LOPETTAKAA ADHD:sta keskustelu kun ette siitä mitään juurikaan tiedä!
Turhia keskustelunavauksia joltain henkilöltä joka pakottaa tuota ADHD-paskaa. T: Diagnosoitu (vaikea ADHD)
Kommentit (18)
No täällä palstalla tiedetään KAIKKI
👏👏👏
Olen samaa mieltä kanssasi. Joku autisti tyrkyttää tuota täällä jatkuvasti.
Sillä on päähänpinttymä. OCD ja saanut nyt pakkoajatuksen ADHDsta
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Palsta täynnä pelkästään tuota ja sitä tyrkytetään jokaiselle täällä, jolla vähänkään paha mieli. Samoin oli epävakaan mielialahäiriön kanssa pari vuotta sitten, sitä tyrkytettiin jokatoiselle kommentoijalle palstalla. :D
Olin jo unohtanut. 😂 Sain itsekin palstalle tuon diagnoosin aikoinaan kun läheinen menehtyi ja kerroin asiasta palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on OCD ja luojan kiitos myös ADHD, ilman ADHD:ta siivoaisin 24/7.
No nykyään monet kyllä diagnosoivat itse itselleen ADHD:n. Sitten menevät pyytämään tohtorilta sen diagnoosin. Tämä ei ole viittaus ap:hen, oikeastaan minusta tällaiset ovat juuri niitä jotka eivät tiedä ADHDsta. Olen siis tavallaan samaa mieltä ap:n kanssa.
Minä tiedän valitettavasti mitä AdHd voi pahimmillaan olla.. Mies saa hallitsemattomia raivokohtauksia ja käy käsiksi. Käyttäytyy kuin 8-vuotias lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän valitettavasti mitä AdHd voi pahimmillaan olla.. Mies saa hallitsemattomia raivokohtauksia ja käy käsiksi. Käyttäytyy kuin 8-vuotias lapsi.
ADHD ei ole syy väkivallalle. Jätä mies.
Persut ovat sellaisia. Eivät tajua mistään mitään, mutta puhuvat paskaa koko ajan.
Samaa mieltä... Ihmetyttää se diagnoosien määrä, mitä ihmiset nykyään saa. Harvalla mitään yliaktiivisuutta - tai keskittymiskyvyttömyyttä, tiedän ettei yliaktiivisuus aina näy ulos - vaan ongelma on arkirytmissä ja saamattomuudessa. Ei oikein saada elämää eteenpäin ja sitten pitää olla siihen joku diagnoosi, vaikkei koko asiasta tiedetä muuta kuin tiktok-video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on OCD ja luojan kiitos myös ADHD, ilman ADHD:ta siivoaisin 24/7.
Miksi et siivoa nyt 🤔 Eikö sellainen jatkuva tekeminen ja väkerrys juuri kuulu adhdseen? Vai vaihdatko siivouskohdetta täpinöissäsi niin usein ettei mitään tule siivotuksi?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä... Ihmetyttää se diagnoosien määrä, mitä ihmiset nykyään saa. Harvalla mitään yliaktiivisuutta - tai keskittymiskyvyttömyyttä, tiedän ettei yliaktiivisuus aina näy ulos - vaan ongelma on arkirytmissä ja saamattomuudessa. Ei oikein saada elämää eteenpäin ja sitten pitää olla siihen joku diagnoosi, vaikkei koko asiasta tiedetä muuta kuin tiktok-video.
Ei kuulosta siltä, että sinäkään tiedät.
Mulla tuli jo tätä keskustelua lukiessa ihan samanlainen olo. Eli samoilla linjoilla, vaikka olenkin täysin eri mieltä niiden kanssa, jotka ovat sanoneet olevansa kanssasi samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat sellaisia. Eivät tajua mistään mitään, mutta puhuvat paskaa koko ajan.
Etkö pääse edes yksityiselle psykiatrille pakkomielteesi takia?
Samaa mieltä. Palsta täynnä pelkästään tuota ja sitä tyrkytetään jokaiselle täällä, jolla vähänkään paha mieli. Samoin oli epävakaan mielialahäiriön kanssa pari vuotta sitten, sitä tyrkytettiin jokatoiselle kommentoijalle palstalla. :D