Syyskuun sissit vko 2
Huomenta vaan kaikille, ei kai haittaa jos aloitin uuden pinon, en ollut varma onko se jonkun vastuulla erityisesti?
Töihin pitää lähteä ihan kohta ja viedä esikoinen päiväkotiin, ei jaksais olisi nukuttanut niin makeasti. Olin kärsimätön ja testasin aamulla negan.
Nyt on niin hyvät tunnelmat tästä kierrosta että olin ihan varma että jotain näkyisi kun on jo dpo 10. Eilen illalla myöhään alkoi oikealla alavatsassa melko kovat nipistykset ja ne on jatkuneet koko aamun, ei satu mutta nippailee aika lujaa, samoin rintoja pistelee ja lämmöt on edelleen 8 päivää 37 asteessa.
Yritän pettymyksen estämiseksi järkeillä itselleni että täti kurvaa loppuviikosta paikalle niinkuin aina mutta jotenkin on niin erilaista. Nyt pikku muruseni heräsi joten aamutoimiin ja menoksi, mukavaa päivää kaikille.
Kommentit (67)
ja tää vuosi on se PLUSSA vuosi meille kaikille =)
En ole ehtinyt sitten joulun jälkeen pinoutua yhtään, pitänyt niin tasaista pintaliitoa täällä meillä. Pikaiseen olen käynyt lukemassa jokaisen päivän kuulumiset .
Onnea tarrasukkien kera kaikille oman plussansa jo saaneille! ja Levinialle erityisesti paljon onnea odotukseen!!
Piipaa; Sinulle toivoisin sitä plussaa oikein kovasti =) Olet niin ihanasti
aina tsempannut muita.
on. Päivisin on niin tajuttoman kylmä ja kuumeinen olo, välillä vähän nippailee ja kaikenlaista oiretta muka ihan kybällä pukkaa. Ja kyllähän
mä taas kerran olen sitä mieltä että raskaanahan tässä ollaan ja sit heti
sitä mieltä että no hei haloo, et todellakaan.
Kylläpä ihmisen mieli osaa olla julma..tuntuu että kohta sekoaa, niin
kovasti vauva haaveet pyörii mielessä.
Tiedänpä vain tuolla sisimmässä ettei se plussa tässäkään kierrossa pärähdä ruutuun..nyyh
Mutta " Eteen päin sanoi mummo lumessa" =D
t.Eleonoora kp 24 / 29 (-35 )
Levinialle ISOSTI onnea !!! Ja vauvaliimaa matkaan mukaan :) Tosi hienoa, että sait plussan testiin!
Negan testanneille tsemppihalit! Voi kun ne siitä vielä plussaksi muuttuisi.
ON: kp 25, oviksesta ehkä noin 12 päivää.
Työstressi on viimeksi ollut näin kamala joskus ennen esikoisen odotusta eli siis yli kaksi vuotta sitten, joten taitaa sen takia olla näitä oireita. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, ni pitää nyt jotain mainita: alavatsa-tuntemuksia on ollu viikon verran ehkä, semmosta nippailua ja välillä sellasta erikoista " tuikkimista" (höh, tosi vaikea pukea sanoiks).
Etovaa oloa on sillon tällön, toissa yönä heräsin tunteeseen, että kohta tulee oksu ja meinasinki jo, että nyt se vatsatauti iski (no ei sit kuitenkaa).
Lämmöistä en tiedä, tänään kyllä on sen verran hiostanu, että olisko ne sit kuitenki jo laskussa? Se kyl sit tietäiski sitä tätiä. :( Ja kun on tota ressiäki noin kovast, ni taitaa vatsaoireet ja oksetusolo johtua vaan siitä.
Kyllä piinaa tää odotus, mutta en suostu testaamaan ennen ku aikasintaa maanantaina, jos tarvetta ilmenee. Mulla kun yleensä käy niin, että sinä aamuna, kun alan testilaatikkoa avaamaan, täti tulee paikalle takuuvarmasti. Joku kirous mun yllä varmaan..
Koittakaahan kestää näitä piinapäiviä ja plussatuulia kaikille!
-S- kp 25/26-29
Onnea kaikille plussanneille!!!!!
Minä joudun siirtämään haaveen vaavista ainakin yhdellä kuulla eteen päin, mutta ehkä jo ensi kuussa:)
Plussaonnea kaikille!!!
Pahoitteluni tädin tulosta tai uhkailuista kaikille. Joku päivä kuitenkin onnistaa luotetaan siihen
Valitettavasti Acon 10 ON viivanpaikka. Tämän aamun testi oli tosi nega:( Eilinen tikku tallessa ja siinä viivanpaikka näkyy puolen metrin päähän vaikka onkin ihan vaalea. Olen tehnyt elämäni aikana noin 120-150 raskaustestiä eikä kyllä ollut ensimmäinen viivanpaikka minulla. No taidampa tilata uudet tikut testitukussa oli ovistikku tarjous 10kpl 7,9e
Tsemppiä kaikille testaaville tälle päivälle
Kp 26/28 dpo 12 yk 10
Pepsi! Aconissa ei tosiaankaan ole viivanpaikkaa. en halua asiasta kinata, mutta olen itse asiaa kotitesteiltä kysynyt.
Mutta uskon, että joku harmaa tms jälki voi tikkuihin tulla joskus, koska olen näitä itsekkin nähnyt ja se johtunee tästä aineesta jota tikuissa on joka tunnistaa sitten hcg:n. Mutta tikkuahan ei saisi tulkita enää kymmenen minuutin jälkeen ja harvoin oon itse näitä harmaita juttuja nähny sitä ennen. Minun mielestäni näitä vois hyvin kutsua ns " roskishaamuks" . Vasta punainen väri viivassa merkitsee raskautta, muilla ei ole merkitystä. Jopa lika tarttuu kosteaan tikkuun ja saattaa aiheuttaa viivan tapaisen, nimimerkillä tämäkin on koettu..
Itse testasin ihan puhtaan negan tänä aamuna sekä eilen päivällä.
Mut tajusinpa juuri, että mulla kun on tuo luteaalivaihe kestäny usein nyt 15 päivää niin en voi tätiä oottaa ennenkun sunnuntaina joten jospa huvikseni pitäsin vielä jotain toivonkipinää yllä.. ihan ajankuluks..
piipaa kp 25/26 (tässä kierrossa ilm. 29) dpo 12
Piipaa eipä ollut aikomuskaan kinata:) Sovitaan sitten että ei ole viivanpaikkaa vaan on joku muu mutta se näkyi ihan samanlaisena jo eilen kun testin tein ja ihan parin min. sisällä että ei ollut edes roskishaamu. Mutta unohdetaan se tikku jo sillä tänään tullut oli kuitenkin puhdas nega ja se merkkaa minusta enemmän kuin eilinen testi. Tsemppiä vielä Piipaalle ja muille myös
Hyvää päivän jatkoa myöskin kaikille pitää lähteä kohta töihin
pepsi-80, kohtalotoveri tässä ilmoittautuu =)
Mullakin oli sellaset fiilikset, että nyt tässä kierrossa se plussa pätkähtää testiin. Jotenkin alkukuun ja oviksen ajan oli rento olo, kun ei joulujutuilta ehtiny ajatteleen koko aikaa vauvajuttuja. Puolesta kierrosta asti alavatsa on tuntunut jotenkin turvonneelta (vaik ei sitä kyl ulospäin huomaa tän läskikerroksen alta...) ja omituista tylppää jomotusta ja " tökkimistä" on tuntunu. Yks yö en saanut unta ja sit tuli oksettava olo, ja melkein oksensin (join vähän vettä ja makailin sohvalla ja sit olo meni ohi ja nukahdin sohvalle..)... Joten tyhmänä olin tosiaan aikas varma että nyt!!!! Mutta nyt on sit muutamat negat testattu (kp25, kp27 ja kp29) ja pakko kai se on vaan uskoa että kyl se täti kohta tulee.... Niinkun ennenkin... Ihan pieni toivon hiukkanen on elossa, mutta kyllä sekin kuolemaa jo tekee... Ovistesti näytti plussaa kp15 joten eiköhän kierronkin pitäis ihan normaalipituinen olla, eli täti kurvaa paikalle oletettavasti huomenna tai torstaina =/
Nippara kp29/29-33 yk5