Olen toinen nainen vielä hetken ja nyt mies tunnusti olleensa sängyssä vaimonsa kanssa humalassa.
Kommentit (69)
Vaimo on aina ykkönen ja muut naiset hätäreikiä, tiedä se. Sinuun tyhjennetään pussit kun vaimo on kiireinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin provona, jos en olisi omassa elämässäni törmännyt vastaavaan, itseään niin erinomaisena pitävään toiseen naiseen.
Itsellä eksä petti minua tutun naisen kanssa. Väsäsivät siis ihan kunnon sivusuhteen ja vuoden verran vehtasivat selkäni takana.
Sitten kun homma paljastui, tuo toinen nainen alkoi latelemaan kaiken maailman "totuuksia" siitä, kuinka minun ja mieheni parisuhde on perinpohjaisesti huono. Siitä, kuinka minä manipuloin, kontrolloin ja roikun omassa miehessäni. Siitä, kuinka minä olen niin kamala, että haluan kostaa hänelle raukalle, vaikka hän ei ole ikinä halunnut loukata minua ja hän haluaa vain kaikille hyvää.
Pyysin tuota toista naista poistumaan minun ja mieheni elämästä siksi ajaksi, että saamme käsiteltyä kahdenkeskiset asiamme, koska mieheni ei munattomana vätyksenä kyennyt poistamaan naista edes tilapäisesti ympyröistä. Aluksi tuo nainen vain totesi, että "hän on koko ajan korostanut,
Ovatko vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin provona, jos en olisi omassa elämässäni törmännyt vastaavaan, itseään niin erinomaisena pitävään toiseen naiseen.
Itsellä eksä petti minua tutun naisen kanssa. Väsäsivät siis ihan kunnon sivusuhteen ja vuoden verran vehtasivat selkäni takana.
Sitten kun homma paljastui, tuo toinen nainen alkoi latelemaan kaiken maailman "totuuksia" siitä, kuinka minun ja mieheni parisuhde on perinpohjaisesti huono. Siitä, kuinka minä manipuloin, kontrolloin ja roikun omassa miehessäni. Siitä, kuinka minä olen niin kamala, että haluan kostaa hänelle raukalle, vaikka hän ei ole ikinä halunnut loukata minua ja hän haluaa vain kaikille hyvää.
Pyysin tuota toista naista poistumaan minun ja mieheni elämästä siksi ajaksi, että saamme käsiteltyä kahdenkeskiset asiamme, koska mieheni ei munattomana vätyksenä kyennyt poistamaan naista edes tilapäisesti ympyröistä. Aluksi tuo nainen vain totesi, että "hän on koko ajan korostanut,
Mikä tuo pointti on joka kerran listata näissä monestiko on harrastettu tulevan exän kanssa seksiä ja koska? Esitelläänkö sitä niinkun todisteena jostain vai? Monesti miettinyt tätä näissä pettåmisjutuissa
Vierailija kirjoitti:
Oletpa naiivi. Minäkin olin ihastunut varattuun ja olin suhteessa hänen kanssaan tietämättä että hänellä oli vaimo. En todellakaan ollut ainoa "toinen nainen" hänelle. Olet vain yksi reikä muiden joukossa hänelle. Jos sinulla on pisaraakaan itsekunnioitusta niin pistät suhteen poikki.
Kuka sellaisten häntäheikkien kanssa edes alkaisi mihinkään vakavampaan? 90% miehistä ei saisi itselleen useampaa seksi kumppania samanaikaisesti vaikka yrittäisi:D
Valtaosa näistä sivusuhteista on tavismiehen liiton ulkopuolista rakastumista ja erohalua (uskallus vaan puuttuu) tai pakoa tylsästä suhteesta kun kerran elämässä lottovoitto osuu kohdalle halukkaan toisen naisen muodossa.
Kyllä ihmiset voivat löytää oikean varattuna ollessaan ja aloittaa uuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran tuollainen mies. Avioliitto oli kuulemma ohi, ja ja ja. Ja minä pöljä uskoin. No sitten kävi puuhaamassa exän kanssa "koska eroaikana saa puuhata exän kanssa". Enpä ollut ennen moista sääntöä kuullut. Sanoin, että siinäpä jatkaa puuhaamista, minä lähden "nyt meidän eroaikana puuhaamaan muiden miesten kanssa, sehän on okei". Ja ironista tässä, että kyseinen mies oli Porvoosta. Siis ihan oikeasti 😆
Etunimen eka kirjain? Ettei olisi sama kuin mulla.
Oletpa naiivi. Minäkin olin ihastunut varattuun ja olin suhteessa hänen kanssaan tietämättä että hänellä oli vaimo. En todellakaan ollut ainoa "toinen nainen" hänelle. Olet vain yksi reikä muiden joukossa hänelle. Jos sinulla on pisaraakaan itsekunnioitusta niin pistät suhteen poikki.