Onko liikaa vaadittu tämä? Haluaisin että naiset arvostaisivat miehiä ihmisinä eikä ammatin/rahan perusteella?
Nykyisin naiset arvostavat miehet juurikin ammatin ja rahan perusteella, luonteella ja miehen arvomaailmalla ei ole merkitystä.
Ärsyttää nykyinen pinnallinen meno.
Kommentit (80)
Kyllä se luonne on tärkein.
t. Hesalaisen narsisti-maisteri-pukumiehen maalaismieheen vaihtanut.
Jaa.
Mä arvostin miestäni hyvän käytöksen, huomaavaisuuden, älykkyyden, luotettavuuden ja kunnianhimoisuuden vuoksi jo silloin kun tienasi vähemmän kuin minä 30v sitten. Näin potentiaalin eikä tarvinnut ikinä pettyä:)
Miten aiot tätä siis naisilta vaatia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luonne, sosiaaliset taidot ja käytöstavat on vähänniinkuin perusedellytys jota ei pitäisi joutua erikseen pyytämään tai "arvostamaan". Vähän kuin hengittäminen, ei kukaan ulise siitä että miksi ei arvosteta tarpeeksi sitä että on sentään elossa ja olemassa.
Noilla millään ei ole mitään merkitystä jos miehellä ei ole varallisuutta ja sosiaalista statusta. Jos miehellä ei ole rahaa ei miehen luonteella, sosiaalisilla taidoilla ja käytöstavoilla ole mitään merkitystä kun nainen ei kelpuuta köyhää miestä
Sosiaaliset taidot luo sosiaalista stausta (ainakin jonkinlaista).
Aina miehet arvostavat naiset juurikin ulkonäön ja iän perusteella, luonteella ja naisen arvomaailmalla ei ole merkitystä.
Ärsyttää nykyinen pinnallinen meno
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sun pitäisi saada koulutettu ja hyvin tienaava nainen, vaikka itse olet työhaluton kouluja käymätön juntti? Sitähän tässä tarkoitetaan.
Ja tämän lisäksi naisen pitäisi olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Tietyt ominaisuudet nyt vaan on halutumpia. En itse ole terve, mutta ymmärrän hyvin että se ei ole mitenkään toivottu ominaisuus parisuhdemarkkinoilla. Ei se asia ulisemalla muuksi muutu. Köyhä voi sentään tehdä asioille jotain, esimerkiksi kouluttautua ja mennä töihin.
Eikä köyhyys yleensä ole läpi elämän kestävä juttu, ellei ole jotain muutakin taustalla. Et kerro mitään syytä köyhyydellesi. Onko kenties mielenterveys ongelmia? Rikollista taustaa? Mikset ole opiskellut?
Ei pelkkä köyhyys kerro sinusta mitään ihmisenä, mutta se herättää kysymyksiä.
Sama. Terveysongelmat estää kunnon työn, ja varallisuutta en oo tajunnut kerryttää, koska oma tyhmyys ja lapsuuden traumat jne. oon tehnyt huonoja valintoja elämässä. Oon päällepäin ns. normaali ja ehkä kauniskin nainen, mutta kun pintaa raaputtaa, niin elämän vaikeudet näkyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
On aivan liikaa pyydetty. Ihan joka nainen käyttää miehiä taloudellisesti hyväkseen eikä sitä suostu lopettamaan
Miten äitisi käytti isääsi hyväksi? Maksoiko päivän ruokaostokset suikkarin?
Minua ei kiinnosta vittuakaan kenenkään ammatti tai palkka. Minua kiinnostaa ihmisen ajatukset ja maailmankuva.
Vierailija kirjoitti:
On aivan liikaa pyydetty. Ihan joka nainen käyttää miehiä taloudellisesti hyväkseen eikä sitä suostu lopettamaan
Miehet käyttävät naisia sekä taloudellisesti, että muuten hyväkseen.
Sinkkunainen on onnellisin, seuraavaksi onnellisin on parisuhteessa oleva mies. Vasta sitten tulee parisuhteessa oleva nainen. Näistäkin onnellisempi on naimisissa oleva nainen. Onnettomin on sinkkumies.
Nainen kärsii parisuhteessa sekä taloudellisesti, että terveydellisesti, kuten myös elämånlaafun suhteen, mies voittaa.
Eli kyllä te miehet käytätte meitä naisia hyväksi. Siksi miehet pyrkivät päästä parisuhteeseen kaikin tavoin, myös sinäkin haluaisit, mutta et pääse, koska olet vastenmielinen naisvihaaja.
Se vaan usein menee niin että ne miehet joilla on kaikki ne ominaisuudet jotka mua viehättää ovat pärjänneet niiden samojen ominaisuuksien vuoksi myös työelämässä. Ihan kuten naisistakin on tutkittu että kauniit on useammin älykkäitä ja koulutetut hoikempia kuin vähemmän koulutetut. Eli kaiken kaikkiaan toisilla vaan on kaikki, joillakin ei mitään. Nallekarkit ei mene tasan, eikä parisuhteet ole hyväntekeväisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luonne, sosiaaliset taidot ja käytöstavat on vähänniinkuin perusedellytys jota ei pitäisi joutua erikseen pyytämään tai "arvostamaan". Vähän kuin hengittäminen, ei kukaan ulise siitä että miksi ei arvosteta tarpeeksi sitä että on sentään elossa ja olemassa.
Tilastollisesti näin ei ole, koska ehkä 10% miehistä täyttää nuo vaatimukset, mutta suurin osa panee, seurustelee ja lisääntyy. Eli mikään perusedellytys tuo ei ole valtaosalle naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä arvostan mun miehessä kilttiä luonnetta, komeaa ulkonäköä, hyvän kokoista munaa ja sänkytaitoja paljon enemmän kuin rahaa ja ammattia.
Et arvosta. Jos miehelläsi ei olisi koulutusta eikä töitä eikä niitä luvassa, niin et olisi hänen kanssaan.
Onko liikaa vaadittu, että miehet arvostais naisia osaamisen, älykkyyden vuoksi ja kokonaisena ihmisenä, sen sijaan, että vaatisi ulkonäöltä mahdottomia?
Ärsyttää pinnallisuus ja esineellistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat rahaa ja statusta. Sitä ei mikään muuta. Myös pigmentin määrä on tärkeää. Eli kaikkea minkä on suomalaisilta miehiltä pakolla ottaneet feminismin oppien mukaan.
No mutta jos miehet ei sitä rahaa niin paljon rakasta, niin ihan fiksuahan sitä on sitten siirtää naisille, joille se hyvin kelpaa. Ei tosin minun pussiini ole kenenkään miehen rahat siirtyneet, mutta täytyypä siis odotella.
Nuoret naiset eivät aina ole älykkäitä. Siis järki ihmisiä mitä tulee pariutumiseen. Esim minä olisin loistopakkaus naimamarkkinoilla, mutta ei oo tunkua ollut oven takana. Sopuisa yhteiselo on tärkeämpää kuin kinastelu ja riitely.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset eivät aina ole älykkäitä. Siis järki ihmisiä mitä tulee pariutumiseen. Esim minä olisin loistopakkaus naimamarkkinoilla, mutta ei oo tunkua ollut oven takana. Sopuisa yhteiselo on tärkeämpää kuin kinastelu ja riitely.
Miehet on yleensä omasta mielestään ihan loistopakkauksia, mutta kun se ei ihan hirveesti auta jos se loistokkuus ei muille välity. Mutta onneksi oma käsi osaa aina tuollaista loistopakkausta arvostaa.
Nainen valitsee resurssien puolesta sopivien miesten joukosta sen, jonka luonne hänelle parhaiten kelpaa. Eli persoonallisuus ratkaisee = olet väärässä.
Aika hassu aloitus nimenomaan ap:ltä. Ehkä pitäisi olla miellyttävä luonne ja käytös, että sitä voisi pitää edes normaalina saati arvostaa. Oletko ikinä koettanut kehittää sellaiset?
Aloitus paljasti kaksi asiaa ap:stä:
1. tuloja ei ole
2. pää on täynnä kusta
Arvostatko itse jotain joka selittää omista arvoista muttei konkreettisesti laita tikkua ristiin minkään takia?