Syyskuun sissit vko 2
Huomenta vaan kaikille, ei kai haittaa jos aloitin uuden pinon, en ollut varma onko se jonkun vastuulla erityisesti?
Töihin pitää lähteä ihan kohta ja viedä esikoinen päiväkotiin, ei jaksais olisi nukuttanut niin makeasti. Olin kärsimätön ja testasin aamulla negan.
Nyt on niin hyvät tunnelmat tästä kierrosta että olin ihan varma että jotain näkyisi kun on jo dpo 10. Eilen illalla myöhään alkoi oikealla alavatsassa melko kovat nipistykset ja ne on jatkuneet koko aamun, ei satu mutta nippailee aika lujaa, samoin rintoja pistelee ja lämmöt on edelleen 8 päivää 37 asteessa.
Yritän pettymyksen estämiseksi järkeillä itselleni että täti kurvaa loppuviikosta paikalle niinkuin aina mutta jotenkin on niin erilaista. Nyt pikku muruseni heräsi joten aamutoimiin ja menoksi, mukavaa päivää kaikille.
Kommentit (67)
Tuhat kiloa vauva- onnea plussanneille !
Ja perhanan tädit kun nyt ovat innostuneet hyökkämään oikein armeijana tänne sisseihin =(
ON. Täällä ollaan ihan piinapäivillä. Mieli tekisi mennä ostamaan raskaustesti, mutta mies sanoo että huomenna sitten..
Jotenkin tuntuu että jos olisi sittenkin tärpännyt ,mutta jotenkin luokittelen nämä minun oireet menkkasäryiksi..nyyh
Paleltaa aika ajoin ja pissalla saa käydä useammin vaikka en ole paljon juonut. Rinnat hirmu täysinäiset ja kipuilevat.
Ja niinkuin nykyään aina mulla,ennen kuukautisia, haju aisti on aivan törkeän tarkka. Mies nauroi katketakseen, eilen meillä oli etupihalla
luhdyssä lämpökynttilä palamassa ja kun se sammui, niin haistoin sen sammumisen meidän keittiöön asti =)
Sama tänään kun istuin sohvalla, kysyin mieheltäni että onko hän käynyt tupakalla, ei toisiaankaan ollut.. Naapuri kyllä oli,mutta ihan omalla pihallaan.
Välillä juilii ja ihan vähän tuntuu tulevan jotain limaista kun pyyhkii.
tällästä täältä, ehkä tämä piina loppuu huomenna jos vaikka testaisin..
Tätiä odottelen saapuvaksi sunnuntaina.
oikein paljon plussasäteitä kaikille lailla auringon
Elelonoor@ kp 27 /29 (-35)
Voi miten moni onkaan joutunut tädin yllättämiksi. :' (
Pahoitteluni teille jokaiselle tasapuolisesti.
Pepsi! Onnea esikoisellesi! Ihania 3 vuotiaat! omani on jo 3v ja 4kk! =)
Mutta olipas kurja uni, toivottavasti se kuitenkin oli enneuni käänteisesti! =)
Hyvä merkki on, että lämmöt on koholla!
thelma80! Hirmusen suuret onnittelut! Aivan ihanaa lukea plussauutisia!
maria69! Toivon sydämestäni, että tällä kertaa on msussa kaikki hyvin!
Muistahan tulla kertomaan kuulumiset!
Kanelinen! Hmm, mitenkähän ois käyny jos oisitkin tehnyt sen testin aamupissasta! =)
Eleonoor@! Onpa upeat oireet! Sulla on kyllä kylmähermonen mies, kun pystyy sua toppuuttelemaan! =)
Oma ( . )
Mä oon jo ihan luovuttanut, taas kerran. Tänä aamuna oli lämmöt tippuneet ja niinhän mulla aina käy yleensä päivää ennen tätiä, viimeistään samana päivänä. Tänään oli kyllä tosi aikanen herätys, mutta silti.
Päivällä oli kuitenkin taas tosi kuumeinen olo, mittasin ja lämpöä olikin reippaasti vaikka en kyllä kipeän oloinen ole muuten.
Ikenetkin vielä turvoksissa ja koko ajan lievä huono olo. mutta tärkein juttu, mahassa ei tunnu yhtään miltään. Ei kipuja, ei nippailuja, ei mitään.
Ehkä yksi repäisykivun tyyppinen tuntui, kun yskin autossa.
Eilen illalla tuli myöhään vessakäynnillä pyyhkiessä pari pientä veritippaa paperiin ja siinä kaikki.
Ja oma olo on ihan selvästi -ei raskaana- .
Ja silti tän aamunen selvä nega oli illaks muuttunut roskishaamuks.
Ihme juttuja, kun pitää jotain säälittäviä toivonkipinöitä keräillä kaikesta mahdollisesta.. Vaikka oon ihan varma, että ei oo mitään syytä enää elätellä toivoa niin silti pitää olla joku idiootti pään sisällä hokemassa päinvastasta..
Kohta tää sekoo kyllä lopullisesti tää polla. :(
piipaa 27/26 dpo 14 ..
Tulin sua vaan kurkkaan tänne. Mä olen edelleen samassa tilanteessa kuin silloin syyskuussa 05. Eli ei tärppiä! Sulla näyttää selviä tärppejä tulleen, kun vain saisi kunnon liimaa niille.
Toivotaan vaan vielä, että täti pysyisi pois kokonaan! Olisit sen todella ansainnut, kait minäkin kun aktiivisista yritystä on ollut melkein koko ajan. Eipä olisi arvannut silloin aluksi, että tämä vauvan teko on näin vaikeaa!
Ei muuta kuin kovasti tsemppiä sulle Piipaa ja onnellista kevättä!
Omppu03
Voi, tuli ihan tippa silmään, kun vielä muistit ja tulit moikkaamaankin.
En voi muuta kuin toivoa, että pian sinäkin sen plussan saisit.
itse yritän jo asennotua siihen, että meidän lapsiluku on tässä vaikka vaikeaa se onkin.
piipaalle peukkuja pidän että roskishaamu muuttus vahvaksi viivaksi!!!!!!
ja onnea oikein paljon muillekkin plussanneille. Me vietetään hiljaiseloa ja katsellaan mitä tuleman pitää...
Tamatulle kiitokset, mutta ihme se kyllä on, jos vielä tässä kierrossa kaksi viivaa tulis.
Outo homma kylläkin on, että tänä aamuna lämmöt olikin taas reippaasti nousseet. Oispa kiva tietää missä se tädin pahus nyt piileksii.
En ois uskonu, että tässä kierrossa venyis tää luteaalivaihe, kun ei ollu lugejakaan sekottamassa.
Mut eiköhän se huomenna viimestään ilmaannu..
Toivottavasti joku tulee tänään kertomaan plussauutisia! =)
piipaa kp 28/26 dpo 15
Olo ei oo mimmonenkaan, masuu juilii niin että täti taitaa rinkutella ovella! PRKL! Olis voinut nyt jo tärpätä... en tiedä miten mulla pääkoppa kestää enempää yrityksiä, kun aina vaan pettyy ja taas ja taas ja taas.....
Onneksi jaksan iloita muiden onnistumisista, jotenkin niin hilkulla toivoo oman tikun näyttävän kahta viivaa ja osaa jo kuvitella sen mielessään, mutta kuitenkin se on niin kaukana haaveissa! Mutta siis TUHANNESTI ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!! =) +++ Tarrasukkia masuasukeillenne tuleepi täältä!
Voi Piipaa00, mua jännittää ihan sikana sun tilanne, tuu pian kertomaan!! =) +++ sulle myös kovin!
Shani@ kp 28/27-29 yk 2 dpo 13-14
Hiljaiselta näyttää tämän päivän keskustelujen osalta, taitaa olla lähes kaikki siirtyneet lokakuuhun tai odotus puolelle. Meillä lähti juuri viimeiset vieraat ja ensimmäinen erä tytön 3v synttäreitä juhlittu, kyllä oli huisketta koko päivän kun 7h vieraita talo täynnä. Huomenna sitten uusi koitos ja ensi lauantaina tulee vielä vieraita.
Täti nyt päivän " myöhässä" jos näin voi sanoa sillä en kyllä kaipaile yhtään, lämmöt edelleen 37 hujakoilla ja välillä nippaisee alavatsaa muuten olo oireeton. Aamulla sitten tikutan ja toivon vielä kerran että jos kuitenkin ja sitten luovutan. Pitää lähteä saunaan ja unille latautumaan huomiseen.
Pepsi kp 29/28 dpo 15
En mä ois enää tällä viikolla tullu kirjoittelee mut kun on niin hiljaista ollut.
Pepsille peukut pystyssä huomiselle testille että jo plussaa näyttäis!bd bd bd
Mulla pitäis tädin tulla vasta viikon päästä, huoh kun odottavan aika on pitkä... Onneks on taas töissä niin ei ehdi kuullostelemaan omaa napaa koko aikaa ;)
Mutta eiköhän nyt oteta loppu sisseille plussat ++++++
CalZal kp 21/29-33
Elikkä moi nyt täältäkin. Enpä sitten saanut mentyä sitä r-testiä ostamaan kun on niin vahva tunne ettei se kuitenkaan näytä sitä plussaa. Vaikka mies lupasi itse mennä sen ostamaan jos huomenna ei
ala tätiä puoleen päivään mennessä näkyä =)
Mutta itsellä on aika vahva olo tuonne tädin suuntaan.
Tänään on juilinut,välillä ilkeästikin tuolta vatsasta. Lämpöjä olen mittaillut ja siellä 37:ssä se pyörii.
Tissit ne kipuilevat sillai vähäsen, ei ollenkaan niin kipeät kuin esikoisesta.
Tosi nuhainen olo liekö tässä vielä kipeäksikin tulossa..ei kyllä olis tarvis.
No huomiseen sitten täältä, plussa onnea kaikille !!
Eleonoor@ kp 28 / 29 (-35)
Mä saan ainakin jo korjata luuni ja siirtyä lokakuisiin. lämmöt laskeneet ja turhua vessakäynnillä = täti tulee tänään.
Parempaa onnea lopuille sisseille!
piipaa
Siirrympä sitten korkealta pudonneena lokakuun suuntaan. Täti tuli aamulla. Olin todella toiveikas kun kaikki viittasi raskauteen mutta ei sitten kuitenkaan. Tsempit vielä kaikille jotka jää tänne ja plussaonnea
-Pepsi- surullisena-
Minä siirryn kera tädin lokakuisiin ootteleen ovista... =(
Shani@ kp1/27-29 yk3
Tää nyt on mahdotonta kun niin usea tipahtaa tonne Lokakuisiin, onko täällä vielä sissejä jäljellä?
Vaikka mitäpä mä tässä nyyhkin, itse on niin vahva tunne että kohta rysähtää ja kunnolla.. Ja taas tiputaan korkeelta ja kovaa!
Lämmöt oli edelleen korkeella ja tissit ne kipuilevat. Ala vatsa juilii aika jännästi mutta täti taitaa rymistellä vaan ovella.
No ehkä tämä taas tästä..
Lopuille sisseille kuitenkin onnea ja paljon plussajunaan niitä lippuja !!
Ja tipahtaneille Onnea Lokakuisiin.. SE on sitten se Plussakuu teille =)
t.Eleonoor@ kp29 /29 (-35 )
Minuakin olisi nukuttanut aamulla, esikoisen (pian 3 vee) kanssa piti taistella illalla tavallista pidempään nukkumisen kanssa. Ja yölläkin piti peittoa käydä laittamassa parikin kertaa, joten aamulla olisi tehnyt kyllä mieli jäädä peiton alle.
Meillä menossa kiertopäivä 24/26, joten loppuviikosta tietää tuottiko joulunpyhät toivottua tulosta. Olen pari kertaa aikaisemmin raskautunut kp 10 tienoilla, joten aika varhainen ovis. Eilen illasta lähtien on ollut vähän huono olo, mutten tiedä johtuuko se mistä. Viikonloppuna oltiin veljen perheellä kylässä ja seuraavana päivänä siellä perheen pian viisivuotias sairastui kuumeeseen ja vatsa oli kipeänä ja oli myös oksentanut. Eli voi hyvininkin olla sitäkin pöpöä. Nuo vatsataudithan leviävät aika nopeasti. Mutta toivossa on taas hyvä elää ainakin vielä nämä pari päivää :) Tuulimunaraskaus sai alkunsa ekasta yrityskierrosta ja esikoinen toisesta joten uskoisin ettei nytkään pitkään tarvitse plussaa odotella. Mutta tämähän ei ole uskon asia, kuten moni on jo joutunut karvaasti toteamaan.
Mukavaa viikkoa kuitenkin kaikille ja peukkuja niitä toivoville
t: Typykkä, toinen yrityskierto lopuillaan
Pudas nega. :' (
Kyllä on pakko ruveta ajattelemaan, että mitä järkeä tässä enää on.. Kai sitä nyt järkevämpi ihminen uskois vähemmälläkin..
piipaa kp23/26 dpo 10
Pepsille myös pahoitteluni negasta. :(
Olen vielä melko uusi täällä, no taustalla viestejä lukenut jonkin verran ja vahvistusta odottelen ohuen ohuelle haamulle jonka eilen (siis kp39) testasin. Itsellä pitkä kierto 28-38 pv ja ensimmäisen testin tein kp30 ja negaa näytti silloin. Nyt kp 40 ja huomenna meinasin testin uusia jos tarvetta on, toivotaan että plussa vahvistuu... Ja PIIPAA älä vielä luovuta, mitään ei ole menetetty ennen kuin se täti on todella saapunut!
Pahoittelut tädin yllättämille :(
Ja Piipaa, voi. Yritän ymmärtää kurjan tunteen, minkä nega aiheuttaa tässä vaiheessa :( Toisaalta, ei kai noin " aikaisin" testattu nega vielä ole mikään varmuus mistään... Mutta *hali*.
).(
Itse testasin jo pari päivää sitten hätähousuna jollakin Prisman testillä kp 24/28, puhdas nega (yritin toki haamuja havaita...). Mutta nyt sitten odotan kiltisti kp 28/28 tai yli, en enää ota varaslähtöä. Pikkuoireita yhä, mutta osa voi olla pään sisälläkin (kuume 37,3 jo monta päivää, " kuiva nuha" , ajoittaista kuvotusta, masun vihlontaa oli viime viikolla). No, " tissioireita" ei ole, ja niitä odottelen. Puolitoiveikkaana yhä.
Positiivisten uutisten loppupäivää toivoen,
Tirlittan kp 26/28
Huomenia taaltakin; en kylla ajatellut olevani viela sisseissa maanantaiaamusta. Mutta kun tatoset nyt leikkivat kuurupiiloa mun kanssa, niin odotellaan edelleen puolin tai toisin.
Testailen uudelleen keskiviikona (jos viela olis tarvis) silloin olisi jo kp 32. Tanaan siis kp 30/ 26-32; normaalikiertohan mulla on kolmenkympin paremmalla puolella, mutta tuo 26 tule naista clomeista ja irrotuspiikista, jonka olis pitany tasata kierto lyhyeksi?! Mutta odotellaan nyt viela!
Mukavaa viikonalkua kaikille ja Piipaa ala viela luovuta!
- levinia -
Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättäneille. Mulle voi tädin lähettää ;)
Eli kp taitaa olla jo 38/30-32(kerran 36) ja emnkkoja ei edelleenkään näy. Teine ilen päivällä advance-25 testin ja negaa oli. tai siihen tuli sellainen kumma viiva siihen imeytymistyynyn loputtua mut ei siihen mihin pitäisi plussa-viivan tulla, et eiköhän se nega ole. Alamahaa turvottaa, painaa mut muuten ei oikeestaan oireita suuntaan eikä toiseen. Nooh tää on eka kierto sit raskauden joten kai se hormoonitoiminta vielä hakee paikkaansa. Esikon jälkeen kyl kierto palas heti normaaliin...tai kakshan siinä kerkes vaan olla ennen pikku kakkosen alkua...
Kovasti plussia kaikille!!!