Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni muu kyhjöttää vessassa koiransa kanssa näin UV kunniaksi?

Vierailija
31.12.2023 |

Hyvää UV täältä vessan lattialta papatteja pelkäävän koiran kanssa 

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin seuraa ihmisen reaktioita, kun ihminen itse hermostuu asiasta ja alkaa siksi hössöttää niin eläin toimii samalla tavalla. Olkaa niin kuin ette olisikaan, kyllä se siitä.

Vierailija
22/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä se koira-parka pois sieltä. Sitä alkaa pelottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit hakenut sille rauhoittavia lääkäriltä.

Etkö osaa olla lainkaan ilman päihteitä?

Vierailija
24/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeita on ollut jo pitkään, jos koira/kissa haluaa mennä vaikka vessaan, niin antaa sen olla, ei lohduttelua. Muutenkin feromonit olisi voinut ottaa käyttöön jo pari viikkoa sitten, tai sitten jos on edelleen tyhmä niin netistä löytyy ohjeita miten sitoa esimerkiksi huivi koiralle, niin että rauhoittuu. Minä kävin koiran kanssa lenkillä, leikittiin ja söi nyt pötköttelee sohvalla. Kyllä raketteja ammuttiin jo kun iltalenkki käytiin 

Vierailija
25/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa meillä. Käytiin äsken lenkillä ja kotona sisällä ei edes pauke kuulu, kun kuunnellaan samalla musiikkia. Koira tuossa nakertelee keskittyneesti sonnin sutia. Onhan koirissa eroja, mutta meillä on pennusta asti kuljetettu kaikkialle eikä pelkää yleensä mitään.

Vierailija
26/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat vaistoaa helposti, että jotain on pielessä jos käperrytte kituvan näköisinä sikiöasentoon kylppärin lattialle sormet korvissa.

Vierailija
27/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin koirien ehdoilla kotona tänään, lattialla lohdutellen.

Ei pidä lohdutella. Leiki, tee namipiiloja, kuunnelkaa radiota jne. Tehkää kivoja asioita yhdessä.

Samaa mieltä. Jos menet lohduttelemaan koiraa, että kyllä tämä ohi menee, kärsitään yhdessä, koira kuvittelee että tilanteessa on jotain kauhistuttavaa.

Meidän kissa meni nuorempana ikkunalle katsomaan että mitäs tää on, kun ulkona näkyi ja kuului paukuttelua. Nykyään yli kymmenvuotiaana ei ole milläänsäkään rytinästä ja loisteesta. Tuolla näyttää nukkuvan kaapin päällä.

Vierailija
28/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useampi koira elämäni aikana ja ainoa neuvo minkä annan on, että käyttäytykää normaalisti älkääkä itse ruokkiko koiran pelkoja käyttäytymällä hysteerisesti ja lukittautumalla johonkin vessan lattialle. Menkää sohvalle katsomaan telkkaria ja ottakaa koira siihen mukaan.

Vierailija
29/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on epäekologinen turhake, josta on haittaa muille ihmisille ja villieläimille.

Ai , no sehän on sitten vähän niinkuin sinä. 

Sama koiravihaaja kuin noissa muissakin keskusteluissa..

Vierailija
30/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos muuttaisit pois kaupungista koirinesi. Uuden vuoden rakettien paukuttelu on normaali perinne.

Vierailija
31/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin koirien ehdoilla kotona tänään, lattialla lohdutellen.

Eli ruokit koiran ei toivottavaa käytöstä. Kaikilla ei vain pitäisi olla mitään lemmikkejä. 

Vierailija
32/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on epäekologinen turhake, josta on haittaa muille ihmisille ja villieläimille.

Joku turhake sieltä huutelee. Koira on meille tärkeämpi kuin sinä tulet koskaan olemaan.

Vierailija
33/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä se koira-parka pois sieltä. Sitä alkaa pelottamaan.

Totta! Vessan ilmanvaihdon kautta rakettien äänet kuuluu kovimmin. Kyllä nämä koiralliset ihmiset ovat sitten typeryksiä.

Vierailija
34/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläin seuraa ihmisen reaktioita, kun ihminen itse hermostuu asiasta ja alkaa siksi hössöttää niin eläin toimii samalla tavalla. Olkaa niin kuin ette olisikaan, kyllä se siitä.

Tämä olisi kyllä tärkeä. Paljon olisi tehtävissä jos koira jo pennusta totutetaan mm koviin ääniin tavalla missä sitä rohkaistaan ja missä se kokee että oma ihminen on ihan normaali eikä pelkää

Esim oman siskoni koira pelkäsi kuollakseen mutta joka vuosi siskoni itse kehollisrsti näytti myös siltä miten paljon pelkää koiran puolesta. Ei se ainakaan auta.

Vierailija
35/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos muuttaisit pois kaupungista koirinesi. Uuden vuoden rakettien paukuttelu on normaali perinne.

Ai se on perinne , no en tiennytkään 

en mä kieltänytkään että ampuminen pitäisi lopettaa, oon vaan pahoillani koiran puolesta että pelkää. Mutta siitä tulen vihaiseksi kun jotkut aloittaa sen ampumisen jo iltapäivällä kun olettan itse tyhmänä että ehkä joku nyt noudattaisi niitä aikoja. Kun se koira nyt kuitenkin pitää pissattaa ulkona ja ampumisen ei pitäisi alkaa jo 12 aikaan niinkuin täällä tänään 

Vierailija
36/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira on ainakin ekologisempi kuin sinä. Kukahan se on isompi taakka ekologisesti jos ruvetaan vertailemaan.. Turhakaan se ei ole, toisin kuin sun pään aukominen. 

Vierailija
37/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi kyllä tärkeä. Paljon olisi tehtävissä jos koira jo pennusta totutetaan mm koviin ääniin tavalla missä sitä rohkaistaan ja missä se kokee että oma ihminen on ihan normaali eikä pelkää

Esim oman siskoni koira pelkäsi kuollakseen mutta joka vuosi siskoni itse kehollisrsti näytti myös siltä miten paljon pelkää koiran puolesta. Ei se ainakaan auta.

Koirani oli ensimmäisenä uutena vuotena viisi kuukautta, lähdettiin ulos puolilta öin, seurasin koiraa tietenkin joka vain nuuski maata ei välittänyt mitään. Ei pelkää ukkosta eikä uutta vuotta

Vierailija
38/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten koirat pärjäsi joskus 1980-luvulla, kun paukkuja räjäyteltiin monta päivää. Nyt ollaan muutaman tunnin takia ihan hysteerisiä.

Vierailija
39/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko poliisikoiratkin sun mielestä turhakkeita? Kieltäydy sitten ensi kerran jos tarvitset viranomaisten apua ja mukana on poliisikoira.

Vierailija
40/98 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kyhjöttää missään. Pennusta asti on ollut mukana ilotulituksessa... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan