Kuinka moni muu kyhjöttää vessassa koiransa kanssa näin UV kunniaksi?
Hyvää UV täältä vessan lattialta papatteja pelkäävän koiran kanssa
Kommentit (98)
Kuulostaa että tuosta jää hyviä muistoja, ap.
Hyvää uutta vuotta myös sinulle!
Ystäväni koira on myös saunassa.
Muu perhe puolestaan on ulkona paukkujen kanssa. Koira on selvinnyt ennenkin ja selviää nytkin.
Äsken katsoin, kun ison ilotulituksen aikaan jänis loikki lujaa pihallamme. Ihan samalla tavalla loikkii, kun pamautan ikkunaan, silloin, kun syö omenapuitamme
Lapsellista koko rakettien ampuminen. Oikeesti. No, heidän rahojahan ne on ja minä saan ilmaisen shown
Mekin koirien ehdoilla kotona tänään, lattialla lohdutellen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit hakenut sille rauhoittavia lääkäriltä.
Koiran ensimmäinen uusivuosi. Vähän arpapeliä että millainen reaktio tulisi olemaan. Koira säikähti jo iltapäivällä ollessamme ulkona kun joku ääliö ampui jo kolmen aikaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista koko rakettien ampuminen. Oikeesti. No, heidän rahojahan ne on ja minä saan ilmaisen shown
Joo. Meidän asuinalueella ei vuokratalojen pihoilta tulituksia näe. Tuolta rikkaiden pihoilta tulevat.
Kiitos kysymasta, taalla ulkomailla paukutellaan ympari vuoden, joten meidan koirat eivat niista valita.
Kissa kyyhöttää huovan alla makkarissa. Joo aelviää tänäkin vuonna mut onhan tää järjetöntä ettei eduskunta saanu tota hoidettua. Pitäähän sitä herrojen saada skumpan kans raketteja taivaalle. Rasittavaa. Suomi tulee tässäki jälkijunassa.
Ai kamala, luin ensin että papiljotteja pelkäävän koiran kanssa.
Ihanaa kun huomoitte koiria ja muita lemmikkejä, ja ootte heidän turvanaan. Raketit pitäisi lailla kieltää, turhaa rahan tuhlausta, linnut ja muut luonnon eläimet pelkäävät. Vuosi vaihtuu ilman turhaa kohkaamista. Mun kissat ei pelkää raketteja, mutta olen silti kotona heidän kanssaan, koska ovat mun parhaita ystäviä.
Musta on ihan yhdentekevää koko rakettihomma, itse en todellakaan haaskaisi rahaa moiseen mutta jos nyt on pakko ampua niin tekisivät sen edes noiden määrättyjen tuntien sisällä. Pakkoko se on ampua jo iltapäivällä kun täälläkin on koiran ehdoilla menty ja ajateltiin että nopeasti käydään kävelyllä vielä iltapäivällä ja loppuilta ja yö sitten mennään noiden pentujen pissa-alustojen kanssa. No ampuminen jo oli aloitettu täällä ainakin päivällä ja koira säikähti pahanpäiväisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä lohdutella. Leiki, tee namipiiloja, kuunnelkaa radiota jne. Tehkää kivoja asioita yhdessä.
Laitoin aina radion kovalle pauhaan niin ettei koirat ja kissat kuulleet musiikin läpi pauketta.
Vierailija kirjoitti:
Kissa kyyhöttää huovan alla makkarissa. Joo aelviää tänäkin vuonna mut onhan tää järjetöntä ettei eduskunta saanu tota hoidettua. Pitäähän sitä herrojen saada skumpan kans raketteja taivaalle. Rasittavaa. Suomi tulee tässäki jälkijunassa.
Voi :( tsempit täältä sinnekin ja kissalle. Onneksi tää on vaan kerran vuodessa..
-ap
Voi vi""u nyt taas. Radio päälle ja käyttäydytte normaalisti niin koirat ei huomaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä lohdutella. Leiki, tee namipiiloja, kuunnelkaa radiota jne. Tehkää kivoja asioita yhdessä.
Nimenomaan tämä. Tehkää niiden koirien kanssa ihan normaaleja juttuja. Rauhoittaa paremmin.
Meilläkin tuo paukkuarka koira makoilee täristen tuolla sängyssä. Välillä tulee hakemaan huomiota ja silloin myös vähän leikitään.
En itse pelkää, joten en ole saunassa. Koira istuu tässä työpöydän alla turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Melatoniinia saa ihan kaupasta.