Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luontaislääketiede tai muut hörhöt sanovat, mistä ihottuma johtuu?

Vierailija
05.01.2024 |

Minulla oli vaikea atooppinen ihottuma vuosien 1990-2018 välillä. Keskivahvat kortisonit, valohoito, kaikki keinot käytössä. Välillä koko vartalo oli ihottumassa. Sen jälkeen kortisonit ovat vanhentuneet kaapin pohjalle.

Länsimainen lääketiede ei anna mitään syytä. Mitä luonnonlääketieteet sanovat, mistä ihottuma johtuu? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehossa oli liikaa kuumuutta? Lähtikö sinulta jokin suuri stressin aihe tai päästit jostain irti, pääsit turvaan. Tai aloit syödä huolellisemmin, nukkua ja liikkua, jos niitä et aiemmin tehnyt. 

Vierailija
22/28 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla parantui atopia ruokavalio muutoksilla, suoliston mikrobitasojen korjaamisella ja tiettyjen lisäaineiden ja kemikaalien välttämisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio/liikaa viljaa. Ja stressi/henkinen hyvinvointi ainakin itsellä vaikuttaneet enenemmän kuin mitkään lääkkeet.

Stressi vaikuttaa myös suolistoon. Keho voi stressaantua monestakin syystä johtuen. Suolisto on herkkä reagoimaan ärsykkeisiin ja suuri osa suolistonkin ärsyyntymisestä johtuu energiasta - stressaaminen.

Vierailija
24/28 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä ihottumaan voi olla öyhöily vauvapalstalla tai muilla nettikeskustelualustoilla. Myös luontaislääketiede ja muilla hörhöillä esiintyy ihottumaa, heidän ihottuman yleensä aiheuttaa muiden ei hörhöjen idiotismi. 

Suosittelen hakeutumaan valelääkärin vastaanotolle. 

Vierailija
25/28 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ajatuksia tähän vielä jollakin tai saataisiinko keskustelua asian tiimoilta?

Vierailija
26/28 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululääketiede on atopian hoidossa kuin tyhmä, joka katsoo sormea, kun osoitetaan kuuta. Koululääketiede katsoo ja hoitaa ihoa, eikä suolistoa. Iho vain heijastaa suoliston kuntoa.

Vierailija
27/28 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehossa oli liikaa kuumuutta? Lähtikö sinulta jokin suuri stressin aihe tai päästit jostain irti, pääsit turvaan. Tai aloit syödä huolellisemmin, nukkua ja liikkua, jos niitä et aiemmin tehnyt. 

Itse asiassa vuosi 2019 oli minulle annus horribilis. Se oli stressivuosi, joka todisti, etten mene ihan helposti särki. Ihottumani parani 1,5 vuotta sitä ennen. 

Liikun nykyään vähemmän kuin aiemmin. Ruokavalion eteen en ole tehnyt isompia muutoksia. Syön vain vähemmän, koska ikääntyminen näyttää vaativan sitä. Nukuin samaan tapaan (pl. Tuo annus horribilis). 

2018 minun syyttely loppui kuin seinään. Voi siis sanoa, että pääsin turvaan.  Minun ei tarvitse enää puolustautua. Itse näen selvästi tämän yhteyden, nyt haluaisin tietää, onko tällaista enemmänkin?

Nyt juuri muistan yhden asian: selkäkipuni ovat poistuneet samoihin aikoihin. Niiden kanssa kävin aikanaan vuosia fyssarilla, joka oli myös hörhö. Hän sanoi minulle silloin, että pitkät selkälihakset ovat ihan kroonisesti jumissa. Se osoittaa, että joudun kannattelemaan itseäni. 

ap

Vierailija
28/28 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vyöhyketerapeutti sanoi, että iho kertoo ihmisen rajoista. Minä päätyn tähän ihoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä