Muita, joilla Rybelsus ei ole tehonnut?
Olen käyttänyt Rybelsusta kohta 8 viikkoa, ensin 4 viikkoa 3 mg ja nyt reilu 3 viikkoa 7 mg. Paino ei ole pudonnut lainkaan. Ensi viikolla alkaa 14 mg ja ajattelin, että kokeilen sitä kuukauden ja jos ei mitään tulosta tule, lopetan käytön sitten siihen. Kallista on käyttö enkä viitsi turhasta maksaa.
Äärimmäisen pettynyt olen, työkavereilta on paino lähtenyt heti laskuun, minulla ei ole vaikuttanut mitenkään. Ja pudotettava kyllä on, bmi on 32. Eipä ole ollut muitakaan oireita kyllä, närästystä vähäsen, mutta ei esim. pahoinvointia, ruokahaluttomuutta tms. ollenkaan.
Tarkoittaako Rybelsuksen toimimattomuus sitä, että lihavuuden syynä ei ole suolistobakteerien vähyys vai miten se pitäisi tulkita? Vai onko minulla suolistobakteerien määrä niin alhainen, että vaikutukset alkaa näkyä vasta suurimmalla annostuksella?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Rybelsus on tarkoitettu diabeteksen hoitoon eikä laihduttamiseen
Tämä. Mulla paino pudonnut 1.5 vuoden aikana viitisen kiloa ja sekin tapahtui ekan puolen vuoden aikana. Sen sijaan ns pitkä sokeri on laskenut aika mukavasti tasolta 55 tasolle 48.
Muakin kiinnostaa sokerit, jos kerran on saanut Rybelsusta laihduttaakseen, eikä diabetes2n takia.
Mee pois, typerä vitsailija. Toivon sulle jotain muuta murehdittavaa.