Jatkaisitko tapailua jos deitti tulee toistuvasti treffeille 5-10 min. myöhässä eikä edes pahoittele mitenkään?
Mihin vedät rajan?
Kommentit (14)
No jos asia häiritsisi minua niin ottaisin sen puheeksi. Sitten päättäisin sen perusteella miten toimisin.
Ehkä tekisin rajani selväksi deittikumppanille sanoen, että minulle on tärkeää, että tullaan ajoissa, sovittuun aikaan. Olenhan itsekin ajoissa ja kunnioitan näin deittikumppania ja hänen aikaansa.
Tai alkaisin itsekin tulemaan myöhässä. Tai unohtaisin koko deitin. Riippuen tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tässä yhteydessä deitti, toistuva deitti?
No sitä että on tavattu useita kertoja mutta ei olla suhteessa. Mikä tässä tuottaa vaikeuksia?
En tapais edes ekan myöhästymisen jälkeen, jos ei pahoittelisi asiaa.
Jos pahoittelisi, niin.ok. jos heti seuraavilla taas myöhästyisi ilman ilmoitusta, niin en tapaisi. Ihan vaan koska en jaksa ihmisiä, jotka lupaavat/sopivat vaan eivät toimi sopimusten lupausten mulaisesti.
Sanotaanko että mulle merkkaa aivan toiset asiat luin että onko joku 10 minuuttia myöhässä, mutta meitä on moneen junaan. Ehkä ette sovi toisillenne jos tuo saa pohtimaan.
Joku 5 min on niin pieni myöhästyminen että se ei haittaisi. Mutta jos olisi joka kerta joku isompi myöhästyminen kyseessä, saattaisin ajatella että deitti ei oikeasti ole edes kiinnostunut.
Kysy siltä deitiltä suoraan onko sen vaikea tulla tapaamiseen sovittuna ajankohtana. Toisille se vaan on todella vaikeaa jos on vaikka adhd jne.
Pikku jutut kertoo mielestäni isoista asioista. Deitti myöhästelee eikä pahoittele asiaa, huono käytös on hänelle normaali toimintatapa. En jatkaisi tapailua.
5min menee huonon liikennevalotuurin piikkiin. Mutta toistuva 10min myöhästely ja etenkin ilman pahoittelua ja hyvää syytä olisi itselle liikaa
Tee kuin parhaalta tuntuu.