Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies: "Ethän käytä mielenterveyslääkkeitä"

Vierailija
01.01.2024 |

Mua huvittaa jotenkin aina nää maininnat, että "ethän käytä mielenterveyslääkkeitä." Kun siis jos käyttää mielenterveyslääkitystä, niin sehän kertoo nimenomaan siitä, että pitää huolta itsestään ja on hakenut apua ja yrittää hoittaa psyykkeen sairauksiaan. Ja ei unohdeta, että vähintään joka viides suomalainen kokee vuoden aikana mielenterveyden häiriöitä ja joka viides meistä sairastuu joskus masennukseen.

Kommentit (553)

Vierailija
121/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Täysin järkevä pyyntö, mutta silti outoa, että sen kirjoittaa noin suoraan. Itse treffailin muutaman kerran nelikymppistä miestä, joka ekalla seksikerralla ei lauennut edes runkkaamalla. Kysyin , että käyttääkö hän jotain lääkettä, mikä vaikuttaa laukeamiseen (lähinnä ajattelin jotain sydänlääkettä tms) jolloin hän vastasi, että hän on puolen vuoden ajan syönyt masennuslääkettä. Silloin oivalsin, että miksi en ollut tuntenut miestä viehättäväksi. Se johti nimenomaan niistä hänen syömistään mömmöistä, jotka varmasti vaikuttivat hänen feromoneihinsa.

Kun itse vastustan masennuslääkkeitä, niin en halua, että kumppanikaan syö niitä mömmöjä

Ihme seksihullu sinäkin.

122/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei oo ok, naisella on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP puhuu asiaa.

Mielenterveyslääkkeitä käytetään myös esim reuman hoidossa.

Eikä käytetä.

Triptyl.

Vierailija
124/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itse olen ainakin huomattavasti mielenkiintoisempaa ja viihdyttävämpää seuraa kun jätän antipsykoottiset pois.

Vierailija
125/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tinderhörhökemies hyötyisi terapiasta ja lääkkeistä, jäisi kokoaikainen etsintä ja joka suuntaan puikottaminen. 😂

Vierailija
126/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Täysin järkevä pyyntö, mutta silti outoa, että sen kirjoittaa noin suoraan. Itse treffailin muutaman kerran nelikymppistä miestä, joka ekalla seksikerralla ei lauennut edes runkkaamalla. Kysyin , että käyttääkö hän jotain lääkettä, mikä vaikuttaa laukeamiseen (lähinnä ajattelin jotain sydänlääkettä tms) jolloin hän vastasi, että hän on puolen vuoden ajan syönyt masennuslääkettä. Silloin oivalsin, että miksi en ollut tuntenut miestä viehättäväksi. Se johti nimenomaan niistä hänen syömistään mömmöistä, jotka varmasti vaikuttivat hänen feromoneihinsa.

Kun itse vastustan masennuslääkkeitä, niin en halua, että kumppanikaan syö niitä mömmöjä

Miksi ihmeessä edes menit sänkyyn miehen kanssa jota et tuntetunut viehättäväksi? 

Vierailija
127/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen työni kautta mielenterveysongelmaisia enkä kyllä halua sellaista puolisoksi. Eri asia jos pitkäaikainen kumppani sairastuu, mutta ehdoin tahdoin aloittaa seurustelu ihmisen kanssa jolla mielenterveysongelmia? Juu ei kiitos. 

Tässä keskustelussa näytti kyllä olevan kyse mt-lääkityksestä, jota nykyään on jossain elämänsä vaiheessa hyvin moni joutunut käyttämään ja hyvä niin. On ollut riittävän fiksu hakemaan apua. Varmaan tosiaan sinuakin fiksumpia. Sinä varmaan tarkoitit esin skitsofreenikoita ja bipoja? Ne on vähän eri juttu. Hankalia, jos eivät syö lääkkeitä.

Itselle suurin "ei kiitos" on rikolliset, myös näpistelijät ja huijarit, päihteitten käyttäjät,  persoonallisuushäiriöiset, kuten narsistit ja yhteiskunnan tuilla elävät luuserit.

Vierailija
128/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin "en tietenkään syö,siksi en käy suihkussa enkä jaksa tehdä ruokaa mutta eihän se haittaa armaani? Syödään yhdessä paahtoleipää päivälliseksi yöpuvuissa ja tupakoidaan vessassa. Voit ajatella tätä boheemielämänä"

Vierailija
129/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuminen on luonnollinen tunnetila, joka kertoo meille, että kaikki ei ole kunnossa eli muutoksia pitää tehdä.

En voi ymmärtää masennuslääkkeiden normalisoimista. Lisäksi ne lihottavat.

Vierailija
130/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän käytä diabeteslääkkeitä etkä astmalääkkeitä.

Vierailija
131/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei mielialalääkkeitä

- ei ylipainoa (se kertoo myös itsehillinnän puutteesta sekä muista psygologisista ongelmista)

- ei tatuointeja, sekin kertoo psygologisista ongelmista vaikkei lääkkeitä käytäkkään

- ei alkoholiongelmaa

- käy töissä, huolehtii omista raha-asioistaan, eikä pikavippejä

tällä karsiutuukin jo 80% pois niin naisista kuin miehistäkin. Eli kaikki jotka ei ole perusterveitä. Miksi suomalaiset ovat näin sairaita?

Minä karsin kaikki sellaiset ihmiset, joilta puuttuu elämänkokemus ja sen tuoma viisaus, sekä empatiakyky. Alkoholiongelma on toki asia, jota ei kannata suhteessa sietää. Samoin omista asioistaan huolehtiminen lienee perusvaatimus.

Vain lapselliset ja kypsymättömät ihmiset luulevat, ettei elämän kolhut koske heitä. Tai sitten kyseessä on omat tunne-elämän ongelmat. Tästä päästääkin hyvin siihen, että tuolla kulkee kasapäin ihmisiä, jotka oikeasti tarvitsisivat terapiaa ja lääkitystä, mutta jotka eivät itse sitä tajua. Paljon ihmisiä, jotka parisuhteessa kaatavat vanhat traumansa ja tunnekylmyytensä toisen ihmisen niskaan, eivätkä koskaan pysty näkemään, että heillä on ongelmia. Nämä ihmiset ovat usein niitä, jotka tekevät em. listoja käsittämättömine perusteluineen. Tyypillistä on kuvitelma omasta erinomaisuudesta ja täysi kyvyttömyys käsittää, että mitä tahansa voi tapahtua myös itselle. Sitten jos ja kun elämässä tulee isoja vastoinkäymisiä, nämä ihmiset eivät kestäkään mitään. Ne fiksummat osaavat hakea apua, kun elämä kolhii. Joskus se apu tarkoittaa lääkeapua.

Empatiakyvyttömyys ja suoranainen tyhmyys ovat suurimpia vaaran merkkejä toisessa ihmisessä. Kenenkään vakavista ongelmista ei tarvitse ottaa itselleen taakkaa, mutta kannattaa muistaa, että myös empatiakyvyttömyys ja tyhmyys ovat vakavia ongelmia...

Vierailija
132/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Miksi ihmeessä edes menit sänkyyn miehen kanssa jota et tuntetunut viehättäväksi? 

Tämä. Eli kumpikohan noista oli se sekopää.

Vierailija
133/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki tällainen toisten sairauksiin /lääkityksiin viittaus deittiprofiilissa tuo ilmi sen että henkilö on ilmeisen rajaton : ei tunnista rajoja oman itsensä ja muiden välillä. Vaan kokee että hänellä on oikeus puuttua toisten sairauksiin/lääkityksiin. 

varmaan seurustellessa alkaisi tulla hyvin nopeasti lisää listaa ei-hyväksytyistä asioista . 

Vierailija
134/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikå tahansa juttu mistä naiset näkee että mies edes saattaa olla jotain muuta kuin varakas alfa on ehdoton turn off. Tähän kuuluvat mt-lääkkeet ja kaikki muut lääkkeet jotka viittaavat heikkouteen (diabetes tms pitkäaikainen sairaus).

135/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä halusin yrittää, että jos mulle tulisi kiinnostusta enemmän jos harrastaisin sexiä hänen kanssaan 

Vierailija
136/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75% itsekin tehneistä on Suimessa miehiä,päihteidebkäyttö on miehillä 3 x yleisempää kuin naisilla ja skitsofreniaan sairastuu miehet huomattavasti todennäköisemmin,kuin naiset. Masennuksessa ei eroja sukupuolten välillä,  naiset vaan hakevat hoitoa paremmin,kuin miehet. 

Että aletaanpa me naisetkin karttamaan miehiä,joilla mt-tai pöihdeongelmia- jääkö montakaan tervejärkistä miestä jäljelle🤷

"Että aletaanpa me naisetkin karttamaan miehiä,joilla mt-tai pöihdeongelmia"

Kaikki järkevät naiset toimivat noin jo nyt. En miehenä ottaisi ikinä mt- tai päihdeongelmaista naista kumppaniksi, enkä suosittele kenenkään naisen myöskään ottavan tuollaista miestä kumppaniksi.

Vierailija
137/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa, muijilla on oikeus poimia vaan ne kaikista komeimmat ja jännittävämmät yksi sadasta profiilit tinderissä, kun "ne muut eivät nyt vaan sytytä". 

Mutta hellanlettas jos joku mies haluaa tervejärkisen naisen...

Mt-lääke ei tarkoita ettei olisi tervejärkinen!!

Mt-lääke tarkoittaa dignosoitua mielisairautta. Se terve järki ei takoita tervettä päätä.

Eipä muuten tarkoita. Pieni osuus mielenterveyslääkityksistä annetaan varsinaisiin mielisairauksiin. Esimerkiksi tavallinen masennus ei ole mielisairaus. 

Mielisairauksia on esim skitsofrenia.

Käsitteet kohdalleen nyt.

Ohis

Vierailija
138/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä halusin yrittää, että jos mulle tulisi kiinnostusta enemmän jos harrastaisin sexiä hänen kanssaan 

No niin sitä pitää. Uutta kiltti miestä kehiin vaan

Vierailija
139/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks joka ei kans ikinä vois seurustella säännöllisellä mielialalääkityksellä olevan ihmisen kanssa. Kaikella sympatialla. Läheisistäni on näitä monta, ja huomaan lääkkeen vaikutuksen heidän olemuksestaan.

Itse olen erityisherkkä ja koen lääkityksen tekevän ihmisen jotenkin "turremmaksi" - se varmasti auttaa kun kärsii tunnetason ongelmista. Parisuhteelta kuitenkin toivon kykyä osata lukea toisen ihmisen energiaa/ tilannetajua ja kykyä kohdata aitoja tunteita myöskin. Ikävä kyllä tämä kaikki hämärtyy helposti säännöllisellä mielialalääkityksellä.

Itsekin olen kärsinyt mielenterveysongelmista, joihin olen tehnyt ison työn (säännöllinen liikunta, henkinen kasvu, terapia, ruokavalio, elämänmuutos itselleni sopivaksi.) En ikinä katsoisi ihmistä, joka vaan syö lääkkeitä ja puksuttaa vihaamassaan duunissa eikä esim ole päässyt oman masennuksensa ja ahdistuksensa juurisyille. Se ei ole mitään hyvinvointia! 

Vierailija
140/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sitä tarkoiteta, että pitäisi jättää mt-lääkitys pois, vaan että ei olisi tarvetta ko. lääkitykselle. Kuinka pölvästi (tai tarkoituksenhakuinen) täytyy olla, että saa asian väännetyksi niin, että sitten mt-ongelmainen kelpaisi kun lääkitys lopetetaan. 

Olen seurustellut epävakaan henkilön kassa, ei ollut helppoa. En naisena itsekään enää haluaisi alkaa tieten tahtoen mt-ongelmaisen kumppaniksi. Muutenkin uuteen ihmiseen tutustuminen on aina haasteellista, en siihen halua yhtään enempää haastetta. Jos jo heti alussa tietää erään haastern olevan ,ukana niin jätn väliin. 

Mitä järkeä edes olisi aloittaa seurustelu myöskään sen mt-lääkkeitä syövän, kun tietäisi  ette toinen niitä hyväksy? Nykyään on ihan luvallista sanoa, että ei työttömiä, tupakoivia tai haluaa raittiin tms. Ei siitä voi suuttua, jokainen saa valita oman kriteerinsä ja voi sen myös mainita. 

Suomessa on paljon niitä, joille mt-lääkitys tai -ongelma ei ole kynnyskysymys. Miksi pitäisi sillpin olla yhdessä jonku kanssa, joille se ei käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi