Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko, jos sinulle annettaisiin lahjaksi S-ryhmän TUOTERAJATTU lahjakortti? Eli sillä ei saa ostaa alkoholia eikä tupakka

Vierailija
03.01.2024 |

Olen joskus nähnyt että nuorilla valmistuneilla on käytössä tällaisia, mutta että ihan aikuiselle työelämässä pitkään olleelle...? 

Kokisitko loukkaavana?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi minua, en juo alkoholia enkä tupakoi.

Vierailija
2/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kokisi kun en ole alkoholisti. Kaikki lahjakortit on rajoitettuja, millään ei saa viinaa ja tupakkaa. Ihan vain tiedoksi, ei sun voi olettaa kaikkea tietävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjasta loukkaantuminen on todella nolo piirre ihmisessä. Ei mulla muuta. Osta kaljat ja röökit käteisellä!

Vierailija
4/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupan lahjakortilla ajattelit saada alkoholia ja tupakkaa? Myy se ja ostaa kaljaa.

Vierailija
5/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni ostanut alkoholia ruokakaupasta, vaikka juon aika paljon. 53vee.

Vierailija
6/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai. Kaipa sillä saisi jotain. Outoa tosiaan jos pitää erikseen rajata aikuiselta, kun moni ei juo tai poltakaan.

Vierailija
7/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, olisin iloinen että joku antaisi köyhälle lahjakortin!

Vierailija
8/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja (K+S+Stocka++) ei ole koskaan voinut käyttää alkoholiin tai tupakkaan. Vain typerä jonne ei tätä tiedä.

Vierailija
9/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kokisi kun en ole alkoholisti. Kaikki lahjakortit on rajoitettuja, millään ei saa viinaa ja tupakkaa. Ihan vain tiedoksi, ei sun voi olettaa kaikkea tietävän.

Niillä ns. tavallisilla S-ryhmän lahjakorteilla saa kyllä ostettua alkoholia ja tupakkaa myös. Veikkauksen tuotteita tietenkään ei saa. 

Nimimerkillä entinen Prisman työntekijä. Ei sun voi olettaa kaikkea tietävän.

Vierailija
10/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmalla saattaa olla politiikka varsinkin mitä tupakkatuotteisiin tulee ja siksi rajaus.

Vierailija
11/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ostaa tuollaiset kortit, jos joku haluaa niistä eroon. Maksan 80% nimellisarvosta.

Vierailija
12/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan K-ja S-ryhmän lahjakorteilla ole mahdollista ostaa kaljaa tai tupakkaa missään tapauksessa.

Vierailija
13/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortteja (K+S+Stocka++) ei ole koskaan voinut käyttää alkoholiin tai tupakkaan. Vain typerä jonne ei tätä tiedä.

Entisenä S-kaupan työntekijänä tiedän :D Ei ole montaakaan kuukautta kun lopetin siellä. Tuoterajatut lahjakortit ovat erikseen, ja niissä lukee se tekstikin. 

Vierailija
14/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkoholi pitäisi ostaa ruokakaupasta, en ymmärrä.

Jotain mietoa lirua?

Vierailija
15/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin verisesti, en käytä s-ryhmää

Vierailija
16/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kaupan lahjakortilla ajattelit saada alkoholia ja tupakkaa? Myy se ja ostaa kaljaa.

Esimerkiksi S-ryhmän lahjakorteilla saa, paitsi juuri niillä mainituilla tuoterajatuilla. Enkä minä ole ajatellut ostaa kaljaa tai tupakkaa, en edes polta. Mistä sinulle semmoinen tuli mieleen?

Ap

Vierailija
17/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. - Ja toisekseen minusta yleisesti tupakat ja marketista hankittu alkoholi ovat vähän mielikuvituksettomia lahjoja. - Tupakkaa en itse antaisio itse lahjaksi lainkaan

Sinkkumies

Vierailija
18/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, olisin iloinen.

Vierailija
19/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia jaetaan kykiäisinä tai asiakaspoistuman estämiseksi eli joku on laittanut lahjakortin kiertämään. Olet siis saanut kierrätyslahjan. Suuttuisin. Mutta en siis tuon rajoitetun takia.

Vierailija
20/135 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan K-ja S-ryhmän lahjakorteilla ole mahdollista ostaa kaljaa tai tupakkaa missään tapauksessa.

S-ryhmän lahjakorteilla ainakin voi, paitsi niillä tuoterajatuilla. Niissä lukee tuoterajattu. 

T: Prisman kassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän