Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvonnassa voittamastani palkinnosta tulikin pään vaivaa :(

Vierailija
04.01.2024 |

Voitin yhdessä instan arvonnassa 80 euron s-lahjakortin. Piti tulla alun perin jo marraskuussa, mutta ei kuulunut, joten kysyin perään. Arvonnan järjestänyt kertoi laittaneensa sen postiin ja pyysi odottamaan vielä. Odotin puolitoista viikkoa, mutta ei vieläkään näkynyt, joten kysyin uudelleen. Lähettäjä pahoitteli asiaa ja lupasi ostaa uuden s-kortin kirjattuna kirjeenä ja mikäli silti tulisi alkuperäinen kortti minulle myöhemmin, saisin totta kai pitää senkin.

Taas sain odottaa, mutta pari viikkoa myöhemmin lähettäjä ilmoitti laittaneensa kirjattuna kirjeenä minulle uuden s-lahjakortin ja antoi seurankoodin tähän. Samalla hän kertoi, että oli hänelle palautunut alkuperäinen kortti, mutta arveli oliko erehdyksessä laittanut kuoreen alkuperäisenkin kortin. Hän pyysi minua ilmoittamaan, kun sen saan, ettei tarvitse etsiä missä on. Tuli kuin tulikin minulle kirjattu kirje ja siinä oli molemmat 80 euron s-kortit. Ajattelin, että on kohteliasta ilmoittaa, koska pyysi, joten kerroin tästä lähettäjälle. Nyt lähettäjä pyytää, jos voisin lähettää toisen hänelle takaisin, jos hän maksaisi minulle lähettämisen. Näin hän siis pyörsi aiemman päätöksensä, että voisin pitää molemmat s-kortit. En tiedä miten maksaisi, varmaan tarvitsisi tilinumeroni tähän enkä sitä oikein uskaltaisi vieraalle antaa. Ehdotin siksi, jos voisin lähettää ilman merkkiä, että hän lunastaisi sen. Siten tulisi edullisemmaksi kuin hänen ehdottamansa pakettilähetys 5-6 euroa. Vielä en ole vastausta saanut tähän.

En tiedä olinko liian kiltti, kun ilmoitin saaneeni molemmat lahjakortit? Ajattelin vain, että olisi kohteliasta, koska pyysi. Oletin saavani joka tapauksessa pitää kummatkin, koska oli kertonut näin aiemmin, mutta päättikin toisin. En ole mikään rosvo, mutta tuntuu vain, että tuli itselle pään vaivaa yhdestä palkinnosta, koska pitää lähettää takaisin lähettäjän mokan takia :( Ajattelen myös, että olenko velvollinen lähettämään tuon ylimääräisen kortin, koska lähettäjälle minun osoite ja puhelinnumero eli hänellä oikeus vaatia?

Aika pitkä juttu, mutta jos joku jaksaisi lukea ja kommentoida. 

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku hei, maksa sille arpojalle 160 e ja palauta molemmat kortit, kysy vielä että saisko olla muuta. Kohtelias pitää olla. Ja kiva.

Urpo

Ite oot.

Vierailija
122/133 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teille naisille vou tämmönenkin pikkujuttu olla niin hiton vaikeeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan niin outo keissi että pää räjähtää. Miten on mahdollista että ensin lähettäjä LUULEE lähettäneensä lahjakortin ja sitä odotellaan. Sitten lähettäjä ostaa viimein UUDEN kortin ja postittaa sen ja laittaa siihen samaan lähetykseen paitsi uuden vasta ostetun lahjakortin niin myös sen aiemmin ostetun ja muka silloin jo kertaalleen lähetetyn. Ja kysyy vielä ovatko molemmat tulleet perille kun ei muista. Ja nyt haluaa yhden takaisin. En pysty ymmärtämään miksei vaan alun perinkin postittanut sitä yhtä oikeasti. Ja miksi sitten yhtäkkiä molemmat.

Vierailija
124/133 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vaan niin outo keissi että pää räjähtää. Miten on mahdollista että ensin lähettäjä LUULEE lähettäneensä lahjakortin ja sitä odotellaan. Sitten lähettäjä ostaa viimein UUDEN kortin ja postittaa sen ja laittaa siihen samaan lähetykseen paitsi uuden vasta ostetun lahjakortin niin myös sen aiemmin ostetun ja muka silloin jo kertaalleen lähetetyn. Ja kysyy vielä ovatko molemmat tulleet perille kun ei muista. Ja nyt haluaa yhden takaisin. En pysty ymmärtämään miksei vaan alun perinkin postittanut sitä yhtä oikeasti. Ja miksi sitten yhtäkkiä molemmat.

Sitä samaa ihmettelen. Olisi pitänyt tajuta kysyä silloin, kun pyysi ilmoittamaan onko toinenkin tullut minulle, että jos on kummatkin niin saanko edelleen pitää sen kuten kertoi aiemmin. Nyt tuntuu, että suuttui siitä, kun ollut hidasta minun puoleltani, koska ei ole mitään vastannut kysymykseeni lähettämisestä kolmeen päivään. Ite oli vieläkin hitaampi eli ei voi olettaa, että minä sitten olen nopea.

Mutta olenko hirveä, jos vain odotan vastausta? 

Vierailija
125/133 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap on trolli, sen takia keissi on outo. Ei edes vastaile enää.

Vierailija
126/133 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kerrankin ekämässäsi valehdellut ja sanonut että yksi kortti tuli, kiitos ja näkemiin. Kun alku oli jo noin vaikea niin ei olisi kannattanut venyttää asiaa yhtään.

Vierailija
127/133 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kerrankin ekämässäsi valehdellut ja sanonut että yksi kortti tuli, kiitos ja näkemiin. Kun alku oli jo noin vaikea niin ei olisi kannattanut venyttää asiaa yhtään.

Ei kyllä olisi pitänyt ilmoittaa mitään, vaikka pyysi, mutta en tiennyt, että voisi pyytää lähettämään takaisin. Ajattelin, että tuskin pyytää takaisin, kun oli oma virhe ja, kun oli aiemmin luvannut, että saan pitää molemmat. 

Vierailija
128/133 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Ap on trolli, sen takia keissi on outo. Ei edes vastaile enää.

En ole ja vastasin tänäänkin. 

Vierailija
129/133 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voitin jostain. S-marketin lahjakortti ei koskaan saapunut perille. Asiasta on jo monta vuotta. Samoin olisin saanut tilauksen yhteydessä lahjaksi huivin ja risteilylipun. Kumpikaan ei saapunut koskaan perille. Seuraavan kerran kun mulle soitettiin tilauksesta niin sanoin etten tilaa teiltä mitään kun valehtelette. Teidän ns.lahjanne ei vielä kahdenkaan vuoden jälkeen tullut perille. Pahoitteli asiaa ja aikoi korjata tilanteen. Tästä on kohta kymmenen vuotta aikaa. Enkä edelleenkään tilaa kyseisestä firmasta mitään.

Vierailija
130/133 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voitin jostain. S-marketin lahjakortti ei koskaan saapunut perille. Asiasta on jo monta vuotta. Samoin olisin saanut tilauksen yhteydessä lahjaksi huivin ja risteilylipun. Kumpikaan ei saapunut koskaan perille. Seuraavan kerran kun mulle soitettiin tilauksesta niin sanoin etten tilaa teiltä mitään kun valehtelette. Teidän ns.lahjanne ei vielä kahdenkaan vuoden jälkeen tullut perille. Pahoitteli asiaa ja aikoi korjata tilanteen. Tästä on kohta kymmenen vuotta aikaa. Enkä edelleenkään tilaa kyseisestä firmasta mitään.

Törkeää! 

Vierailija
131/133 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttää tuleeko vastaamaan mitään enää, koska nyt mennyt jo 5 päivää, kun laitoin kysymyksen. Joku sanoi, että luopunut jo toivosta, että saa lahjakorttinsa. 

Vierailija
132/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivitys tilanteeseen:

Viimeinkin eilen vastasi yli viikon tauon jälkeen ja pahoitteli, että meni ohi viestini. Ehdotti nyt helposti-koodia ja laitoin takaisin viestin, jos voisi maksaa sen sieltä päästä niin vien postiin. Odotan tähän vielä vastausta, mutta toivottavasti onnistuu noin. 

Vierailija
133/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään tapauksessa anna tilinumeroasi!!!! Sen avulla huijarit tyhjentää tilisi nanosekunnissa. Lopeta yhteydenpito välittömästi ja toivo etteivät tule ovellesi.

Mistä näin tyhmiä ihmisiä oikein sikiää?

Tilinumero on vain tieto johon voi lähettää rahaa, mitään muuta hyötyä siitä ei tavalliselle kaduntallaajalle ole.