Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Forssan perunasalaatti valittu

Vierailija
31.12.2023 |

IS äänestyksessä parhaaksi, olen aika järkyttynyt. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forssan perunasalaattia, Juhlapöydän konvehteja, laihaa Juhla Mokkaa ja äitienpäivänå ABC:lle. Siinä se on suomalainen onnela.

Kun eivät muuta edes maista. Ettei vaan olisi OUTOA.

Vierailija
62/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaa ne on kaikki valmis salaatit, itse tehtynä paljon parempi, nopea ja helppo tehdä jollei peukalo persiissä

Samaa mieltä, vain laiskat juntit ostaa noita kaupan valmiseinessalaatteja. Niitä ostaa ne, joilla on niin kiire viettää jo iltapäivä juoden ryypäten, etteivät pysty itse tekemään. Muovipurkit vain heitetään pöytään ja nakit kiireellä keitetään, jotta äidin siiderin juonti ei vain keskeyty.

Just, no tässäpä oli taas tarina kehitelty.

Että vaivattomuutta ei arvosta muut kuin alkoholistiäidit 🤦🏻

Maku ja ruuan laatu ei kiinnosta alkoholisti äitejä myöskään. Jos kunnon perheissä tarjotaan tänään perunasalaattia, niin se on taatusti itse tehtyä. Vain laiskat ja alkoholistit ostaa kaupan järkyttäviä eineksiä juhlapöytään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forssan perunasalaattia, Juhlapöydän konvehteja, laihaa Juhla Mokkaa ja äitienpäivänå ABC:lle. Siinä se on suomalainen onnela.

Repesin 🤣

Vierailija
64/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humaa ketkä on yhteistyökumppaneita. Yllättäen ei ollut yhtään Lidlin perunasalaattia mukana. Ovat paljon parempia kuin k- ja s-kaupan.

Olihan. 

Eihän ollut.

Oli siellä tuo chef select mutta se huonoin kolmesta lidlin myymästä.

Mutta silti paljon parempaa kuin ällöttävä forssan pottusotku.

Vierailija
65/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras on extran majoneesi💪 Milloinhan viimeksi äänestäneet ovat forssaa maistaneet?  Onkohan suu tehty pahvista kun eivät ole huomanneet että n vuosi sitten sekaan ujutettiin makeutusaineita? Tuon jälkeen en ole itse saanut enää lusikallistakaan alas.

Ei ole ujutettu makeutusaineita sekaan vaan salaatin seassa olevien parin hassun maustekurkun liemessä on makeutusainetta. Määrä on siis aivan mitätön.

ei todellakaan ole mitätön. Itsekin lopetinnkäytön tuon makeutusaineen vuoksi. Maistuu hirveältä nykyään.

Vierailija
66/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras on extran majoneesi💪 Milloinhan viimeksi äänestäneet ovat forssaa maistaneet?  Onkohan suu tehty pahvista kun eivät ole huomanneet että n vuosi sitten sekaan ujutettiin makeutusaineita? Tuon jälkeen en ole itse saanut enää lusikallistakaan alas.

Ei ole ujutettu makeutusaineita sekaan vaan salaatin seassa olevien parin hassun maustekurkun liemessä on makeutusainetta. Määrä on siis aivan mitätön.

ei todellakaan ole mitätön. Itsekin lopetinnkäytön tuon makeutusaineen vuoksi. Maistuu hirveältä nykyään.

On se tavallaan mitätön - sakaroosikin kun on monta sataa kertaa makeampaa kuin sokeri joten määrällisesti sitä on aika vähän. Itsekin kuulun valitettavasti siihen ihmisryhmään, jolle nuo kaikki keinomakeutusaineet maistuvat enemmän tai vähemmän ruuasta "läpi", joten tuota uutta Forssan salaattia olen syönyt ne kliseiset kaksi kertaa - ensimmäisen ja viimeisen.  Kaikkihan eivät noita keinomakeutusaineita erota sokerista ollenkaan, tätä tuli joskus ihan käytännössäkin sokkotestattua porukalla. Omassa suussani niillä on kaikilla epämiellyttävä ja melko voimakas sivumaku, joka lyö läpi melkein ruuasta kuin ruuasta, joskin aspartaamiin verrattuna jotkut noista uudemmista eivät ole niin pahoja.

Vierailija
67/70 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tavallaan mitätön - sakaroosikin kun on monta sataa kertaa makeampaa kuin sokeri joten määrällisesti sitä on aika vähän. Itsekin kuulun valitettavasti siihen ihmisryhmään, joll

Sama kuttu mulla. Sen sijaan mitätöntähn se makeutusaine ei ole, tai sen määrä, jos se estää syömästä tuotetta. Kerran äitini oli ostanut vähemmänsokeriaketsupin. Meni se grillimakkara syteen. Mitäpä muuta löytyikään kuin keinomakeutetta tuoteselosteesta. Nykyään joutuu oikeasti lukemaan kaikki tuoteselosteet tuon takia.

Vierailija
68/70 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaroisen maalaispottu on paras, liian teollisia ja löysiä nuo muut, yöks.

Ainut hyvä mitä kaupasta saa. Ensi vuonna teen itse koska on sellaista kuraa toi voittanut salaatti. Tuntuu että kaikissa eineksissä on laatu heikentynyt. 

Vierailija
69/70 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa laskea kuinka paljon aikaa menee perunasalaatin tekoon, pilkunviilausta. Mulla menee varmaan sairaan kauan kun teen muutakin siellä keittiössä.

Vierailija
70/70 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forssan perunasalaatti on paras. Oikea valinta.

Ei se punajuurisalaattikaan yhtään huonompaa ole. Sitä näkkileivän päälle niin nam

Ruissipsien päälle sopii oikein hyvin.