Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia naisia miehet lähestyy?

Vierailija
03.01.2024 |

Ja minkälaisia ei?

Kavereille tuntuu löytyvän heti edellisen suhteen päätyttyä jo seuraava ja kilpakosijoitakin saattaa olla useita samaan aikaan, ja tullaan juttelemaan ihan arkisissakin tilanteissa.

Mua taas ei lähesty KUKAAN ja oon jo vuosia ollut sinkkuna.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäviä, flirttailevia, joilla on semmoinen helposti lähestyttävän oloinen elekieli. Minulla on kaksi ystävää jotka on oikeastaan ulospäin aika päinvastaisia: toinen vaalea, sievä ja kiltin näköinen ja oloinen, toisella on värikäs tukka ja näyttävä olemus ja kyllä näistä tällä jälkimmäisellä on miesseuraa vaikka joka sormelle ja ensimmäistä taas lähestytään vaikka baarissa aika harvoin. 

Minun kaveri on tollanen sievä vaalea ja kiltti ja sievän päälle kaunis. Hän sai ensimäisen poikaystävän 27 vuoitaana. Mä ihmetelin sitä ettei siellasta lähestytä ollenkaan. Mieheni kanssa puhuttiin kaikenlaista ja siinä kysyin häneltä, että jos et tuntisi sitä naista ollenkaan ja näkisit ekaa kertaa, vaikka baarissa, niin lähestyisitkö sitä?? Mies sanoi en lähestyisi. KYsyin miksi et?? Koska ens

Tuo hiljaa kädestä pitelyhän on just suloista ja kutkuttavan eroottista.

Vierailija
82/82 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että sellaisia ketkä on aika tavallisen näköisiä mutta ihan nättejä mutta ketkä ovat myös sosiaalisesti taitavia, joten miehen ei tarvitse tehdä kaikkea puhumista. Sellaisia avoimia ja pilku silmäkulmassa ketkä helposti osaa jutella ihmisille.

Jos taas nainen on räväkkä jne niin mies voi lähestyä "seksi" mielessä.

Jos taas nainen on  vähän ujo ja hiljainen ja kaunis niin häntä ei lähesty kukaan varsinkaan jos ei myöskään pukeudu prosoivasti. Siskoni oli tälläinen aikanaan ja miehet vain vilkuili/sen huomasi), ei koskaan juuri lähestyneet. Siskollani oli paniikkihäiriö myös ja etsi sitten miehensä netistä. Mutta kaunotar on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi