Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna sitten menen töihin, kyllä vähän jännittää miten uudet työkaverit ottaa vastaan!

Vierailija
01.01.2024 |

Menen luultavasti töihin johonkin tuohon lähelle keskustaan, siinä vaikuttaa olevan useita kivan näköisiä kivijalkakauppoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllisyys nousuun Orpon ansiosta 👍

Vierailija
2/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Pelle Herman ja aloitat työt Popedassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän voisi tehdä jonkun realityn, VikiKöpi teki aikoinaan "soitetaan saikkua paikoista joissa ei olla töissä"- pilapuheluita. Haalarikamera käyntiin ja sisään firmoihin "moikka, oon teidän uus kollega, ekaa päivää, kuka vois vähän näyttää paikkoja, mihin voin jättää takin" , sitten kun ehtii pari päivää pyörimään töissä niin työsuhteen voi katsoa muodostuneen ja jonkun pitää sitä palkkaakin alkaa maksamaan.

Vierailija
4/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset todistavat, että hallituksen tekemät kiristykset ovat todellakin oikeutettuja 👍

Vierailija
5/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kanssa ennen joulua. Poliisi vei asemalle. Ihme kun tässä maassa omaaloitteisuudesta rangaistaan.

Vierailija
6/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset todistavat, että hallituksen tekemät kiristykset ovat todellakin oikeutettuja 👍

Etkö nyt tajua, että tuo aloitus oli ironinen kannanotto niille, jotka vain kehottavat ihmisiä MENEMÄÄN töihin? 

Vierailija
7/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin kanssa ennen joulua. Poliisi vei asemalle. Ihme kun tässä maassa omaaloitteisuudesta rangaistaan.

Pitääkin jos ei edes osaa kirjoittaa oma-aloitteisuutta.

Vierailija
8/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö nyt tajua, että tuo aloitus oli ironinen kannanotto niille, jotka vain kehottavat ihmisiä MENEMÄÄN töihin? 

No siellähän varsinainen Einstein.

Vierailija
9/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin menen töihin. Varmasti kaikki vihaavat mua siellä, .

Vierailija
10/10 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siitä voi sitten valita sen kivoimman tuntuisen firman ja ilmottaa, että nyt sitten tulin teille töihin.

Näinhän se menee, pitää vaan mennä töihin, turha valittaa rahan puutetta.

Ja jos soittavat skoudet alat huutaa, että"A-a-aapua, soitan pääministerille, tämän piti olla varma työpaikka!"