Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Forssan perunasalaatti valittu

Vierailija
31.12.2023 |

IS äänestyksessä parhaaksi, olen aika järkyttynyt. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa ne on kaikki valmis salaatit, itse tehtynä paljon parempi, nopea ja helppo tehdä jollei peukalo persiissä

Ei ole pakko tehdä kun ei halua tehdä itse.

Vierailija
22/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että se työtön tuhluri, mikä täällä kirjoitteli, että hänellä on vain alle kymppi rahaa, olisi sittenkin saanut sen Forssan perunasalaattikilonsa, minkä kuulemma tarvitsisi. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rismassa on Forssan perunalaattia kolmella eurolla 800 gramman rasia, hopi hopi...

Vierailija
24/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin. Paras noista valmiista perunasalaateista on Saarioisten maalaisperunasalaatti. 

Mä kyllä teen salaattini itse. 

Vierailija
25/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaa ne on kaikki valmis salaatit, itse tehtynä paljon parempi, nopea ja helppo tehdä jollei peukalo persiissä

Samaa mieltä, vain laiskat juntit ostaa noita kaupan valmiseinessalaatteja. Niitä ostaa ne, joilla on niin kiire viettää jo iltapäivä juoden ryypäten, etteivät pysty itse tekemään. Muovipurkit vain heitetään pöytään ja nakit kiireellä keitetään, jotta äidin siiderin juonti ei vain keskeyty.

Just, no tässäpä oli taas tarina kehitelty.

Että vaivattomuutta ei arvosta muut kuin alkoholistiäidit 🤦🏻

Vierailija
26/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentiksi? Pääministeriksi? Vuoden idiootiksi?

Vierailija
27/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on extran majoneesi💪 Milloinhan viimeksi äänestäneet ovat forssaa maistaneet?  Onkohan suu tehty pahvista kun eivät ole huomanneet että n vuosi sitten sekaan ujutettiin makeutusaineita? Tuon jälkeen en ole itse saanut enää lusikallistakaan alas.

Ei ole ujutettu makeutusaineita sekaan vaan salaatin seassa olevien parin hassun maustekurkun liemessä on makeutusainetta. Määrä on siis aivan mitätön.

Vierailija
28/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyissattana. Suurin osa perunasalaateista on kammottavia. Lidlissä oli jossain vaiheessa hyvää, siinä oli jogurttia pohjana ja isot perunakuutiot.

Kokkikartanolla on isot perunanpalat ja jogurttia kastikkeessa. Se on parasta.

Vierailija
29/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humaa ketkä on yhteistyökumppaneita. Yllättäen ei ollut yhtään Lidlin perunasalaattia mukana. Ovat paljon parempia kuin k- ja s-kaupan.

Vierailija
30/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humaa ketkä on yhteistyökumppaneita. Yllättäen ei ollut yhtään Lidlin perunasalaattia mukana. Ovat paljon parempia kuin k- ja s-kaupan.

Olihan. 

Vierailija
31/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rismassa on Forssan perunalaattia kolmella eurolla 800 gramman rasia, hopi hopi...

Ei oo rismaa, äs-marketissa maksoi 2,49 400g viimeksi.

Vierailija
32/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan. 

Eihän ollut.

Vierailija
33/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan. 

Eihän ollut.

Oli siellä tuo chef select mutta se huonoin kolmesta lidlin myymästä.

Vierailija
34/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin syödään Lidlin perunasalaattia. Harmi vaan, että ei nyt löytynyt kuin creme fraiche kastikkeella. Aiemmin sitä on ollut myös jugurttikastikkeella. Ennen tätä löytöä tein mielummin itse. Forssalainen ei hääviä ole.

Vierailija
35/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki Forssan salaatit on parhaita, sieni, coleslaw, peruna.

Vierailija
36/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hyvää. Jos ei junteille kelpaa tehkää itse. 

Perunasalaatti

Sekoita majoneesia 1/3  ja creme fraichea 2/3 , laita hieman sinappia , suola , pippuri, purjo tai muu sipuli, pilkotut perunat, suola , mustapippuri, pilkottu suolakurkku ja vähän lientä . 

Vierailija
37/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin. Paras noista valmiista perunasalaateista on Saarioisten maalaisperunasalaatti. 

Mä kyllä teen salaattini itse. 

No mistät sitten Saarioisten salaatin tiedät?

Vierailija
38/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan , että kukaan täällä jotka kehuskelevat, eivät itse perunasalaattiaan tee. En minä ainakaan jaksais. Kesällä voin tehdä uusista perunoista, silloin tulee itsetehtynä parempaa, muuten ei.

Vierailija
39/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itse tekemällä saa maukasta. Jos Forssan tuote voitti vertailun, niin ok. Sanoisin että se ei ollut paras, vaan vähiten huono. 

Vierailija
40/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lehdissä lukis paras valmis aladoobi, oon aika varma, että täällä mammat kilvan huutais kasvattavansa siatkin itse ja lahtaavat ja keittelevät sianpääsyttynsä ite.