. Ja tämän tiedän siitä, että meillä on paljon yhteisiä ystäviä.
Jos pimperoa tarjolla, niin varmasti vastaa nopeasti. Muuten ei kiire.
Entisellä puolisollani (jota edelleen tapailen silloin tällöin..) on tämmöinen tapa. Hänellä on harrastus, joka vie aika paljon aikaa iltaisin. Silloin hänellä kuitenkin on aikaa hengailla whatsappissa, ihan ahkerastikin, mutta saattaa ignoorata minun viestini kokonaan ja vastata sitten, kun huvittaa. Ja yhtäkkiä saattaakin taas alkaa laittaa viestiä ja sittenhän sitä päädytäänkin sänkyyn. Itse en oikein sellaisesta käytöksestä välitä, että kirjoitellaan silloin kuin huvittaa, joten olen vain päättänyt olla välittämättä ja vastaan kyllä, jos laittaa viestiä, mutta en itse enää jaksa tuhlata aikaa ihmiseen, jota ei selkeästi kiinnosta enää muu kuin seksi.
Ohiksena, jos ei nyt hätä, niin kumppanin soisi ehkä saavan kiinni nopeammin kuin seuraavana päivänä vaikka tilanteissa
- meidän piti nähdä sinun luona/minun luona/jossain klo XX mutta minulla tuli este
- voisitko tuoda kaupasta mukanasi XX/ haluatko että minä tuon mukanani kaupasta jotain tiettyä
- saisin meille liput tapahtumaan XX mutta se pitäisi varata nyt heti, pääsetkö lähtemään
- autoni meni rikki/kaikki julkinen liikenne on peruttu, pääsetkö hakemaan minut autolla kun meidän piti tehdä XX klo XX
- sairastuin enkä pääse apteekkiin/kauppaan, voisitko tänä iltana tuoda minulle XX
Ihan normaalia. Itse vastaan viesteihin yleensä 1-2 päivän viiveellä. Puhelin lähes aina äänettömällä. Kuulostat ap hyvin ripustautuvalta. Se on ahdistavaa.