Forssan perunasalaatti valittu
IS äänestyksessä parhaaksi, olen aika järkyttynyt. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Forssan perunasalaatti on paras. Oikea valinta.
Ei se punajuurisalaattikaan yhtään huonompaa ole. Sitä näkkileivän päälle niin nam
Oli ennen, mutta kun muuttui Atrialle, laatu ja maku muuttuivat täysin, huonompaan suuntaan siis.
Hyi hitto. Kovia pottukuutioita jossain karmeassa majoneesissa joka maistuu suussa vielä seuraavanakin päivänä. Hirvein sörsseli mitä kaupasta löytyy.
Mun mielestä Saarioisen maalaisperunasalaatti on parasta koska siinä ei ole majoneesia.
En tykkää majooneesin mausta.
Eikö se forssan takana aina ole ollut atria, mutta kuitenkin ihan eri reseptillä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Saaroisen maalaispottu on paras, liian teollisia ja löysiä nuo muut, yöks.
Myös Kokkikartanon on hyvä. Sen takia se ei pärjännyt, kun moni market ei ota niitä myyntiin, ottavat vain noita atrialaisia. Atriaa ne ovat Forssakin sekä Pirkka ja Kotimaista.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan , että kukaan täällä jotka kehuskelevat, eivät itse perunasalaattiaan tee. En minä ainakaan jaksais. Kesällä voin tehdä uusista perunoista, silloin tulee itsetehtynä parempaa, muuten ei.
Jaa, minäpä muuten tein.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Kovia pottukuutioita jossain karmeassa majoneesissa joka maistuu suussa vielä seuraavanakin päivänä. Hirvein sörsseli mitä kaupasta löytyy.
Ne potut on just sopivia, en tykkää niistä joissa potut hajoaa mössöksi. Ja ihana maku, seuraavana päivänäkin kun haistaa tyhjän rasian niin tekis mieli...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lehdissä lukis paras valmis aladoobi, oon aika varma, että täällä mammat kilvan huutais kasvattavansa siatkin itse ja lahtaavat ja keittelevät sianpääsyttynsä ite.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaroisen maalaispottu on paras, liian teollisia ja löysiä nuo muut, yöks.
Myös Kokkikartanon on hyvä. Sen takia se ei pärjännyt, kun moni market ei ota niitä myyntiin, ottavat vain noita atrialaisia. Atriaa ne ovat Forssakin sekä Pirkka ja Kotimaista.
Pirkkahan on samanlaista kuin forssan. Ja pirkan italiansalaattikin oli ainakin ennen mahtavaa, siinä oli perunaa pastan tilalla, liekö vielä?
Atrian ja kotimaista-nimillä ovat kyllä aika huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humaa ketkä on yhteistyökumppaneita. Yllättäen ei ollut yhtään Lidlin perunasalaattia mukana. Ovat paljon parempia kuin k- ja s-kaupan.
Olihan.
Tuo edellinen kommentoija on lukenut vain itse jutun, lopussa ollut taulukko on jäänyt lukematta. Ei näköjään nykyihmisillä ole malttia lukea edes yhtä suht lyhyttä artikkelia loppuun asti. Mitenkähän näillä ihmisillä muuten perusarki sujunee, sopii vain ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa ne on kaikki valmis salaatit, itse tehtynä paljon parempi, nopea ja helppo tehdä jollei peukalo persiissä
Nopea? Keitä perunat 30 min, jäähdytä ne 1 h, kuori ne vartti. Pilko suolakurkut ja sipulit 15 min, sekopita kastike 10 min, sekoita koko komeus 10 min. Ja jotta se olisi hyvää seisota jääkaapissa puoli vuorokautta.
Teetkö kymmenen kilon satsin vai käytätkö pilkkomiseen voiveistä kun noin kauan kestää? Miksi kastikettakin pitäisi sekoittaa 10 minuuttia?!
Vierailija kirjoitti:
Mikä muuttui Atrialle?
Oletko lukutaidoton vai muuten ymmärryksessä vikaa? No Forssapa Forssa.
Perunasalaattia ei saa kovin paljon syödyksi kerralla. Sellainen pienin rasia kestää ainakin itsellä muutamia päiviä. Kaupan salaatit kaipaisi jotain tuunaamista, sinappia, suolakurkkua tai muuta kirpeyttä ja makua, suolaisuutta, lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muuttui Atrialle?
V*ttuako se sulle kuuluu??
Ihmettelen vaan miten sitä saa edes myydä kun on niin kamalaa ja kallista.
Forssan salaatit ja laatikot ovat niitä ämpärin pohjalta raavittuja.
Ihan luokattomia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se forssan takana aina ole ollut atria, mutta kuitenkin ihan eri reseptillä tehty.
Forssa siirtynyt Atrialle 1999. Onko se aina? Olen syönyt forssalaista paljon tuota ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muuttui Atrialle?
Ilmeisesti sitten olen lukutaidotonkin, ihan mennyt ihan ohi moinen uutinen.Kiitos epäystävällisestä vastauksestasi.
Onko niin, että ei ymmärrä esivalmistaa jo päiviä etukäteen?
Jonain aikaisempana päivänä syöt perunaa jonkin lisukkeen kanssa ja säästöt mutaman potun jääkaapissa salattia varten. 5-10 minuutissa on omatekemä perunasalaatti valmis, riippuen teetkö itse majonesin vai käytätkö valmista tai turkkilaista/kreikkalaista jugurttia...