Olen toinen nainen vielä hetken ja nyt mies tunnusti olleensa sängyssä vaimonsa kanssa humalassa.
Kommentit (69)
Ilmeisesti olet lähettänyt miehen kotiinsa täysillä kasseilla. Oma syysi.
Kassit pitää ja täytyy imuroida tyhjiksi ennen kuin mies menee vaimonsa luo, muuten on vaara että joku muu imee mellit karasta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet lähettänyt miehen kotiinsa täysillä kasseilla. Oma syysi.
Kassit pitää ja täytyy imuroida tyhjiksi ennen kuin mies menee vaimonsa luo, muuten on vaara että joku muu imee mellit karasta.
Lerssi ampui kyllä mälliä meihin kaikkiin neljään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Voitko?
Mies on ainutlaatuinen, joten en halua menettää häntä.
Suksi jo vi****n, sinähän se olet ylimääräinen tossa kuviossa!
Vierailija kirjoitti:
"Olen toinen nainen vielä hetken..."
Minkä hetken?
Kuulostaa siltä että mies haluaa vaihtelua. Yritit sitoa häntä, mutta vielä oli toinen tarjolla.
Mulla oli kerran tuollainen mies. Avioliitto oli kuulemma ohi, ja ja ja. Ja minä pöljä uskoin. No sitten kävi puuhaamassa exän kanssa "koska eroaikana saa puuhata exän kanssa". Enpä ollut ennen moista sääntöä kuullut. Sanoin, että siinäpä jatkaa puuhaamista, minä lähden "nyt meidän eroaikana puuhaamaan muiden miesten kanssa, sehän on okei". Ja ironista tässä, että kyseinen mies oli Porvoosta. Siis ihan oikeasti 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Voitko?
Mies on ainutlaatuinen, joten en halua menettää häntä.
Suksi jo vi****n, sinähän se olet ylimääräinen tossa kuviossa!
Ei mahdu enää kun siellä on pojan lerssi. Ehkä suksi mahtuisi anukseen..
Tjaa, sinuna lähtisin siitä, että mies, joka pettää vaimoaan, puhuu lähtökohtaisesti paskaa. Kaikille.
Vierailija kirjoitti:
"Olen toinen nainen vielä hetken..."
Minkä hetken?
Kunnes hänestä tulee kolmas nainen..
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran tuollainen mies. Avioliitto oli kuulemma ohi, ja ja ja. Ja minä pöljä uskoin. No sitten kävi puuhaamassa exän kanssa "koska eroaikana saa puuhata exän kanssa". Enpä ollut ennen moista sääntöä kuullut. Sanoin, että siinäpä jatkaa puuhaamista, minä lähden "nyt meidän eroaikana puuhaamaan muiden miesten kanssa, sehän on okei". Ja ironista tässä, että kyseinen mies oli Porvoosta. Siis ihan oikeasti 😆
Mistä teitä patjoja näille pojille oikein sikiää...?
Vähän off-topic, mutta minun aviomieheni kakkosnaisen mukaan minä olen pettäjä. Ei siis hän suinkaan, vaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off-topic, mutta minun aviomieheni kakkosnaisen mukaan minä olen pettäjä. Ei siis hän suinkaan, vaan minä.
Helppoja te olette kumpikin, ette pettäjiä. Mies on pettäjä.
Yksi asia mietityttää. Miksi mies KERTOI käyneensä vaimoaan rakastelemassa? Ehkä kannattaisi miettiä tätä.882
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mietityttää. Miksi mies KERTOI käyneensä vaimoaan rakastelemassa? Ehkä kannattaisi miettiä tätä.
*Ei siis mitään 882
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, sinuna lähtisin siitä, että mies, joka pettää vaimoaan, puhuu lähtökohtaisesti paskaa. Kaikille.
Joopa joo kaikki miehet ovat valehtelijoita.
Pitäisin provona, jos en olisi omassa elämässäni törmännyt vastaavaan, itseään niin erinomaisena pitävään toiseen naiseen.
Itsellä eksä petti minua tutun naisen kanssa. Väsäsivät siis ihan kunnon sivusuhteen ja vuoden verran vehtasivat selkäni takana.
Sitten kun homma paljastui, tuo toinen nainen alkoi latelemaan kaiken maailman "totuuksia" siitä, kuinka minun ja mieheni parisuhde on perinpohjaisesti huono. Siitä, kuinka minä manipuloin, kontrolloin ja roikun omassa miehessäni. Siitä, kuinka minä olen niin kamala, että haluan kostaa hänelle raukalle, vaikka hän ei ole ikinä halunnut loukata minua ja hän haluaa vain kaikille hyvää.
Pyysin tuota toista naista poistumaan minun ja mieheni elämästä siksi ajaksi, että saamme käsiteltyä kahdenkeskiset asiamme, koska mieheni ei munattomana vätyksenä kyennyt poistamaan naista edes tilapäisesti ympyröistä. Aluksi tuo nainen vain totesi, että "hän on koko ajan korostanut, ettei hän ole valmis mihinkään taukoon.". Hän, hän, hän. Lopulta sovimme (siis minä ja toinen nainen sovimme keskenämme), että toinen nainen poistuu kolmeksi viikoksi ympyröistä. Viestiyhteyttä mieheen tuo toinen nainen ei suostunut katkaisemaan. Joo, tämä oli virhe sopia tuon naisen kanssa yhtään mitään ja antaa hänelle vaikutusvaltaa minun ja mieheni eroon. Olin kuitenkin jo niin loppu, etten nähnyt muuta vaihtoehtoa.
Noh, kolmen viikon aikana menimme miehen kanssa pariterapiaan selvittämään tilannetta. Saimme keskusteluyhteyden avattua ja kriisin käsittely pääsi jalalle. Kolmen viikon aikana harrastimme myös seksiä mieheni kanssa kolme kertaa.
Kolmen viikon päätteeksi mies tapasi toisen naisen, tunnusti harrastaneensa seksiä kanssani ja tunnusti, että hänellä on vielä tunteita minua - omaa puolisoaan - kohtaan.
Siitähän tuo toinen nainen suuttui ihan silmittömästi. Hän alkoi itkemään yhteisille kavereille ja väitti, että minä olisin tyrkyttänyt itseäni omalle miehelleni ja painostanut miestä harrastamaan seksiä kanssani. Siitä, kuinka minä olen manipuloiva ja mies on vain niin kiltti, ettei osaa sanoa minulle ei. Siitä kuinka minä käytän seksiä vallan välineenä ja muuta paskaa.
Lopulta tuo nainen sai tahtonsa läpi ja mies muutti minun tietämättäni naisen luo. Pariterapia jäi kesken, keskusteluyhteys katkesi ja koko eroprosessi venyi yli vuoden mittaiseksi maratoniksi, koska minua ei kiinnostanut enää vittuakaan eroprosessin luotsaaminen yksin, kun pettäjä-mies luikkii tilannetta karkuun ja sallii toisen naisen jankkaavan paskaa yhteisille kavereille.
Jälkeen päin olen ihmetellyt, että miksi en vain katkaissut välejä jo heti alussa, kun mies ei itse tajunnut heivata toista naista mäkeen. Mutta eipä siinä tilanteessa osannut ajatella kovin järkevästi, kun itse on ihan shokissa tapahtuneesta ja matto on vedetty täysin yllättäen jalkojen alta.
Äää, nyt vaan keskityt kostoon. Jos tuolta ihanalta vaan löytyy joku sille tärkeä; paras ystävä, veli, pomo, isä, poika tai koira, niin anna palaa, näin nämä ihmissuhteet hoidetaan!
Minulla on ollut Jussi Halla-ahosta sellainen käsitys, että hän ei olisi Viinamäen miehiä.
Onko sittenkin?
Hyi.