Kuinka paljon rahaa pankkitileilläsi on?
Etenkin käyttö-, säästö- ja määräaikaistilien sisältö kiinnostaa.
Mulla on käyttötilillä n. 1 200 €, säästötileillä 7 500 € ja määräaikaistileillä 3 000 €.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin te moukat tarvitsette tuntenattomie tätä tietoa.. Älkää vastatko näin hölmöön. 👍
Miksei tästäkään asiasta saisi keskustella? Onko tällä palstalla yhtään sallittua aihetta?
Mitä teet tuolla tiedolla ja luuletko että mammat vastaavat totuuden mukaisesti?
Käyttötilillä pari sataa, säästötilillä ulkomailla parikymmentä tuhatta, sukanvarressa noin 460 tuhatta euroa. Saan tt-ja asumistukea. Yrittäminen kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt himassa jumittavia ihmisiä, jotka katselevat tilejään ja odottavat eläkkeellepääsyä. Itse ainakin törsäsin kaikki rahat matkustamiseen ja elämyksiin. Mielummin nuorena, kuin vanhana.
Vanhempien velkavankeus 90-luvun laman seurauksena estää tuhlailemasta holtittomasti. En yksinkertaisesti pysty, vaikka tilillä on 4v. vastaava palkka summa. Sama käytös on havaittavissa toisessa laman lapsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin te moukat tarvitsette tuntenattomie tätä tietoa.. Älkää vastatko näin hölmöön. 👍
Miksei tästäkään asiasta saisi keskustella? Onko tällä palstalla yhtään sallittua aihetta?
Mitä vittua teet näillä numero lutteloilla. Jos haluat lisää voin laittaa näitä likemia sulle kerralla 100 sivua.
Minä en tee niillä vaginaa enkä ole niitä kysellyt.
Käyttötilillä 1e... säästötilillä. 760000666000000200 e. Eikö ole paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt himassa jumittavia ihmisiä, jotka katselevat tilejään ja odottavat eläkkeellepääsyä. Itse ainakin törsäsin kaikki rahat matkustamiseen ja elämyksiin. Mielummin nuorena, kuin vanhana.
Vanhempien velkavankeus 90-luvun laman seurauksena estää tuhlailemasta holtittomasti. En yksinkertaisesti pysty, vaikka tilillä on 4v. vastaava palkka summa. Sama käytös on havaittavissa toisessa laman lapsessa.
Veit jalat suustani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varppina. 4000065000070000 e. Kirjaa ylös.
Oletko kateellinen toisten rahoista vai miksi olet näin agressiivinen?
Miksi se tuntuu olevan joillekin suuri salaisuus, jota ei voi anonyymisti paljastaa. Ap haluaa todnäk vain verrata onko hänellä keskiarvollisesti huonompi vai parempi tilanne
Ap. Onko sulla jo tarpeeksi lukemia... Tässä vielä yksi 80000500037e....ole hyvä.. 🙈
Mitä vittua teet näillä numero lutteloilla. Jos haluat lisää voin laittaa näitä likemia sulle kerralla 100 sivua.