Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan jatkanut suhteessa vaikka puoliso pettänyt?

Vierailija
02.01.2024 |

Oletko onnellinen, tuliko suhteesta enää hyvää?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 22 mieheni petti minua, oli muutaman kk suhteessa toiseen salaa minulta. Merkkejä alkoi löytymään ja lopulta myönsi. Asuttiin hetki erillään, mies toi minulle 50km päähän joka päivä suklaata ja näytti muutenkin katuvan, sekä halusi jatkaa minun kanssa. Halusin minäkin jatkaa vaikka se sattui.  Minulla oli vuoden ajan todella vaikeaa tuon jälkeen ja edelleen tulee heikkoja hetkiä, mutta suhteemme on nyt parempi mitä oli ennen tuota. Sen verran raju kokemus että toista kertaa en anna anteeksi, mutta toivon ettei sellaista tule. 

Vierailija
42/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pettäjä voi samaan aikaan olla lohduttaja?

Kuulostaa traumasiteeltä. Jotkut jatkaa ja myöhemmin katuu, ettei olisi pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puhelinsoiton, ja multa kysyttiin onko mulla suhde hänen miehensä kanssa tai onko ollut. Oli erittäin epämiellyttävä puhelu.

Vierailija
44/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin yhteiskunnissa oli tapana, että heimopäällikkö tarjosi vieraan käyttöön vaimonsa. Tämä oli suuri kunnianosoitus vieraalle, josta kieltäytyminen olisi ollut kunnianloukkaus. Miten tasa-arvoisessa Suomessa? Voiko mies tarjota samalla lailla vaimonsa miespuolisen arvovieraan käyttöön ja vaimo miehensä naispuolisen arvovieraan käyttöön? Lujittaisiko tällainen tapa kaveruussuhteita? 

2tellu
45/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helvetin moni on jatkanut - muita tyhmiä kysymyksiä

Mitä tyhmää siinä on.Hyvä  jos kelpaa muillekin.

Vierailija
46/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä naisien määrä korreloi suoraan yyhhoo naisten määrän kanssa koska ne ovat niitä samoja.

Sanoisin, että vauvavuotena ja pikkulapsiaikana on kyllä ehdottomasti suurempi määrä pettäjämiehiä. Nainenhan on juuri ollut raskaana, synnyttänyt, imettää, valvoo vauvan tai sairaan taaperon kanssa. Moni mies löytää itsensä jonkun muun sängystä silloin, missä ei vauvoja näy.

Vierailija
47/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän tie - Taisto Ahlgren

Vierailija
48/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan pettämiseen asti. Ei luottamus korjaannu koskaan. 

Vierailija
49/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan standardien mukaan parisuhde kuuluu vain täydellisille ihmisille. Heitä ei liene maailmassa kovinkaan paljoa. Jokaisella on oikeus täydelliseen puolisoon omista vajavaisuuksista huolimatta.  Mikäli täydellisyyteen tulee särö, on ero ainoa oikea päätös. Epätäydellisen puolison sietäminen on rikos itseä ja omaa täydellisyyttä kohtaan. Aamen. 

Tämä on totta tällä palstalla.

Jos joku laittaa aloituksen, jossa tiedustelee, onko joku pettänyt nykyistä kumppaniaan, vastaus on aina ehdoton ei. Samoin, jos kysytään, tuleeko pettäminen antaa anteeksi, vastaus on yhtä ehdoton ei, ja se on kerrasta poikki.

En tiedä, miten nuorta tai kokematonta porukkaa täällä vastailee, kun ei IRL-totuus myötäile ollenkaan noita vastauksia, vaan pettäminen on valitettavan yleistä. Pettäjille myös annetaan anteeksi, jotkut onnistuvat salaamaan pettämisen ikiajoiksi, jotkut voivat lopettaa pettämisen jäätyään kiinni tai vaikka eivät jäisikään, jotkut pettävät jokaista kumppaniaan jne. Täydellisen uskollisia on myös, mutta heitä ei ole läheskään 100% parisuhteessa elävistä ihmisistä, vaikka tämän palstan vastaus- ja peukutuskulttuurin perusteella niin voisi luulla.

Vierailija
50/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella shokki, kun sain tietää mieheni pettäneen minua tutun naisen kanssa. Yäk. Hän oli paneskellut meitä vuoronperään. Ero oli ainoa vaihtoehto.

Vierailija
51/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä (nainen petin). Homma selvitettiin, siitä on nyt 20 vuotta. Emme ole kumpikaan pettäneet sen jälkeen ja voin sanoa omasta puolestani etten petä enää ikinä. 

Pettäminen ei ole sille tekijällekään mikään kiva juttu kantaa mukanaan. 

Jotta asiasta voi pariskunta selvitä se vaatii sitä että siitä päästetään irti. Me emme ole palanneet asiaan enää ikinä sen jälkeen kun se kerran selvitettiin. 

Suhteemme on nyt ihana! Täydellinen. 

Vierailija
52/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoin. Puoliso oli vielä se, joka lohdutti mua kun itse hän oli pettänyt. Kuulostaa aika kieroutuneelta. Hän oli pahoillaan, oikeasti katui ja tuki minua, osoitti huomiota ja pyysi moneen kertaan anteeksi. Petti juhlimassa ollessaan ja tämän jälkeen jätti myös juomisen. Keskusteltiin paljon tapahtuneen jälkeen ja sanoisin että suhde on nyt parempi kuin pitkään aikaan. Unohtaa en silti voi, anteeksi annoin.

Tommi Seppälä 33v. Turusta. Me ei olla keskusteltu. Vai meinasitko keskusteluna sitä kun MINÄ käskin pistämään sille naiselle viestiä klamydia tartunnasta? (Koettelen aivan tahallaan rajojani. Haluan tämän menevän vihdoinkin poliisille) ps. Rahalla et saa kaikkea

Vierailija
53/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtainen aihe. Haluaisin antaa anteeksi ja jatkaa, mutta en tiedä onko se mahdollista.

Vierailija
54/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso on jatkanut suhteessa kanssani vaikka olen pettänyt monta monta kertaa ja ihan onnellinen mies oon edelleen.

Kikka onkin siinä ettei kannata tunnustaa jos pettää.

Kyllä lopulta jäät kiinni kun tulet liian ylimieliseksi. Vaimokin jäi sen takia, että käytös reissujen jälkeen oli erikoista mutta kaavamaista. Käytti samoja sanoja ja sänkyyn tuli uutta elämää hetkeksi... Vaimosi voi jo tietää mutta ei sano. 

Vierailija
55/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa traumasiteeltä. Jotkut jatkaa ja myöhemmin katuu, ettei olisi pitänyt.

Tunnistan, että on traumaside. Olen myös miettinyt, että pettäminen on johtanut siihen, että vaimo alkaa nyt avautua vaikeista asioista ja haluaa parantaa omaa käytöstään. Haluaa kokeilla seksissä uusia juttuja, että saisi pidettyä minut. Muitakin asioita korjataan. Ehkä uuden naisen kanssa voi olla vaikeampaa, en tiedä. Tiedän, että kanssani on helppo olla. Olen rauhallinen enkä halua riidellä. En kuitenkaan mikään sohvaperuna. Olen huolehtinut itsestäni ja kuulun varmaan ikäryhmässäni siihen top 10% vaimo varmaan huomasi tämän, että hyviä miehiä ei varmaan paljon ole tarjolla. En kuitenkaan haluaisi olla mikään kakkosvaihtoehto. Olen tämän kertonut vaimolle ja nyt vaimo ottaa parisuhteen tosissaan. Saan aika paljon huomiota. Meillä on elämässä paljon yhteistä ja 30vuoden yhteinen taival opettanut meitä kiinnostumaan paremmin toistemme asioista ja niistä on tullut yhteisiä juttuja. Naisessa on tärkeintä minulle aina ollut ulkonäkö, luonne, yhteiset kiinnostuksen kohteet. Vaikea olisi löytää uusi nainen joka olisi parempi kuin nykyinen. Voi olla että ajattelen väärin, mutta pelaan näillä korteilla vielä hetken. 

Vierailija
56/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitkässä suhteessa molemmat on pettäneet. Niistä selvittiin ja mentiin eteenpäin. Yhteistä taivalta on nyt 30 vuotta takana.

Vierailija
57/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain puhelinsoiton, ja multa kysyttiin onko mulla suhde hänen miehensä kanssa tai onko ollut. Oli erittäin epämiellyttävä puhelu.

Minä soitin kesällä vaimon entiselle esimiehelle. Ei muka muistanut vaimoani, vaikka oli palkannut vaimoni. Vaimokaan ei muistanut muka tämän entisen esimiehen nimeä. Kumma juttu, kun kumpikaan ei muista. Vaimo valehteli firman juhlien tapahtumista, joissa kyseinen mies oli. Mies ei muistanut juhlia, väitti että niitä on nii paljon. Olen ajatellut laittaa miehelle ystävänpäivänä kortin vaimoni nimissä.

Näempä sitten soittaako mies vai ei. vai soittaako kyseisen miehen vaimo. Jos mies soittaa, hän muistaa vaimoni.

Olisi vaan vastannut asiallisesti minun kysymyksiini niin olisi päässyt vähemmällä. 

Vierailija
58/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan, että on traumaside. Olen myös miettinyt, että pettäminen on johtanut siihen, että vaimo alkaa nyt avautua vaikeista asioista ja haluaa parantaa omaa käytöstään. Haluaa kokeilla seksissä uusia juttuja, että saisi pidettyä minut. Muitakin asioita korjataan. Ehkä uuden naisen kanssa voi olla vaikeampaa, en tiedä. Tiedän, että kanssani on helppo olla. Olen rauhallinen enkä halua riidellä. En kuitenkaan mikään sohvaperuna. Olen huolehtinut itsestäni ja kuulun varmaan ikäryhmässäni siihen top 10% vaimo varmaan huomasi tämän, että hyviä miehiä ei varmaan paljon ole tarjolla. En kuitenkaan haluaisi olla mikään kakkosvaihtoehto. Olen tämän kertonut vaimolle ja nyt

Mä olen samassa tilanteessa, mutta toisinpäin. Olen vaimo, mies petti ja nyt haluaa parantaa käytöstään. Olen myös itse ollut rauhallinen, toki itkenyt paljon, mutta en raivonnut kertaakaan. Katson nyt kanssa rauhassa mihin elämä tässä menee, pois suhteesta pääsee myöhemminkin jos siltä alkaa tuntumaan. Nyt olen vielä aika lailla ajatukset sekaisin, enkä osaa ajatella kovin pitkälle. Ajatuksia mukava kuulla toiselta samassa tilanteessa olevalta. t. Lii

Vierailija
59/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jatkoin, mies oli poliisi ja koko ajan petti 18v aikana. Osasi manipuloida ja olla aggresiivisen uhkaileva vaikkei käynyt käsiksi. Hakkasi seinään reiän, toi kotiin virka-aseen ladattuna jne. En uskaltanut erota. Monia naisia käytti hyväkseen, aina otti uuden kun sain kiinni teosta. Luojan kiitos pääsin eroon.

Vierailija
60/71 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittautui olevan biseksuaali ja pettää minua toisen miehen kanssa. Joudun taistelelemaan miehestäni homomiehen kanssa. Tilanne on outo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi