Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vaadittu tämä? Haluaisin että naiset arvostaisivat miehiä ihmisinä eikä ammatin/rahan perusteella?

Vierailija
05.01.2024 |

Nykyisin naiset arvostavat miehet juurikin ammatin ja rahan perusteella, luonteella ja miehen arvomaailmalla ei ole merkitystä. 

Ärsyttää nykyinen pinnallinen meno.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvioivat millainen nainen on hyvä äidiksi tulemisessa.

Naiset arvioivat millainen mies on hyvä isänä olemisessa.

Vierailija
22/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli sun pitäisi saada koulutettu ja hyvin tienaava nainen, vaikka itse olet työhaluton kouluja käymätön juntti? Sitähän tässä tarkoitetaan.

Selvästi siis tarkoitetaan, että halutaan jälleen kerran se huippukaunis elättäjä-kotipiika-sänkypalvelijanainen syrjäytyneelle miehelle. Kaikki muu on naisten hypergamiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan liikaa pyydetty. Ihan joka nainen käyttää miehiä taloudellisesti hyväkseen eikä sitä suostu lopettamaan

Vierailija
24/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan liikaa pyydetty. Ihan joka nainen käyttää miehiä taloudellisesti hyväkseen eikä sitä suostu lopettamaan

Ja sinun käsitys taloudellisesta hyväksikäytöstä on se, ettei nainen maksa kaikkia taloutenne menoja, vaikka äitisikin maksoi.

Vierailija
25/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perjantai taas ja alkaa pillunkipeiden miesten palstaruikutus

Vierailija
26/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin miehet arvostavat naiset juurikin ulkonäön ja seksin perusteella, luonteella ja naisen arvomaailmalla ei ole merkitystä. 

Pysy aiheessa. Älä vaihda puheenaihetta tai saat piiskaa.

T:miehinen mies

Mutta kun miehetkin!!!! Eikä naiset vääryyksiä ja virheitä saa nostaa esille ennen kun miehet muuttuu kaikella tapaa täydelliseksi naisille!!!!

Vierailija
27/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sulle läski hyvää luonnetta arvostava nainen jolle kelpaa työtön mies? En oo kuullu että läskeille ois markkinoita mutta sä voit muuttaa tilanteen.

Vierailija
28/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä luonne, sosiaaliset taidot ja käytöstavat on vähänniinkuin perusedellytys jota ei pitäisi joutua erikseen pyytämään tai "arvostamaan". Vähän kuin hengittäminen, ei kukaan ulise siitä että miksi ei arvosteta tarpeeksi sitä että on sentään elossa ja olemassa. 

Noilla millään ei ole mitään merkitystä jos miehellä ei ole varallisuutta ja sosiaalista statusta. Jos miehellä ei ole rahaa ei miehen luonteella, sosiaalisilla taidoilla ja käytöstavoilla ole mitään merkitystä kun nainen ei kelpuuta köyhää miestä

Vierailija
29/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa arvostusta ihmisenä kannattaa käyttäytyä kuten ihminen.

Petoja pahempia on paljon

Vierailija
30/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, kai sitä jokainen saa haluta mitä huvittaa?

Mun nykyinen ehdokas on eläkkeellä mt-syistä ja ihan omilla rahoillani pärjään. Oon itsekin työtön ja mt-ongelmainen, kelpaanko mä sulle?

Vierailija
31/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun käsitys taloudellisesta hyväksikäytöstä on se, ettei nainen maksa kaikkia taloutenne menoja, vaikka äitisikin maksoi.

Ei vaan se että naisen ei suostu maksamaan omia kulujaan ja yrittää siirtää ne miehen maksettavaksi. Ja ihan tiedoksi äitini hylkäsi minut ja isäni kun olin 2 vuotias eikä yksikään nainen ole koskaan maksanut yhtäkään minusta aiheutunutta kulua, ei edes parisuhteissa

Vierailija
32/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liikaa vaadittu sulta, että tajuaisit ettei kaikki naiset ole tuollaisia? Oikeasti todella puuduttavaa ja tympeää tämä vikisijöiden jatkuva jankutus tällä palstalla. 

Mä olen ihan tavallinen duunarinainen jolle kelpaa ihan tavallinen duunarimies. Ei mikään jännis vaan oikeasti kiltti (ei palstalla itseään kiltiksi väittävä), rehellinen, uskollinen, luotetettava, läheisiään kunnioittava ja työssä käyvä mies. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu vaan ihan tavallinen duunari käy. 

No arvatkaa kelpaanko mä näille tavallisille duunareille? No en kun niin moni heistä katselee jotakin mallia/missiä ja itseään reilusti nuorempaa. 

T: Nainen44

Vierailija
33/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä luonne, sosiaaliset taidot ja käytöstavat on vähänniinkuin perusedellytys jota ei pitäisi joutua erikseen pyytämään tai "arvostamaan". Vähän kuin hengittäminen, ei kukaan ulise siitä että miksi ei arvosteta tarpeeksi sitä että on sentään elossa ja olemassa. 

Noilla millään ei ole mitään merkitystä jos miehellä ei ole varallisuutta ja sosiaalista statusta. Jos miehellä ei ole rahaa ei miehen luonteella, sosiaalisilla taidoilla ja käytöstavoilla ole mitään merkitystä kun nainen ei kelpuuta köyhää miestä

Kyllä rakastunut nainen kelpuuttaa köyhänkin miehen, mutta varaudu siihen että rakkautta on monen muotoista ja kokoista.

Vierailija
34/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä vahingossa rakastua köyhään mieheen, mutta miksi kukaan oikein etsimällä etsisi sellaista? Varsinkin kun naisena joutuu sitten lopulta kuitenkin kantamaan kaiken vastuun kun mies voi vain lähteä hukkuvasta laivasta ja pelastaa itsensä. 

En halua päätyä samaan tilanteeseen kuin äitini, hän joutui tekemään kolmea työtä saadakseen kaikki laskut maksettua. Isä ei edes elareita hoitanut. 

Vierailija
35/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen luonne, sosiaaliset taidot, käytöstavat ja arvomaailma ovat kohdillaan, löytyy hänelle työpaikkakin. Jos mies mieluummin loikoilee kotona naisen rahoilla, on noissa kaikissa mainituissa ominaisuuksissa vikaa.

-eri.

Vierailija
36/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt ominaisuudet nyt vaan on halutumpia. En itse ole terve, mutta ymmärrän hyvin että se ei ole mitenkään toivottu ominaisuus parisuhdemarkkinoilla. Ei se asia ulisemalla muuksi muutu. Köyhä voi sentään tehdä asioille jotain, esimerkiksi kouluttautua ja mennä töihin. 

Eikä köyhyys yleensä ole läpi elämän kestävä juttu, ellei ole jotain muutakin taustalla. Et kerro mitään syytä köyhyydellesi. Onko kenties mielenterveys ongelmia? Rikollista taustaa? Mikset ole opiskellut? 

Ei pelkkä köyhyys kerro sinusta mitään ihmisenä, mutta se herättää kysymyksiä.

Vierailija
37/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastavat rahaa ja statusta. Sitä ei mikään muuta. Myös pigmentin määrä on tärkeää. Eli kaikkea minkä on suomalaisilta miehiltä pakolla ottaneet feminismin oppien mukaan.

Vierailija
38/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään ei tod. mikään nykymaailman ilmiö. Varmaan vähäisemmässä roolissa nykyään kuin koskaan. 

Ja ammatti nyt kertoo paljon ihmisestä eli on mulle merkityksellinen ja rahaa pitää olla sen verran, että voidaan mukavasti tehdä kaikenlaista ja on esim asiallinen kämppä ja auto. Tietysti maksan omat kuluni itse. 

Ei mulla nyt ole käyttöä miehelle, jolla ei ole rahaa puuhailla kaikkia mukavia juttuja. Voin olla sitten yhtä hyvin itsekseni. 

Vierailija
39/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehetkin arvosta miehiä ammatin ja rahan perusteella? Arvostatko itse kaltaisiasi miehiä?

Vierailija
40/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin miehet arvostavat naiset juurikin ulkonäön ja seksin perusteella, luonteella ja naisen arvomaailmalla ei ole merkitystä. 

Pysy aiheessa. Älä vaihda puheenaihetta tai saat piiskaa.

T:miehinen mies

Nyt herätit uteliaisuuteni. Onko miehisyytesi piiskan varassa? Joudutko piiskamalla kompensoimaan omia puutteitasi. Mitä? Ulkonäköä, itsetuntoa, älykkyyttä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme