Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suomalainen hikikomori 52 v,, katso dokumentti miljoonasta japanilaisesta hikikomorista!

Vierailija
28.02.2024 |

20 vuotta olen ollut hikikomorina, eristäytynyt ihmisistä ja sosiaalisesta elämästä

onneksi on netti ja ruokajono josta ruoat ja zelda jota pelaan päivittäin

japanissa miljoona hikokomoria, jopa 50-vuotiaat hikikomorit kuolevat nälkään eristyksissään

https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/ondemand/video/4001383/?cid=wohk-fb-…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hikokomirot juovat viinaa ja ja kaljaa ja käyvät ruokajonossa, ja sossu maksaa laskut j jää vielä 500 e käteen 

Vierailija
2/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK. Jaa miksi ei kiinnosta? Koska minulla on elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikikomorit on säälittäviä autisteja 😭

Vierailija
4/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hikinen kommunisti? Mahtaa olla vappumarssilla tilaa ympärilläsi. Se toinen osallistuja on viiden metrin päässä sinusta pyykkipoika nenässä.

Vierailija
5/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset hikikomorit istuvat päivät ja illat vauvafoorumilla ja etsivät jänniä keskusteluja, siitä tulee tunne että on olemassa vaikka trollaamalla edes

Vierailija
6/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin ensin että naapurin Pekka H oli hikikomori,  mutta hän paljastuikin homoseksuaaliksi

Vierailija
7/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan jokaisen oma asia miten lyhyen elämänsä tällä pallolla viettää. Silläkään ei ole merkitystä nostaako ja elääkö tuilla. Jokin omistava porras ja kaikki muut kihot varastaa muilta lähes kaiken. Ns laillisesti koska ihmisen tekemät lait ovat heidän puolellaan vaikka mikään moraali ja etiikka ei sellaiseen ikimaailmassa oikeuttaisi. Itse olen paskatöissä käyvä perheenisä. Työelämä on oikeasti ihan perseestä mutta käteen jää ainakin toistaiseksi vähän enemmän kuin työttömänä jota sitäkin joskus kokeilin pari vuotta. 

Vierailija
8/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sana tuo hikikomori...

Vierailija
9/9 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaiset hikikomorit istuvat päivät ja illat vauvafoorumilla ja etsivät jänniä keskusteluja, siitä tulee tunne että on olemassa vaikka trollaamalla edes

Pitäähän ihmisellä harrastuksis olla, niinhän sitä tolkutetaan parempien ihmisten toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi