Syyskuun sissit vko 2
Huomenta vaan kaikille, ei kai haittaa jos aloitin uuden pinon, en ollut varma onko se jonkun vastuulla erityisesti?
Töihin pitää lähteä ihan kohta ja viedä esikoinen päiväkotiin, ei jaksais olisi nukuttanut niin makeasti. Olin kärsimätön ja testasin aamulla negan.
Nyt on niin hyvät tunnelmat tästä kierrosta että olin ihan varma että jotain näkyisi kun on jo dpo 10. Eilen illalla myöhään alkoi oikealla alavatsassa melko kovat nipistykset ja ne on jatkuneet koko aamun, ei satu mutta nippailee aika lujaa, samoin rintoja pistelee ja lämmöt on edelleen 8 päivää 37 asteessa.
Yritän pettymyksen estämiseksi järkeillä itselleni että täti kurvaa loppuviikosta paikalle niinkuin aina mutta jotenkin on niin erilaista. Nyt pikku muruseni heräsi joten aamutoimiin ja menoksi, mukavaa päivää kaikille.
Kommentit (67)
pahoitteluni negan testanneille mut älkää luovuttako ennenkuin täti on tullut. ei sille vaan mitään mahda kun on vaan pakko testailla ennen menkkojan mahd alkamispäivää.
itse ajattelin viime kerralla kun täti tuli että seuraavan kerran teen testin kun menkat on ainakin viikon myöhässä, mut hah!! nyt kp20/27(?) ja tässä jo laskeskelen päiviä milloin vois plussa tai edes haamu näkyä ;)
muilla kierroilla ei ole ollut mitään ovisoireita mut viimeviikolla oli monena päivänä kovat jomotukset alavatsalla. sellaista menkkakiputyylistä ja enempi tuolla oikealla puolella. ovistestejä en ole vielä ostanut mutta ultrassa kävin katsastamassa mun " munasolutilanteen" . oli tosi mielenkiintoista nähdä se " pallero" siinä tv-ruudulla ;) toivotaan nyt että lääkäri laski oikein mun ovispäivän.. se nimittäin oli jotain aivan muuta mitä itse olin ajatellut :/
no, mulla vielä viikko piinailua edessä..
mukavaa viikkoa kaikille!
-mamma76-
ps. onko muuten muita joilla myös kp20?
Ihan ensin pahoittelut piipaalle ja isoniso hali!!! Ja osanotot mullekin negaa testanneille!
Itse testasin eilen aamulla taas puhtaan negan, joten eiköhän tää(kin) kierto ole taas tässä... Ei vauvaa vieläkään. Mitäs sitä meille, annetaan vauvat vaan kaikille helevetin huumehörhöille ja teineille sun muille jotka ei niitä edes halua... " En ole katkera mutta kuitenkin.."
Anteeksi omanapainen purkaus, aina ei vaan jaksa...
Parempaa onnea muille!!!
Toivotteleepi Nippara kp28/29-33 yk5 dpo13
Pahoittelut negan saaneille, mutta ei siinä auta kuin häntä pystyyn ja eteenpäin. Rankkaa varmasti, kun toistamiseen sattuu.
Itsellä olo ei mitenkään raskautuneelta tunnu, välillä, mutta välillä taas menkkamaisia tunteita, odotan sitä känkkäränkkä (pms) päivää saapuvaksi ennen torstaita, sehän kertoo jo paljon, jos se tulee, niin sit ei raskaana, jos ei sit mahdollisuudet kasvaa. Kuulemma ennen menkkoja olevat pms-oireet ei saavu, jos on raskaana..heh varma merkki!
Ja voi hitsi kun tekisi mieli tilata se testi, mut sitä kun ei malta olla kuitenkaan tekemättä,...tää ihmismieli on niin kärsimätön! Tai jos nyt tilaisi, se tulisi ke ja sit sen vois tehdä to...hmm ei olisi liian aikaista. Se negatiivisen tuloksen näkyminen ei vaan kauheasti innosta...hitsi tilaan kuitenkin.
ei enää kauaan tarvitse piinailla, tsemppiä kaikille!
Thelma 22/26
...enkä viitikkään vielä luovuttaa.
aikani pähkäiltyä tulin siihen tulokseen, että siinä lauantain testissä on ollu joku vika itsessään tai tekijässä. En kyllä muuten usko, että siinä ois niin nopeesti näkyny niin selvä viiva.
Sehän nimittäin siitä haihtu sitten myöhemmin.
mä en oo ennen noita mammaksi testejä käyttäny, tää oli koekerta enkä kyllä niitä osta enää ikinä. Ei ees acon ois sillon lauantaina näyttäny kuin korkeintaan haamujen haamua, jos oikein jälkiviisaana fiksusti ajattelee.
No menin sitten äsken ja purin tuon mammaksin testin. Ja sieltä alta loistaa haamun aavistus.. Juuh, se ei merkkaa yhtään mitään varsinkaan, kun testiä ei sais lukea enää 5 minuutin jälkeen. Mut siinä lauantaisessa (purin siis sillon senkin myöhemmin) ei näkyny siellä sisällä mitään enää jälkikäteen. En siitä sillon huolestunu, kun tosiaan ohjeissa on niin tarkkaan mainittu se 5 min. Mut toisaalta siinä lukee myöskin, että plussatulos ei välttämättä siitä haihdu. Ilmeisesti tämän sain huijattua piiloon alitajunnalta! ;)
ja nyt kun oon oikein miettiny niin siinä oli joku viiltokin mitä ei tän aamusessa tikussa ollu. eli oisko ollukkin oikeesti viallinen testi!
Eli mitä tää loputon löpinä meinaa?
Otin ja tilasin taas aconeita ja luovutan vasta, kun nekin sen käskee tehdä! =)
piipaa
Työpäivä ohi, lapsi haettu tarhasta ja ruoka tehty, nyt ehtii lastenohjelmien ajan pyöriä täällä.
Koko päivän väsytti ja vilutti, edelleen lämpö 37,2 astetta. Alavatsan nippailut jatkuu ja huomen aamulla tikutan kyllä uudelleen, en kestä odottaa kauemmin. Miullakin on mammaksin testejä, niitä yleensä tilaan mutta liuska mallia koska olen suurkuluttaja ja kuvittelen näin säästäväni. Aamulla uusia uutisia sitten, hyvät illan jatkot kaikille,
Piipaa pidän peukkuja, samalla dpo:lla mennnä porskutetaan
Ei kuulu eikä näy tätiä. Kp nyt 34/30-32. Tilasin netistä testejä, tulevat varmaan huomenna. Pitää tehdä vielä vaikka tuskin se nega enää plussaksi muuttuu :)
Pahoittelut negan saaneille ja tarraliimaa plussanneille.
Tässäpä kopsu kolmosista tänne... en mitenkään ehdi raapustaa tänne omaa... Ja samoja aatteita siis tännekin haluan tuoda esiin:
Mulla on ollut outoja nippailuita vatsassa ja jotenkin tyhmä olo. sellanen ähky. (?) Outoa... Ja siis pää on kipeä, mut ei oikeen muuta. Noi voi tosiaan kaikki viitata kammoksitun tädin tuloon, mutta voipi hyvinkin olla raskausoireita. Ja silloin kp 19 oli aivan hirveä vatsakipu kestoltaan n. ½vrk... Mutta kuten sanottu... ei voi tietää...
Mulla ei oo mitään testejä ees varastossa, päätin etten stressaa itteäni turhaan testaamalla llian ajoissa. Koitan sitten jos täti viipyy... Eli ensiviikolla ma tai ti...
Mutta muistakaa tytöt kuitenkin, että niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy! *PYSYKÖÖN POISSA*
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++
Tässä perinteinen plussarivi kaikille, ja plussaa myös kaikkien mielialoille, ei lannistuta!!
Shani@ kp23/27-29 ja dpo 8-9 eiku 9-10...en muista kääk! =)
ja yk2
Täällä tämä porukka on melkein yhtä masentunutta kun minäkin:(
Tuonne kolmosiin olen nyt enemmän kirjotellu..
Elikkäs tänä aamuna sain puhtaan negan ja oon melkein 100% varma että täti kurvaa paikalle kp 27-28..
Kun jostain sais vielä toivoa tähän ankeuteen, tuntuu jotenkin ihan että ei vaan jaksa tätä ainasta pettymsytä:(
Vielä muutama pvä ehkä " armon aikaa" ennen kun se täti tulla tupsahtaa.. Voi että!!
masismami kp 25/26-28
*Pahoittelut negan saaneille*
~Onnea plussanneille~
¨plussa tuulia piinailijoille¨
Masentava aamu, vettä sataa ja päätä koskee. Testasin aamulla uudestaan tällä kertaa acon 10:llä ja tikkuun tuli aivan selvä viivan paikka, tarkkarajainen vaalea viivanpaikka p....e sentään. Onneksi lämmöt on ylhäällä jotka pitää toivoa yllä että vielä se plussaksi muuttuu. Normaalisti menkkasärky alkaa n. viikko ennen tätiä ja nyt vain nippailee. Harmittaa kun olen antanut toivon hiipiä pääkoppaani koska silloin pudotus tuntuu vielä kovemmalle tällille eikä asiaa helpota yhtään että tädin pitäisi tulla lauantaina juuri kun on esikoisen 3v synttärijuhlat ja sitten olen koko päivän ihan maassa:(
Peukkkuja kaikille teille ja minulle myös:)
Kp 25/28 dpo 11 yk 10
..pitkästä aikaa!! vein pojan silti tarhaan kun niillä oli retkipäivä ja itse tein jo aamutuimaan kävelylenkin. Nyt rauhassa aamupala ja suihku. ah! Sit ajattelin mennä kaupungille ihastelemaan juttuja ( esim vauvan- ja äitiysvaatteita ;) ), rahaa ei kyllä ole tuhlattavaksi..
nyt menossa kp21/27 ja alavatsajomottelu jatkuu. ja tissit kipeet..
käyn aina välillä tuolla odotus-puolella lukemassa jo raskautuneiden fiiliksiä. eilen tuli taas hyvä fiilis kun joku mamma kertoi että sillä oli ollut ihan menkkamainen olo viikko ennen mekkojen alkua ja silti tuli plussa. eli yritän nyt pysyä myönteisenä ja odotella rauhassa (argh!!!) tuleeko se täti käymään..
mukavaa tiistaipäivää kaikille! ja plussaonnea testaaville ++++++!
-mamma76-
( toivottavasti)
Eli plussaa testasin aamulla kp 31! Ja mulla oli siis nega/haamu sillloin ekassa testissa kp27 etta odotelkaa rauhassa!!!
Toivottavsti en nailla uutisilla tuonut kateutta kenellekaan, ens kuussa on vuos' yrityksen aloituksesta ja oon siis kolme epaonnea perajalkeen kokenut...ja kun tarviin kaikkien onnittelut jatkoa ' pelaten' niin...
- levinia kp 31/ 26-32 -
Tilasin tänään aamutuimaan noita Aconin herkkiä raskaustestejä, vaikkei mun alunperin pitänytkään. Mulla on jo laatikossa pari Clearbluen digitaalista raskaustestiä ja yksi Predictor. Predictorin herkkyys on se 50mlU/mL, mutta Clearbluen herkkyyttä en tiedä, joten ajattelin varmuudeksi tilata herkempiä testejä. Huomenna jos Aconit tulee postiluukusta niin testaan, muuten en.
Kyllä tämä odottavan aika on pitkä. Tuntuu kun päivät menisi matelemalla eteenpäin. Kärsimättömänä ihmisenä haluaisi heti tiedon siitä, että onko raskaana vai ei, että voisi kääntää katseensa tulevaisuuteen, mutta ei auta kuin odottaa. Onneksi päivät ovat vähenemään päin ja jokainen päivä on taas päivä lähempänä lopputulosta, olisi se sitten kumpi vain.
Pikkupapu kp 36/39-40 dpo 10 (yk 1)
Hirmuisesti onnea Levinia! Nyt vain paljon vauvaliimaa mukaan!!!!
Onnea myös muille plussanneille ja haamun saaneelle Pepsi-80:lle!
Levinia! Ai miten ihana uutinen! Sylintäydeltä onnea odotukseen ja maailman pitävimmät tarrasukat pikkuiselle! Kateutta se ei herätä, mutta antaa hiukan toivonkipinää meille muillekkin pitkään yrittäneille! =) Mikäs sun dpo on tänään?
Pepsi! Kuulostaa hienolta tuo viivanpaika, varsinkin, kun aconissa ei sitä ole! =)
Toivottavasti seuraavassa testissä viiva näkyy jo selvästi!
Oma ( . )
en mä kyllä edelleenkään jaksa uskoa raskauden mahdollisuuteen, mutta on taas kyllä joitain ihmeellisiä tuntemuksia ollu. Niin lieviä kylläkin ettei niitä ees huomais ellei keskittys tähän itsetutkiskeluun..
Ja tässä kierrossa ei ollu ees lugeja niitä aiheuttamassa.
no tänään posti tuonee aconit. saas nähdä jaksanko oottaa huomisaamuun vai pitäskö yrittääkin olla juomatta ja pissaamatta seuraava 4 tuntia ainakin.. hmm, kuinkahan käy! ;)
Ihmettelen kyllä mun lämpökäyrää. Kovin on tasainen ja matala ollu. päiväsaikaan on usein ollu tosi kuumeinen olo ja sillon oonkin mitannu paljon korkeempia lukemia, mutta ne kun ei mitään todista.
Jaaps, mut jos lähtis järkkäämään muksuille ruokaa!
Hirmusesti peukutuksia kaikille piinailijoille! Älköön kukaan enää joutuko negaa tikussa näkemään! *loitsuaa*
piipaa kp 23/26 dpo 11
etta mulla oli ovis tod.nak. kp 13? (12-13) eli nyt siis dpo 18?
Tanaan siis kierron 31pv.
-levinia-
Jännäksi käy!
Itsellä tänään menkkamaisia mahakipuja, joten kaikki on mahdollista. Mutta kävi miten kävi.. Tilasin eilen vilja raskaustestin, kun en sit malttanut, tulee huomenna tai to, joten katsotaan onko sitä tarvetta käyttää.
Esikoisesta tein testin viikko ennen menkkoja, ,mutta näytti negaa, sitten alkoi menkkamainen tuhruttelu ajallaan ja kesti kaksi päivää, loppui kuin seinään. testasin uudestaan, niin haalea plussa tuli. Joten toivoa vielä on!
Onnen käpäliä teille kaikille!
Thelma 24/26
Tilatut testit tuli ja äsken tein. Selvääkin selvempi nega. Ok näin saapahan juhlia kuohuvan kera reissussa :)
Ärsyttää vaan kun tämä kierto vaan venyy ja venyy, paukkus jo *hih*
Palailen taas kuumeilemaan kunhan menkat alkaa.
Plussaa vaan testiin neidot!!!
Kanelinen kp 35/30-32 MRRR!
Levinialle paljon onnea ja pikaliimaa mukaan.
Meinasin kuolla pääkipuun tänään heti kun pääsin töihin niin painuin lääkekaapille ottamaan särkylääkettä. Lämmöt edelleen 37,2 astetta mutta iltapäivällä alkoi tutun tuntuinen alavatsakipu jonka vuoksi heitän jo kirveen kaivoon ja taidan tilata ensi kuun ovis ja r-testit.
Mie olen kyllä sitä mieltä että aconissa on viivanpaikka, se on juuri siinä T:n kohdassa ja yhtä paksu kuin kontrolliviiva ja näkyykin ihan tiiraamatta mutta on valkea, kyllä se on viivanpaikka sanon minä. Voi p... tätä elämää itkin jo töistä tultua miehelle tätä surkeaa kohtaloa taas kerran, masentaa
Tänne ei ihmeempiä odottelen tätiä saapumaan (jos ei ihmettä tapahdu).. lauantaina hätäsenä tein testin ja negaa näytti..
Tänään pientä tuhrua tullut et jos huomenan täti saapus..
Hirveen pahaolo vaan on.. oksettaa.. viime kuussa oli sama ennen tädin saapumista mikä on outoa.. monta vuotta e-pillereitä söin ja ei koskaan ole ollut pahoinvointia ennen menkkoja.. mutta kai se sit on jotain kun toivois olevan niin kuvittelee oireitakin jo.. eilen oli pientä lämpökin että toivottavasti ei tässä kipeeksi tulla...
-Illusia01 kp 28 /27-29