Minkälaisia naisia miehet lähestyy?
Ja minkälaisia ei?
Kavereille tuntuu löytyvän heti edellisen suhteen päätyttyä jo seuraava ja kilpakosijoitakin saattaa olla useita samaan aikaan, ja tullaan juttelemaan ihan arkisissakin tilanteissa.
Mua taas ei lähesty KUKAAN ja oon jo vuosia ollut sinkkuna.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on sellainen, että uusi mies löytyisi alle vartissa eron jälkeen. On harrastustensa kautta paljon miesten kanssa tekemisissä eli osaa olla luonteva ja oma itsensä miesten seurassa. Takuuvarmasti puhelin alkaisi kilahdella saman tien, jos erosta julkisesti ilmoittaisi.
Oon samanlainen. Jos eroan, niin pidän sen visusti salassa, ettei ala puhelin soimaan ja kauhea trafiikki käymään ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on sellainen, että uusi mies löytyisi alle vartissa eron jälkeen. On harrastustensa kautta paljon miesten kanssa tekemisissä eli osaa olla luonteva ja oma itsensä miesten seurassa. Takuuvarmasti puhelin alkaisi kilahdella saman tien, jos erosta julkisesti ilmoittaisi.
Oon samanlainen. Jos eroan, niin pidän sen visusti salassa, ettei ala puhelin soimaan ja kauhea trafiikki käymään ovella.
Miehet on rentoja tasan niin kauan kun olet varattu. Sen jälkeen jokainen jäätyy eikä uskalla edes puhua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Iloisia, katseisiin vastaavia, luonnollisia.
Ei pidä paikkaansa. Miehet tuppaavat minua (naista) lähestymään, vaikka en vastaa heidän katseisiin enkä ole iloinen, tuskin kovin luonnollinenkaan. Itseasiassa miehet eivät edes yritä ottaa minkäänlaista katsekontaktia ja silti lähestyvät täysin sokkona ja toisaalta itse katselen ainan toiseen suuntaan koko ajan. Iloinenen en todellakaan ole, päinvastoin, naama norsun veellä yleensä.
Sen sijaan eroa on kaupunginosalla. Itä-Helsingissä kaikenlaiset miehet pikkupojasta vaariin ja kaikilla kansalaisuuksilla kaikista yhyteiskuntaluokista yrittävät lähestyä (täysin sokkona, eivät edes pyri ottamaan minkäänlaista katsekontaktia lähestyessään), mutta Länsi-Helsingissä tuskin kukaan mies yrittää iskeä tai lähestyä, katsekontaktilla tai ilman.
Mikä tarve naisilla on etsiä uusi kumppani samana päivänä kun ero tulee vanhasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on rentoja tasan niin kauan kun olet varattu. Sen jälkeen jokainen jäätyy eikä uskalla edes puhua mitään.
No ei todellakaan ole noin. Sitten alkaa se älytön rakkauspommitus ja ehdottelu. Jotkut alkaa vieläkin härskimmäksi ja laittaa seksiehdotuksia.
Mulle tuli vieraat miehet juttelemaan paljon kun liikuin 3 pienen lapsen kassa yksin. Ei nyt varsinaisesti iskemään tietääkseni tullut, mutta niitä näitä muuten vaan juttelemaan. Olin silloin aika nuori (25v), hoikka ja perusnätti.
Muutama vuosi myöhemmin olen saanut olla täysin rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vieraat miehet juttelemaan paljon kun liikuin 3 pienen lapsen kassa yksin. Ei nyt varsinaisesti iskemään tietääkseni tullut, mutta niitä näitä muuten vaan juttelemaan. Olin silloin aika nuori (25v), hoikka ja perusnätti.
Muutama vuosi myöhemmin olen saanut olla täysin rauhassa
Lasten kanssa olit vaaraton. Miehet mielellään juttelevat varatuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on kelvottomia kumppaniksi miehelle. Se ollaan nähty jo ensitreffit alttarilla ohjelmassa miten naisilla on huono itsetunto, niillä on vittumainen luonne ettei niitten kanssa voi seurustella. Ei ihme että suomessa syntyvyys laskee ja sinkkumiehiä on 600 000 jotka asuu yksin.
Yleistät suurimman osan naisista kelvottomiksi jonkun telkkarin hömppä ohjelman perusteella? No hoh hoijaa.. Aika väsynyttä provoa.
Ei ole mitään eroa telkkarin ohjelmien ja todellisten naisten kanssa. Yhtä avuttomia ne ovat seurustelussa. Eivät osaa seurustella ja liikaa vaatimuksia. Selvää on ettei kunnollinen mies kelpaa naisille ja se on siinä ohjelmassa nähty.
Mutta ethän sä ole kunnollinen mies eikä suurin osa muistakaan miehistä ole. Mä olen kanssa katsonut telkkaria ja sieltä nähnyt, että miehet ei ole kunnollisia.
(Yllä samanlaista paskayleistystä mitä itse jankkaat)
Jos mulle näytettäisiin 10 naisen kaveriseurue ravintolassa, niin pystyn muutaman sekuntin sisällä päättelemään siitä seurueesta ne naiset, joihin kohdistuu paljon miesten huomiota ja joita lähestytään usein, ja ne naiset joita miehet eivät juurikaan lähesty.
Uskon että lähes jokainen heteromies kykenee tähän samaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli sun vaimolla ei ole kumppanille muita kriteereitä kuin se, että kumppani on kiinnostunut hänestä? Jos kerran vartissa löytyy uusi mies ensimmäisestä, joka soittaa. Juu, on totta että silloin löytyy kumppani todella nopeasti, jos suunnilleen kuka tahansa kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a, aika monta muuttujaa:
Käytkö ihmisten ilmoilla, haetko aktiivisesti seuraa. Vai odotatko, että joku ruokakaupassa tai kotiovella tulee esittämään kiinnostusta ensimmäisellä kerralla kun näkee sinut.
Ulkonäkö sen ihmeemmin erittelemättä. Jos nämä ystävät ovat jotain 50kg luonnonkauniita blondeja ja sinä vastakohta, niin...
Oletko lähestyttävä?
Mulla oli kaksi kaveria, toinen luonnonkaunis 50 kg blondi ja toinen samanmoinen brune. Kropiltaan ihan samanlaiset (lainailivat vaatteita toisilleen), naamoilta ihan erilaiset eli toinen tyypillinen suomalainen naapurintyttö ja toinen kohtalokas tumma kaunotar. Jälkimmäistä lähestyivät kaikki miehet, edellistä ei kukaan, koskaan. Oli vuosikausia sinkkuna, varmaan on vieläkin. Koskaan ei selvinnyt, että mikä siinä oli miksi kaikki halusivat sen tumman eikä kukaan sitä vaaleaa.
Ihmisen seksuaalinen vetovoima ja toisen ihmisen kiinnostus ovat sen verran monisyisiä asioita, ettei niihin löydy mitään simppeliä selitystä vaatteista tai hiusväristä. Jotkut ihmiset vain vetävät puoleensa enemmän kuin toisen. Periaatteessa voisi olla vaikka identtiset kaksoset, joista toinen olisi suositumpi kuin toinen. Todella moni asia vaikuttaa - paitsi toisen osapuolen mieltymykset, myös oma non-verbaalinen kieli ja tapa olla toisaalta omassa itsessään, toisaalta muiden kanssa. Toisaalta sitten pitää muistaa, että ihmiset eivät aina lähesty just sitä parhaimman näköistä, eivät aina edes kiinnostavinta. Joskus joku tuntuu niin saavuttamattomalta, ettei edes yritä.
Mä oon sellainen nainen. Mua on lähestytty töissä, harrastuksissa ja somessa, treffeille on pyydetty jopa ihan vaan autoa tankatessani. Vaikea sanoa mistä se johtuu. Tiedän olevani näyttävän näköinen mutta en ole sinkku tai muutenkaan haku päällä, olen erittäin onnellisesti parisuhteessa (ei sormusta sormessa kuitenkaan).
Vierailija kirjoitti:
Näyttäviä, flirttailevia, joilla on semmoinen helposti lähestyttävän oloinen elekieli. Minulla on kaksi ystävää jotka on oikeastaan ulospäin aika päinvastaisia: toinen vaalea, sievä ja kiltin näköinen ja oloinen, toisella on värikäs tukka ja näyttävä olemus ja kyllä näistä tällä jälkimmäisellä on miesseuraa vaikka joka sormelle ja ensimmäistä taas lähestytään vaikka baarissa aika harvoin.
Minun kaveri on tollanen sievä vaalea ja kiltti ja sievän päälle kaunis. Hän sai ensimäisen poikaystävän 27 vuoitaana. Mä ihmetelin sitä ettei siellasta lähestytä ollenkaan. Mieheni kanssa puhuttiin kaikenlaista ja siinä kysyin häneltä, että jos et tuntisi sitä naista ollenkaan ja näkisit ekaa kertaa, vaikka baarissa, niin lähestyisitkö sitä?? Mies sanoi en lähestyisi. KYsyin miksi et?? Koska ensimmäinen ajatus on se, että sillä on 100% varmuudella poikaystävä ,koska sen näköinen tuskin on sinkku ja toiseksi ajattelisin, että en edes viitsi mennä yrittämään sellaista.
Toisilla toi ulkonäkö on vähän kirouskin jotenkin.
Miehet tykkää sarjamurhaaja-naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäviä, flirttailevia, joilla on semmoinen helposti lähestyttävän oloinen elekieli. Minulla on kaksi ystävää jotka on oikeastaan ulospäin aika päinvastaisia: toinen vaalea, sievä ja kiltin näköinen ja oloinen, toisella on värikäs tukka ja näyttävä olemus ja kyllä näistä tällä jälkimmäisellä on miesseuraa vaikka joka sormelle ja ensimmäistä taas lähestytään vaikka baarissa aika harvoin.
Minun kaveri on tollanen sievä vaalea ja kiltti ja sievän päälle kaunis. Hän sai ensimäisen poikaystävän 27 vuoitaana. Mä ihmetelin sitä ettei siellasta lähestytä ollenkaan. Mieheni kanssa puhuttiin kaikenlaista ja siinä kysyin häneltä, että jos et tuntisi sitä naista ollenkaan ja näkisit ekaa kertaa, vaikka baarissa, niin lähestyisitkö sitä?? Mies sanoi en lähestyisi. KYsyin miksi et?? Koska ensimmäinen ajatus on se, että sillä on 100% varmuud
Tai sitten vaikuttaa tylsältä. Sellaiselta, joka seuraa sua haamuna perässä ja kotonakin katsotaan telkkaria hiljaa. Korkeintaan pidetään kädestä kiinni ja hiljaisuus jatkuu. Ymmärsit varmaan pointin.
Ees kotirouva yhteisössä ei tykätä suoraviivaisesta ohjeesta. Kerta nyt oot päättänyt haluta tietynlaisen miehen. Tätä varten vaaditaan seuraavanlaisia toimenpiteitä. Et kuuntele somessa SINKKUJA tai eron partaalla olevia, ketkä väittää ettei naisen tarvitse vaivautua. Toivoisin ettet treffailisi ilman muistivihkoa. Treffailun aikana joudut pitämään kirjaa tapailtavista miehistä. Eniten plussia saanut pääsee jatkoon. Googlaa käyttäjien nimet samoin kuvat.
Ensitreffeille kakku: http://www.leipojat.fi/vegaaninen-ja-gluteeniton-taytekakku/
Sivut:
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://www.singlefarmersdating.com/
Vinkkivideo: https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Executive+wives+70s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaveri on tollanen sievä vaalea ja kiltti ja sievän päälle kaunis. Hän sai ensimäisen poikaystävän 27 vuoitaana. Mä ihmetelin sitä ettei siellasta lähestytä ollenkaan. Mieheni kanssa puhuttiin kaikenlaista ja siinä kysyin häneltä, että jos et tuntisi sitä naista ollenkaan ja näkisit ekaa kertaa, vaikka baarissa, niin lähestyisitkö sitä?? Mies sanoi en lähestyisi. KYsyin miksi et?? Koska ensimmäinen ajatus on se, että sillä on 100% varmuud
Ei hänkään silti varmaan ole kaikille miehille just sitä omaa naistyyppiä. Eikä se mikään kirous ole, jos jotkut miehet eivät uskalla lähestyä - koska kyllä hyvännäköistä aina jotkut myös uskaltavat lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että vain pieni osa miehistä ylipäänsä lähestyy naisia.
Eivätkä ne lopeta siihen, kun ovat yhden kaataneet. Veri vetää taas "metsälle".
Naapurintyttömäinen nainen on helposti lähestyttävä. Liian meikattu ja laittautunut nainen on pelottava.
M37