Onko kukaan jatkanut suhteessa vaikka puoliso pettänyt?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Annoin ensin pettäjän kerätä näitä pettämikertojaan useamman vuoden verran. Kaksi viimeistä vuotta sitten varoitin , että jos pettäminen ei lopu, tulee ero. Sanoi minun vain olevan vainoharhainen, hullu, kuvittelija.
Pakko oli sitten rysän päältä käräyttää. Kukahan se hullu, vainoharhainen, kuvittelija sitten olikaan loppupeleissä.
Petti myös seuraavaa kumppaniaan. Pettäjä, siis tällainen sarjapettäjä, kun ei omaa mielenvikaisuuttaan tajua.
Sinä olet ääliö! Fiksu olisi lähtenyt kerrasta, sinä oikein keräilit kokemuksia. Voi saatana mikä kynnysmatto olet.
Vaikka mies katui ja pyysi anteeksi niin vuoden sinnittely jälkeen oli pakko erota.. Inhotti päivä päiltä enempi sängyssä olo ja pienikin kosketus... En vaan enää ssanut kiinni tunteesta häntä kohtaan.. Olin ihan henkisesti loppu. Olisi pitänyt heti erota.
Puoliso on jatkanut suhteessa kanssani vaikka olen pettänyt monta monta kertaa ja ihan onnellinen mies oon edelleen.
Kikka onkin siinä ettei kannata tunnustaa jos pettää.
Naiset pettää aina joten jos sen takia eroaa niin saa olla kokoajan eroamassa ja uutta hakemassa.
Näin se vaan menee..
joo hyvin menee oltu jo 22 vuotta
Mulla oli suhde mieheni kaverin kanssa. En tarkoittanut sillä mitään pahaa ja kuitenkn tykkäsin miehestäni. Asialla ei edes ollut järkevää syytä.
Pettäjä naisien määrä korreloi suoraan yyhhoo naisten määrän kanssa koska ne ovat niitä samoja.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo pettänyt, mutta ei tunnusta. Puhunut itsensä pussiin monta kertaa, mutta ei tunnusta. Sanonut tehneensä virheen mutta ei sano minkä virheen.
Vaimon käytös on muuttunut paljon paremmaksi syyttelyn seurauksena.
Olin valmis antamaan anteeksi, mutta nyt on vaikeaa kun vaimo ei kadu tai pyydä anteeksi. Pettämistä voi olla vaan liikaa. Yhteisiä lainoja liikaa ja osa lapsista pieniä.
En tiedä miten käy. Kärsin masennuksesta. Tilanne on absurdi, kuten yksi tuolla kertoi pettäjä yrittää tukea petetty.
Olethan isyystestannut lapsesi?
Vierailija kirjoitti:
Annoin ensin pettäjän kerätä näitä pettämikertojaan useamman vuoden verran. Kaksi viimeistä vuotta sitten varoitin , että jos pettäminen ei lopu, tulee ero. Sanoi minun vain olevan vainoharhainen, hullu, kuvittelija.
Pakko oli sitten rysän päältä käräyttää. Kukahan se hullu, vainoharhainen, kuvittelija sitten olikaan loppupeleissä.
Petti myös seuraavaa kumppaniaan. Pettäjä, siis tällainen sarjapettäjä, kun ei omaa mielenvikaisuuttaan tajua.
Nyt tulee mieleen kysyä että miksi tiedät että hän petti seuraavaakin? Sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Palstan standardien mukaan parisuhde kuuluu vain täydellisille ihmisille. Heitä ei liene maailmassa kovinkaan paljoa. Jokaisella on oikeus täydelliseen puolisoon omista vajavaisuuksista huolimatta. Mikäli täydellisyyteen tulee särö, on ero ainoa oikea päätös. Epätäydellisen puolison sietäminen on rikos itseä ja omaa täydellisyyttä kohtaan. Aamen.
"Epätäydellinen puoliso" ei ole yhtä kuin pettävä puoliso. Epätäydellisiä olemme kaikki ja virheitä tapahtuu kommunikaatiossa jatkuvasti, mutta on myös paljon meitä jotka epätäydellisyydestään huolimatta osaavat ottaa muiden ihmisten tunteet huomioon ja keskustella jos ovat suhteessa jotakin vailla, eivätkä pura omia itsekkäitä villityksiään parisuhdetta tuhoavilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ääliö! Fiksu olisi lähtenyt kerrasta, sinä oikein keräilit kokemuksia. Voi saatana mikä kynnysmatto olet.
Enhän ole. Maltoin vain olla hiljaa ja tarkkailla. Enhän homon kanssa enää seksiä halunnut, sen jälkeen kun kärysi.( Itse olen umpihetero) itse rysän päältä käräyttämisen jälkeen lähti ex. Piti ihan poliisilla uhkailla, että älyää häipyä elämästäni. Maltti on valttia ja hyvin suunniteltu puoliksi tehty. Minua älä siis hauku kynnysmatoksi. Mieluummin hauku vaikka exääni tuhkaluukku mieheksi/ pas..n kirnuajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo pettänyt, mutta ei tunnusta. Puhunut itsensä pussiin monta kertaa, mutta ei tunnusta. Sanonut tehneensä virheen mutta ei sano minkä virheen.
Vaimon käytös on muuttunut paljon paremmaksi syyttelyn seurauksena.
Olin valmis antamaan anteeksi, mutta nyt on vaikeaa kun vaimo ei kadu tai pyydä anteeksi. Pettämistä voi olla vaan liikaa. Yhteisiä lainoja liikaa ja osa lapsista pieniä.
En tiedä miten käy. Kärsin masennuksesta. Tilanne on absurdi, kuten yksi tuolla kertoi pettäjä yrittää tukea petetty.
Olethan isyystestannut lapsesi?
isyystesti on miehen vaadittava AINA!
Free Risto!
Sokea luottaminen ei ole kenenkään etu!
Ei edes lapsen.
Jos Nainen hetkenkään epäröi isyystestin suorittamista tai " pahoittaa " sen esille tuomisesta mielensä on asiassa jo jotain hämärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee mieleen kysyä että miksi tiedät että hän petti seuraavaakin? Sinun kanssasi?
No siitä, että varoitin minun jälkeeni tullutta naista. Näimme ja juttelimme. No hän kertoi myös omat kokemuksensa. Jätti hänkin exäni. Eli siitä tiedän! Hyvä että tuli mieleesi kysäistä.
Vierailija kirjoitti:
jätin heti.
Tekisin samoin.
Itseäni kunnioitan ja jos näin minulle tehtäisiin niin lurjus ei olisi minun arvoinen, olisi samoin tein ulkona.
Ei ensimmäistäkään armonpullaa koska tervehenkinen puolisoaan ja itseään kunnioittava parisuhteessa oleva ei hairahda, ei vaikka mikä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea voi sattua. Koko elämää harvoin kannattaa tuolloin tuhota.
Terve ei petä.Kuka jatkaisi pettäjän kanssa.
Hyi!
Ei miehen tarvitse pettäjää sietää. Heti vaan lunttu pihalle ja voi ottaa rakastajattarensa tilalle. Miehellä pitää aina olla back up plääni ja rakastajatar valmiina koska naisiin ei ole luottamista.
Varmasti vaikka kuinka moni. Taitaa olla pieni prosentti pettämisistä mitkä esiin ylipäätään tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jätin heti.
Tekisin samoin.
Itseäni kunnioitan ja jos näin minulle tehtäisiin niin lurjus ei olisi minun arvoinen, olisi samoin tein ulkona.
Ei ensimmäistäkään armonpullaa koska tervehenkinen puolisoaan ja itseään kunnioittava parisuhteessa oleva ei hairahda, ei vaikka mikä tulisi.
Että sellainen Draama Queen oksennus sitten sieltä..
Panoni on ongelmissa vaimonsa kanssa. Minä en edes ole syy ongelmaan, vaan eräs vaimon tietämä vanha tapaus. Vaimo oli vahingokseen selvittänyt vanhoja päivämääriä.
🤢🤮