Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rotat söivät Elisan auton Länsi-Helsingissä - Muistakaa ottaa jyrsijävakuutus autoonne!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin vuokratalo ja muutaman vuoden vanha rav4

Olin nuuri sanomassa samaa, että 45t euron auto ja kaupungin vuokra-asunto. Toisaalta onneksi näin päin kuin toisin päin mitä itse kokenut. 

Asuin itse Hekan asunnossa ja roskiskatoksesta löytyi aina yhtä sun toista huonekaluista ja mirkoista lähtien ja roskapussit oli välillä jätetty vain oven eteen vaikka selkeästi oli tekstin ja kuvan kanssa, että ne houkuttelee rottia. Muutin ns. wtuun koko talosta, kun alko ärsyttää se, että talossa alkoi olemaan kuin basaarilla Huutoa, uskonnollistaveisuuta aamun hiljaisuuden aikaan, roskat jätetty miten vain.. Käytävät roskia täynnä aina hampurilaispapereista lähtien

Meillä oli luteita Stadin kämpässä kun ulkkarit kävivät vähän kotomaassa lomailemassa(valtion tuettuina). Mieluummin oman vuokransa maksavat pienyrittäjä naapurina kuin nämä yhteiskunnan elätit! Jotka tuovat ongelmia koko naapurustoon!

Vierailija
22/26 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin vuokratalo ja muutaman vuoden vanha rav4

Käytetty rav4 maksaa noin 20 990. Osamaksulla 5vuotta, kyllä sen köyhäkin helposti hoitaa. 😀

T  mulla just näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oravat kantaa syksyisin tammenterhoja auton moottotitilaan. Ilmeisesti siellä on ajon jälkeen mukavan lämmintä.

Vierailija
24/26 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit syöttää noita rottia ja tuholaistorjujien ansoja rikotaan, näin ainakin kalliossa. On se sitten kiva, kun niitä tunkee viemäreistä sisään asuntoon! 

Ja ihan tiedoksi näille riemuidiooteille: noi viemärirotat levittää tauteja ja et todellakaan halua niitä vaatekaappiisi pesimään!

www.is.fi/kotimaa/art-2000010037650.html

Vierailija
25/26 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkäystä? Autoa ei ole tarkastettu ennen jokaista ajoa pesien varalta, ettei poikaset /aikuisjyrsijät kuumene konepellissä tai moottorissa? Kaikissa ulkona säilytetyävissä autoissa voi olla jyrsijöitä tai työpaikalla. Jopa lintuja tai muuta liskoa.

Vierailija
26/26 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rottavakuutus=persuvakuutus ?

Vassuvässykkä nosti vanhan ketjun päästäkseen jankuttamaan persuista. Menee yhä vain säälittävämmäksi.