Kuinka moni tunnustaa tehneensä lapsia siksi
Että saa ryhtiä ja tarkoitusta elämään?
Olet tarpeellinen, esimerkillinen ja sulla on paikka tässä maailmassa.
Kommentit (47)
Monilla mennyt ohi että en ole sukulaismiehen kanssa samaa mieltä tuosta että joko baarit tai lapset. En jaksa vastata näihin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Lapsi/lapset ja perhe-elämähän nimenomaan sotkevat kaiken ryhdin ja järjestyksen, sekä imevät kaikki jaksamisresurssit.
Minusta minun elämäni oli parhaassa ryhdissä ja järjestyksessä kun asuin yksin omassa omistuskaksiossani OK paikalla ja puuhailin OK-tavalla etenevän urani parissa.
Olisit jättänyt tekemättä.
Kyllä nää lapset on tehty ihan ruusunpunaiset linssit silmillä, uskoen siihen miten ihana yhteinen elämä meille tulee lasten isän kanssa, joka lupasi kuunkin taivaalta... tässä sitä nyt yksin sitten on saanut puurtaa, elatusapuakin tuntuu olevan mahdotonta saada...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se osasyy varmasti. Miehenä jotenkin tuntuu, että tarvitsee jonkun mission tai tarkoituksen, jossa voi olla tarpeellinen. Silloin mies on parhaimmillaan, muuten saattaa livetä välinpitämättömyyden pimeille poluille.
Punnitsitko koskaan muita vaihtoehtoja?
Lapsuuden naiiviuden jälkeen jossain vaiheessa näytti tilanne aika mahdottomalta ja synkältä, kun kolmekymppiä lähestyi enkä ollut edes seurustellut vakavasti. Pimeimpinä hetkinä olin varmasti jo vaarassa lähteä flirttailemaan huonojen polkujen kanssa. Onneksi kävi toisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se osasyy varmasti. Miehenä jotenkin tuntuu, että tarvitsee jonkun mission tai tarkoituksen, jossa voi olla tarpeellinen. Silloin mies on parhaimmillaan, muuten saattaa livetä välinpitämättömyyden pimeille poluille.
Näin se on. Siksi yksinäiset miehet kuuluvat monin tavoin riskiryhmään.
M
Sen mission voi myös tehdä ihan itse. Naisetkin pystyy, miksi te ette pysty?
Koska emme ole niin itseriittoisia ja narsistisia kuin te naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Lapsi/lapset ja perhe-elämähän nimenomaan sotkevat kaiken ryhdin ja järjestyksen, sekä imevät kaikki jaksamisresurssit.
Minusta minun elämäni oli parhaassa ryhdissä ja järjestyksessä kun asuin yksin omassa omistuskaksiossani OK paikalla ja puuhailin OK-tavalla etenevän urani parissa.Olisit jättänyt tekemättä.
Vaikea niitä nyt takaisin on tunkea enää, ovat aika vanhojakin. Virheen kanssa nyt vain täytyy elää parhaansa mukaan.
Siinä toki olet oikeassa, että jos olisin tuolloin tiennyt mitä tiedän tänään niin olisi lapset kyllä jääneet tekemättä.
Suurin osa ihmisistä on tylsiä, myös ne jotka luulevat olevansa jotenkin mielenkiintoisia.