miksi suomalaiset ovat toisilleen ilkeitä jatkuvasti?
miksi suomalaiset ovat toisilleen ilkeitä jatkuvasti? täälläkin huomaa että jatkuvasti haukutaan toisia, sekä nostetaan itseä paremmaksi kuin muut. mehän olemme kaikki suomalaisia. meidän kuuluisi pitää yhtä, eikä polkea toisia alaspäin.
sitten vielä tuo että jotkut haukkuvat työttömiä, koska ovat itse töissä. en ymmärrä miksi?
Ei missään muissakaan ulkomaisten nettifoorumeilla puhuta yhtä alentavaan sävyyn toisia kohtaan, kuin suomalaisten keskuudessa on tapana.
Onko suomalaisista tullut katkeria ihmisiä, siltä näyttää. Kumpa osattaisiin edes käydä rakentavaa keskustelua, vaikka oltaisiin eri mieltä asioista.
Me kaikki tarvitaan toisiamme, kukaan ei ole toista parempi. ollaan kaikki loppujenlopuksi vaan tavallisia ihmisiä.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten luonne on pohmmiltaan ilkeä. Esimerkiksi arabi ja afrikkalaiset miehet ovat taasen iloisia ja posiivisia luonteiltaan, heillä onkin aina naisseuraa mukanaan. Oulussa yhä useampi tyttö ja nainen haluaa tumman miehen puolisokseen.
Ihanko puolisokseen, hahhah? Etteivät vaan haluaisi p**o seuraa?
Etkö nyt ymmärrä kirjoittajan sarkasmia, Oulussa haluaa mustan miehen puolisokseen. hah haa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Kysyin sitä yhdeltä ystävältä, ja hän sanoi että anonyymeinä ihmiset uskaltavat sanoa mitä oikeasti ajattelevat. Se ei oikeastaan selventänyt asiaa minulle, koska sanon livenä ja anonyyminä lähes samoja asioita, enkä ajattele muista niin aggressiivisesti kuin moni täällä tuntuu ajattelevan. Tai mistä sitä tietää, vaikka kyseessä olisi vain muutama ihminen.
Ymmärrän logiikan tässä, mutten sitä, miksi sen oikeasti ajattelun pitää olla ilkeää? Samaa mieltä ei tarvitse olla, mutta asiat voi ilmaista ihan nätisti
Veikkaan että meiltä puuttuu yhteisöllisyyttä.
En tiedä millä ulkomaisilla palstoilla käyt, mutta ihan samaa p-aa se on joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Teksti kannattaa lukea läpi ennen kuin sen lähettää.
Niinpä! Miten tänne on kasaantunut niin paljon ihmisiä, jotka ovat älyllisesti jällkeenjääneitä tai kirjoitustaidottomia?
Olen hämmentynyt.
Sadistinen politiikka kärjistänyt tilannetta. Suomalaiset heikentävät omaa voimaa riitelemällä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Täytin muutama vuosi sitten 25 ja siitä lähtien vanhemmat miehet ja vanhemmat naiset ovat kohdelleet minua selvästi ilkeämmin. Ei kaikki tietenkään.
Kaupassa, kadulla ja töissä mulkoillaan, kommentoidaan, tiuskaistaan jotain koirasta tai pyörästä, seisomapaikasta, työnteostani jne. ihan kuin tekisin ihan perusasiatkin elämässä väärin.
En kyllä siis tiedä liittyykö tuohon ikääni vai onko koronan jälkiä vai mitä. Olen ihmetellyt että mikä muuttui.
Sinusta on ilmeisesti tullut kaunis. Kateuttaan mulkoilevat ja tiuskivat.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten pelikirjaan kuuluu sekasorron aiheuttaminen kansojen keskuudessa, ja yksi tämän hetkisistä hallituspuolueista kylvää jatkuvalla syötöllä riitaa suomalaisten välille... sattumaako? 🤔
Olemme jo kauan aikaa sitten alkaneet vihaamaan toisiamme ennen ku Ukrainaan hyökättiin eli pointtisi on?
Vierailija kirjoitti:
Luonnehäiriöistä kansaa.
Ollaanko sisäsiittoisia?
No tämän palstan perusteella ei kannata tehdä yleistyksiä. Suurin osa kansasta ihan ok.
Niin ja tylsiä, harmaita..ei hymyä, ei persoonaa ja vielä ettei osata hurmata naista miesten taholta.Työttömiä arvostellaan kai siksi, koska heidän elämäänsä maksaa yhteiskunta. Vaikka työttömillä on eri syitä tilanteeseensa. Moni haluaa oikeasti töihin. Ja kai katkeria koska kylmä maa melkein puolet vuodesta ja jokaisella on omat tiukatkin mielipiteet. Suomalainen "oma tila" 1,5 metriä on hyvä! En ainakaan halua että joku tulee mielellään viereeni istumaan esim.julkisissa jos vaan tilaa istua yksin. Ulkomaalaisia kannattaa katsoa hiukan kriittisemmällä silmällä, melkein puolet työttömiä jne.maataan kotona ja tehdään rikoksia, ehkä 7 lasta siinä sivussa.
Yrittäkää nyt ihan oikeasti pitää mielessä, että tätä palstaa käyttää äärimmäisen aktiivisesti varsinainen pataljoona hybriditrolleja. Heidän tehtävänsä on juurikin saada meidät suomalaiset ajattelemaan, että olemme ilkeitä toisillemme ja jakauttaa kansaa. Trollit voivat vastat ihan mihin tahansa ketjuun, pääasia vain on, että he vastaavat mahdollisimman ikävästi. Sille ei ilmeisesti voi mitään, mutta pliis pitäkää se mielessä.