Kuinka moni muu kyhjöttää vessassa koiransa kanssa näin UV kunniaksi?
Hyvää UV täältä vessan lattialta papatteja pelkäävän koiran kanssa
Kommentit (98)
Ei toi auta mitään että ole itse ihan rauhassa. Itse istuin ja katsoin tv ihan rentona klo löi 18 alkoi heti rytinällä halpispauke. Kissan muistissa on tuo 'mörköääni" ja alle 15sek ja ryntäsi peiton alle . Aikasemmat kissat ei paukkuarkoja. Yksilöllistä. Miten voi olla jatkuvaa tämä pauke joku laittamu lompsan laulamaan. Ei mitään taukoa siis .. ihan ku jotain paukkuterroria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin koirien ehdoilla kotona tänään, lattialla lohdutellen.
Eli ruokit koiran ei toivottavaa käytöstä. Kaikilla ei vain pitäisi olla mitään lemmikkejä.
Ehkä voivat lakata koiran kynnet ja sovitella eri asuja ajan kuluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on epäekologinen turhake, josta on haittaa muille ihmisille ja villieläimille.
Ai , no sehän on sitten vähän niinkuin sinä.
Sama koiravihaaja kuin noissa muissakin keskusteluissa..
Mikä vihaaja? Turhahan se lemmikkieläin on. En ole mikään valheellinen "eläinystävä", jolla on lemmikkieläin, mutta syö eläintenkärsimysteollisuuden tuotteita hyvällä omallatunnolla.
Vessassa kyyhöttävä ja naama harmaana eläintänsä lohdutteleva ihminen se siellä juuri oikein tehokkaasti opettaa eläintään pelkäämään turhaa.
Nyt pitää lähteä pois sieltä vessasta. Televisio tai radio päälle vähän tavallista kovemmalle ja iloinen leikkiminen käyntiin eläimen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on epäekologinen turhake, josta on haittaa muille ihmisille ja villieläimille.
Sama koiravihaaja kuin noissa muissakin keskusteluissa..Mikä vihaaja? Turhahan se lemmikkieläin on. En ole mikään valheellinen "eläinystävä", jolla on lemmikkieläin, mutta syö eläintenkärsimysteollisuuden tuotteita hyvällä omallatunnolla.
Ahaa. No, ei se itsensä jalustalle nostaminenkaan ole sen parempi piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vessassa kyyhöttävä ja naama harmaana eläintänsä lohdutteleva ihminen se siellä juuri oikein tehokkaasti opettaa eläintään pelkäämään turhaa.
Nyt pitää lähteä pois sieltä vessasta. Televisio tai radio päälle vähän tavallista kovemmalle ja iloinen leikkiminen käyntiin eläimen kanssa.
Kuka tässä mitään opettaa kun koira itse ampaisi kauhuissaan vessaan kun itse olin ihan rento ja yritin noudattaa tuota että olkaa niin kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koiravihaaja kuin noissa muissakin keskusteluissa..Mikä vihaaja? Turhahan se lemmikkieläin on. En ole mikään valheellinen "eläinystävä", jolla on lemmikkieläin, mutta syö eläintenkärsimysteollisuuden tuotteita hyvällä omallatunnolla.
Eli kiukkuinen ja toisia syyllistävä vegaani joka kuvittelee olevansa toisia pyhempi ihminen.
Oletteko vieneet koirat asumaan jonnekin kaupunkiin? Täällä maalla, missä myös koiran on hyvä asustaa ei kuulu kuin vähän pauketta silloin tällöin, kaukaa. Ei betoniviidakko ole lemmikin paikka.
Kuinka moni? Tilastohullun aloitus.
Monta uutta vuotta olen viettänyt ajelemalla ympäri maakuntia koiran kanssa. Aamulla töihin sitten.
Käytiin äsken koirien kanssa lenkillä, ei ne välitä tuosta paukkeesta kun ovat tottuneet siihen että euroopassa on harva se päivä
Kissa meni ikkunalle pesemään pyllyään ja varpaitaan. Välillä vilkuilee ulos, jos sieltä näkyy tai kuuluu jotain kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä mitään opettaa kun koira itse ampaisi kauhuissaan vessaan kun itse olin ihan rento ja yritin noudattaa tuota että olkaa niin kuin ei mitään.
No anna sen olla siellä, tulee kyllä takaisin jos seuraa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kiukkuinen ja toisia syyllistävä vegaani joka kuvittelee olevansa toisia pyhempi ihminen.
No onhan se naurettavaa itkeä omalle muffelle aiheutuvaa "paukkutraumaa", kun samaan aikaan pöydässä on toisen eläimen kidutuksen seurauksena syntynyttä ruokaa.
Wikö kannattaisi koira opettaa siihen, ettei ole pelättävää Tuollainen käytös vain voimistaa koiran tuntemuksia, että jotain on vialla.. Kumpikaan omista koiristani ei ollut rakettiarka. Ei ollut niistä moksiskaan, mutta toki ei myöskään yöllä sen kanss oltu katselematta raketteja vaan katsottiin telkkaaja syötiin nakkeja
Kyhjötän sängyssä muna(oma) kädessä koko uv:n.
T:ikisinkkumies
Miksi ette ole opettaneet koiraanne kestämään paukuttelua menemällä sen kanssa vaikka katsomaan jakuuntelemaan ampumakisoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko poliisikoiratkin sun mielestä turhakkeita? Kieltäydy sitten ensi kerran jos tarvitset viranomaisten apua ja mukana on poliisikoira.
Lukihäiriö. Luin ensin että posliinikoirat ... että onhan ne vähän turhakkeita, mutta eihän siinä mitään, jos niistä tykkää.
Kuinka moni? Mitä sä aloittaja sillä lukumäärällä teet?
Valitettavasti ääniarkuus on koirassa ja pysyy ja on usein vielä koiran perimässä. Meillä on ollut 6 koiraa, joista yksi on ollut paukkuarka eli pelkäsi aivan hysteerisesti rakettien ääniä. Siinä oli ihan sama miten omistaja käyttäytyi tai meidän toinen koira, joka oli rakettien suhteen viilipytty.